Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Italie komt ook aardig wat vandaan en worden ook hele grote feesten gehouden, momenteel 2e land denk ik zo wat gabber betreft. Ook komen er hele vliegtuigen vol met bijvoorbeeld Zwitsers op feesten als Thunderdome in Nederland af en werd er eens een Masters in Tsjechie gehouden ofzo als ik me niet vergis. |
![]() |
||
Citaat:
had wel gewild dat t iets nederlands was eigenlijk iets om trots op te zijn o, lekker... dat klinkt eigenlijk best nationalistisch
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hehe die goede oude tijd
![]() Ik liep vroeger als 11-12-13 jarige ook rond in me cavello en ausie pakje, nike air max, bomber jack, me haren van onder voor een deel kaal. In totaal heeft me moeder 2000,- oudewetse guldens uitgegeven aan die belachelijke dure kleding omdat ik er graag bij wou horen. Ik hield wel echt van de muziek, maar je hoorde in die tijd er gewoon bij als je er ook bij liep als een gabber.. en ja dat wou ik graag, vrij triest nu ik eraan terug denk ![]() Ik ging alleen niet naar party`s omdat ik gewoon te jong was. Maar natuurlijk wel naar 'kinder' disco`s waar ze volop hardcore draaide en ook iedereen in een pakje rondliep. Maar dat was wel een geweldige tijd hoor. Toen was dat hele gabber gebeuren nog leuk. ![]() ik luister nogsteeds volop naar hardcore, heerlijk om te luisteren. Maar dat hele lifestyle gebeuren eromheen tegenwoordig vind ik maar niks, het heeft me een veelste agressief en racistische imago gekregen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 20:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Woonde helaas in dat tijdperk niet in NL, maar ken natuurlijk wel gabbers enzo...Ik hou er niet zo van, al vind ik de muziek steeds leuker worden, eerst vond ik ut echt teringherrie...
Maaruh ik wil niet generaliseren ofzo, maar de gabbers die ik zie en ken zijn zo fucking agressief, is gewoon eng. Ze kijken altijd vet boos en zie ze vaak ruzie zoeken... De gabbers van nu zijn niet meer zoals ze waren, nou ist opeens vet stoer om rascistisch te zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik had wel een Cavello, want zoals je weet was Australian zwaar nep. Immers, dat komt uit Italië en Cavello komt uit Nederland, dus: Cavello is niet voor mellow ![]() Verder vind ik de muziek tegenwoordig beter dan ik 't vroeger vond, toen luisterde ik het niet echt veel, tegenwoordig af en toe wel als je jezelf geïrriteerd voelt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik zag er vroeger ook best wel uit als een gabber. Aussies, air max en achter en opzij kaal
![]() Nu vindt ik hardcore nog steeds een van de vetste muzieksoorten (vooral industrial en darkcore) en ik ga ook nog regelmatig naar gabberfeesten. Gelukkig heb ik wel het licht gezien en loop ik nu in normale kleding ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() -> inplaats van een kisten-opgeroldespijkerbroek-en-geruiteblous outfit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Noemt die video hakke& zage for kids??? hebbik ook hij is echt veeeeeet cool!!!!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Australian trainingspakken werden gebruikt door spelers in het hele tenissgebeuren en het had de goede eigenschap om zweet op te nemen. En aangezien gabbers tot 6 uur smorgens stonden te hakkuh hebben ze hier gebruik van gemaakt. Het was dus gewoon functonieel. Zelfde geld voor nike`s, het waren sportschoenen om uitstekend op te kunnen hakkuh. Het feit dat dat persee nike air max classics schoenen moesten zijn, dat zal wel gewoon een regel geweest zijn. Zo had je bijvoorbeeld ook de meiden die rondliepen in pak, nike`s en een topje. Ze konden kiezen: of er mooi uitzien, of 100% pure hak gemak. Als gabber'wijf' koos je natuurlijk voor het laatste maar volgens mij vertel ik nu niks nieuws.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 |