Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Lol, vergelijkt ge nu echt The burning Red met Linkin park??
- Linkin Park moet de eerste riff nog ontdekken die ook maar half zo heavy is als zowat elke riff van Machine Head. - De drum: das hetzelfde als een BMW Z4 met ne Fiat Panda vergelijken. Bij linkin park is elke drumbeat praktisch hetzelfde, Bij Machine Head is drum enorm belangrijk en wordt ermee geexperimenteerd. - Productie: Linkin Park streeft naar de meest afgelijnde, perfecte productie. Machine Head houdt het lekker ruw en nasty. - Rap: Op the burning red staan 2 nummers waarvan je kan zeggen dit is rap, namelijk desire to fire en from this day. Linkin Park: overal. Ik vinnet gewoon een belediging dat je the burning red met de poppy, commerciële, uitgemolken linkin park handel vergelijkt (niks tegen linkin park fans, maar ik ben er nu eenmaal absoluut geen). The burning Red is niet mijn favoriete MH-album, maar heeft toch geen zak te maken met linkin park, komaan he. Ik ken je niet, maar zo een vergelijking geeft me al enorm veel bedenkingen over je. Laatst gewijzigd op 05-09-2003 om 15:06. |
![]() |
|
machine head had zich gewoon niet moeten vergrijpen aan numetal invloeden.
ik vind het van bands gewoon jammer dat ze ineens meer gelikte songs willen maken. maarja zoals machine head bewijst gaat zo'n band of uit elkaar of gaat weer terug naar hun roots ![]() nieuwe machine head belooft gewoon erg veel goeds ![]() we are the new breed, we are the future!!!!!!!! hehe |
![]() |
|
ok mijn eind conclusie dan
tis gelukkig weer een flinke stap vooruit, maaaaar daar zit een maar aan: ze mogen soms nog net ff wat meer kracht erachter gooien bij sommige nummers en iets meer gitaarsolowerk erdoor maar Imperium is iig een verdomd goed nummer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat van mij sloeg op jouw opmerking dat machine head totaal niet origineel was.
|
Verwijderd
|
exo.sucks | ach jee, el jee! ~lifeofexo says:
ja exo.sucks | ach jee, el jee! ~lifeofexo says: hmm exo.sucks | ach jee, el jee! ~lifeofexo says: dit is niet echt iets voor mij exo.sucks | ach jee, el jee! ~lifeofexo says: ik kan het wel aanhoren da's geen probleem exo.sucks | ach jee, el jee! ~lifeofexo says: maar het mist gewoon een edge Carn \m/ MACHINE HEAD \m/ says: heh exo.sucks | ach jee, el jee! ~lifeofexo says: maar 't is niet echt slecht ofzo hmm het laatste gedeelte is wel beter dan het eerste? of m'n oren moesten overschakelen van lieve-muziek naar evil-metal. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[ meer/andere muziek-topic ] Verwijderd | 59 | 30-07-2006 23:54 | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Definitieve jaarlijsten 2003 86dagreed | 79 | 02-01-2004 13:54 | |
Muziek |
Wat we weer gekocht hebben qua CD's, LP's, tapes, video's, bandshirts e.d. telluriet | 257 | 09-12-2003 21:08 | |
Muziek |
Machinehead tour + cover. Nighttime Bird | 27 | 19-09-2003 17:06 |