Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2003, 21:51
Thomas
Thomas is offline
Gewoon rustig, intiem zoenen. Gaat vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 06-09-2003 @ 17:17:
Ik had zijwielen
ik was koppig, ik wou zonder.
het was winter, het was glad.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:13
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 04-09-2003 @ 17:16:
Mond open, tong naar buiten, kantelen en aankoppelen. Even vacuum trekken en je lap vlees rondslingeren. Héérlijk.

Maar even over dat vacuum zuigen, ikzelf vind dat veel fijner ja. Maar heb ook wel eens meegemaakt dat het meisje waarmee ik zoende niks van die mogelijkheid leek af te weten. Was eigenlijk wel een afknapper.
Oud 11-09-2003, 15:48
Verwijderd
Vreemd... ben 3 jaar ouder... ook nog niet getongd... en zit er niet mee..

Ach.. ik ben dan ook vaag
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 21:01
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
bnetzoals de rest zegt niet met je tong constant rondjes draaien gewoon denken je tong kan verschillende richtingen op en niet meer 1! ik d8 vroeger (damn ik lijk wel bejaard ) dat het ook eng was en dat ik alles fout deed enz maare toen het eenmaal was gebeurd had ik zoiets maakte ik me daar nou druk om
Oud 11-09-2003, 21:03
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
dat vin ik echt bullshit als je je er druk om gaat maken dat je een bepaalde leeftijd hebt bereikt en je denkt f*ck ik heb ni gezoent wat wil je dan dat je op je 10de al voor het eerst had getongt? of dat je voor slet ofzow wordt uitgemaakt?
Oud 21-09-2003, 18:36
fractuur
fractuur is offline
Gewoon doen. Mijn eerste keer was direct lekker, en als je relaxed bent de jouwe waarschijnlijk ook!
Oud 21-09-2003, 19:13
Mark
Mark is offline
Citaat:
MiSsSs schreef op 03-09-2003 @ 18:18:
Mijn vriendje wil tongen,alleen ik heb het nog nooit gedaan en ben dus bang dat hij mij strax niet goed vindt tongen want hij heeft ervaring en verteld me allerlei manieren die kunnen enzo..
Dat maakt me onzeker want ik wil wel tongen alleen ik kan het niet denk ik!
HELP ME

xxies missy
eindelijk weer eens een echte vraag die bij een 13 jarig meisje hoort. Maar om op je vraag in te gaan. Je moet eerst goed afvragen of je wel wilt tongen? Ben je daar aan toe, dan zeg je gewoon tegen je vriendje dat het je eerste keer is, en daarna probeer je het gewoon, doe het rustig. Doe gewoon je mond open en steek je tong uit, maar niet zo ver hoor, laat hem maar naar jou toe komen, steek hem niet achter in zijn keel. Houd hem vooral niet stil als een dooie, maar ga ook niet als een gek rondjesdraaien (wasmachine). Doe het gewoon rustig, beetje voelen aan zijn tong met jouw tong. Alsof je een plekje zoekt op zijn tong zegmaar. Nouja succes.

Mark (die zich net de poesiefox voor het kleine werk voelt)
Oud 21-09-2003, 19:28
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Het is totaal niet moeilijk...
laat je gewoon door je gevoel lijden dan komt alles goed!
Oud 21-09-2003, 20:50
Verwijderd
tis zow makkelijk dat het met je ogen dicht nog lukt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 23:13
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 21-09-2003 @ 20:13:
eindelijk weer eens een echte vraag die bij een 13 jarig meisje hoort. Maar om op je vraag in te gaan. Je moet eerst goed afvragen of je wel wilt tongen? Ben je daar aan toe, dan zeg je gewoon tegen je vriendje dat het je eerste keer is, en daarna probeer je het gewoon, doe het rustig. Doe gewoon je mond open en steek je tong uit, maar niet zo ver hoor, laat hem maar naar jou toe komen, steek hem niet achter in zijn keel. Houd hem vooral niet stil als een dooie, maar ga ook niet als een gek rondjesdraaien (wasmachine). Doe het gewoon rustig, beetje voelen aan zijn tong met jouw tong. Alsof je een plekje zoekt op zijn tong zegmaar. Nouja succes.

Mark (die zich net de poesiefox voor het kleine werk voelt)

Nou, je doet het goed hoor!

ik wil er nog aan toevoegen dat het, als je er aan toe bent en je bent verliefd op hem, dat het dan echt helemaal vanzelf gaat, en dat het dan zo lekker is dat je er zowat van flauwvalt. Als het nog aanvoelt als 'werken' dan is dit nog niet het juiste tijdstip. Wacht dan nog maar een jaartje.
Oud 22-09-2003, 20:36
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Eeeej..

Eigenlijk is het niet moeilijk hoor... (mensen.. niet zeggen dat ik te jongen ben om met zoiets te helpen...) De eerste x was ik ook onwijs zenuwachtig. Volges mij is iedereen dat. Je moet gewoon beetje dansen of praten met je vriend. En dan komt er een moment.. dat voel je vanzelf... een zoenmoment. Geef hem een kus op de mond en als hij wil tongen, doet hij zijn mond vanzelf open... je steekt je tong er langzaam in en gaat heel rielekst rondjes draaien. Gewoon btje simpel houden de eerste x. Verwacht geen filmkus.. dat lukt meestal niet... Zeker de eerste keer denk ik niet...
Verders veel plezier en suc6!

Linda
Oud 23-09-2003, 08:43
misterme
misterme is offline
Citaat:
fishy_NL schreef op 06-09-2003 @ 15:16:
een wijze les van jay uit de film jay and silent bob strike back: I quote "I AM THE TOUNGECOMMANDER!!NOONE RULEZ A TONGE LIKE ME, NOT THIS FAT FUCK NONE O' YOU LIL FUCKS OUT THERE, WHEN IT COMES DOWN TO BUSINESS HERE'S WHAT I DO, I PINCH IT LIKE THIS, WHOHOHOO'S YO LITLLE FUCK! RUBBIN IT ON THE NOSE!!!" unquote
okee... ten eerste zijn dat minstens 3 verschillende stukken uit die film... ten 2e ging dat niet over een tong... en ten 3e heb je de klanken verkeerd volgens mij.

ontopic:
laat je niet dwingen om te tongen, het gaat vanzelf wel een keer. dat had ik ook, volgens mij is het alleen maar moeilijker als je het wil plannen.. laat je lichaam zijn gang gaan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten