Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 11:58
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
hmm 1 keer toen we uit waren geweest, en allebei dronken waren, ik lag boven en ik kwam klaar en viel gelijk boven op em in slaap en werd zo uren later weer wakker
Oud 14-09-2003, 20:36
sui
sui is offline
tjah zelf nog niet maar mijn vriend wel. een keer was ik hem aant aftrekken en dan ineens begon hij te snurken, hij had me al verteld dat hij heel erg kon snurken als hij stoned of dronken was dus had ik het wel door en vond ik het niet echt zo erg... hij was dan ook erg moe. een andere keer waren we ook beiden stoned en was ik hem aan het pijpen en zo en ik dacht dat hij er heel erg van aant genieten was en ik zat daar beneden dus zag ik zijn gezicht niet echt ook... dus ik maar mijn best doen hem nog meer te doen genieten en opeens hoorde ik hem weer snurken, toen voelde ik me echt zo belachelijk, zat ik me daar uit te sloven en hij sliep al de hele tijd en ik had het niet eens door. doordat ik het niet doorhad voelde ik me echt zo stom, ben ik kwaad geworden en hem de hele tijd zitten porren tot hij wakker werd, me omgedraaid en slaapwel gezegd... kreeg ik als reactie : "moet je me nu wakker maken om gewoon slaapwel te zeggen" de volgende ochtend werd hij dus helemaal naakt wakker met een aardbeicondoom om en ik helemaal aan het andere eind van het bed aant slapen... en hij herinnerde zich niets meer... hij voelde zich zo schuldig dat hij iedere keer belooft niet in slaap te vallen nu
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 01:38
GRRR
GRRR is offline
haha wat een sukkel
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:09
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
GRRR schreef op 15-09-2003 @ 02:38:
haha wat een sukkel
Dat mag je wel zeggen ja... Ik zou dat niet eens kunnen, dan in slaap vallen, hoe graag ik het ook zou willen...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2003 @ 00:15:
Nee, ben ik, alleen ik noem zuigen/beffen/droogneuken etc. ook even seks voor het gemak, anders lijk ik zo kansloos
Dus je hebt het niet gedaan in dat bad?

Ik dacht dat je toen met die forummer in bad toch wel het gedaan had.

Nou ja, dan ben ik in ieder geval niet kansloos. Als nare zelfs nog maagd is, waarom zou ik me er dan druk om maken?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 22:28
C r Y p S
C r Y p S is offline
Met mijn eerste vriendin was sex altijd een heel avontuur, tenminste in de tijd dat ze nog niet op mijn slaapkamer mocht slapen. Dan gingen we eerst allebei braaf slapen en zette ik mijn wekker op 2 uur 's nachts ofzo. Dan kroop ik m'n bed uit en liep op mijn tenen over de gang, naar de zoldertrap. Dan heel zachtjes naar boven, heel hard hopen dat de trap niet teveel zou kraken en dan bij haar onder de dekens kruipen.
Maar omdat het midden in de nacht was, was ik dan vaak nogal moe. En soms als ik haar dan aan het vingeren was, voelde ik me steeds zo wegzakken. Weet niet eens of zij het gemerkt heeft

Regels voor berichten