![]() |
|
bnetzoals de rest zegt niet met je tong constant rondjes draaien gewoon denken je tong kan verschillende richtingen op en niet meer 1! ik d8 vroeger (damn ik lijk wel bejaard
![]() ![]()
|
dat vin ik echt bullshit als je je er druk om gaat maken dat je een bepaalde leeftijd hebt bereikt en je denkt f*ck ik heb ni gezoent wat wil je dan dat je op je 10de al voor het eerst had getongt? of dat je voor slet ofzow wordt uitgemaakt?
||
Citaat:
![]() ![]() Mark ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nou, je doet het goed hoor! ik wil er nog aan toevoegen dat het, als je er aan toe bent en je bent verliefd op hem, dat het dan echt helemaal vanzelf gaat, en dat het dan zo lekker is dat je er zowat van flauwvalt. Als het nog aanvoelt als 'werken' dan is dit nog niet het juiste tijdstip. Wacht dan nog maar een jaartje.
|
![]() |
Eeeej..
Eigenlijk is het niet moeilijk hoor... (mensen.. niet zeggen dat ik te jongen ben om met zoiets te helpen...) De eerste x was ik ook onwijs zenuwachtig. Volges mij is iedereen dat. Je moet gewoon beetje dansen of praten met je vriend. En dan komt er een moment.. dat voel je vanzelf... een zoenmoment. Geef hem een kus op de mond en als hij wil tongen, doet hij zijn mond vanzelf open... je steekt je tong er langzaam in en gaat heel rielekst rondjes draaien. Gewoon btje simpel houden de eerste x. Verwacht geen filmkus.. dat lukt meestal niet... Zeker de eerste keer denk ik niet... Verders veel plezier en suc6! Linda
||
![]() |
Citaat:
ontopic: laat je niet dwingen om te tongen, het gaat vanzelf wel een keer. dat had ik ook, volgens mij is het alleen maar moeilijker als je het wil plannen.. laat je lichaam zijn gang gaan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Russisch (basis) foxcat95 | 7 | 16-02-2011 19:17 | |
Seksualiteit |
Een paar vragen over vrijen. Woeshje | 12 | 28-10-2010 10:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Over Slaap *nerwen elensar | 3 | 18-01-2008 13:06 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 | |
Liefde & Relatie |
[Leeg of gebroken hart. Wat is erger?] Tha White Eagle | 45 | 18-08-2002 20:30 |