Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kijk het zit zo...'s ochtends koop je een pakje... zelf rook je er maar weinig van ,maar er zijn van die mensen die dan gwn op je af komen rennen met 100km/h die dan een sigaret komen bietsen.Dat vind ik opzich niet zo erg maar het kost gwn teveel.
En als de pakjes binnenkort weer duurder worden en ze komen bietsen geef ik ze een harde SCHOP!!! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Doe t nouw niej!! roken is superongezond en superduur! het kost je trouwens per sigaret 5 minuten van je leven! en als jij er 30 op een dag neemt dan kom je toch op aardig wat daagjes uit!! kap er mee ! tis verslavend dus begin er ook niej aan! bah t is nog vies ook en t stinkt en niej iedereen vind t lekker, dus krijg je niet overal een hartelijk welkom hoorzzz doe er wat aan! probeer af te kicken ofso!! nouwja suc666!!! doeidoei xxjes isabeau
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik ga meteen naar de dokter om me van mn verslaving af te laten helpen ![]() dank u voor het verlichtend inzicht
|
mwa ongezond je leeft maar een keer een peukie vind ik mijn manier van relaxen (of jointje)
rook zelf verschillend als ik beetje dipdagje heb makkelijk 30 en op een gewoon moment zo'n 10-12 als ik vrolijk ben 5 toen ik 13 was zei ik ook nooit te gaan roken, maja bij mensen die niet roken rook ik ook niet soms heb ik gen zin meer in roken en stop ik 3 maanden geen dokter voor nodig alleen een sterke wil
Laatst gewijzigd op 23-10-2003 om 20:56. |
![]() |
||
Citaat:
Meer een reden om te stoppen is dan het geld: Je rookt die 50 jaar elke dag 30 sigaretten, dan verrook je in die 50 jaar ongeveer 90.000 euro. Aangenomen dat de prijs van de sigaretten gelijk blijft. Toch best zonde. Tot je bedenkt dat je waarschijnlijk ongeveer 10x meer besteed aan bier/drank/andere genotsmiddelen, en je als je niet zou roken dat geld toch van zijn lang zal zijn leven niet op zou sparen. Op gaat het toch wel... Goh, slecht hoor dat roken ![]() Ik rook overigens niet, gewoon omdat ik het niet lekker vind.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Tis een fabeltje...!! Fake...!! Onzin...!! Elke dag maakt je lichaam zo'n 10000 kankercellen aan. Een gezond iemand heeft krijgt daar geen last van.. Wanneer je rookt worden die kankercellen moeilijker afgebroken oid.. Je krijgt dus GEEN kanker van sigaretten. De kankercellen zitten immers al in je lcihaam. Echter, sigaretten zorgen er wel voor dat je eerder kanker kúnt krijgen.... *uch* *gaat even sigaret opsteken ![]()
||
Citaat:
maar ik heb totaal anaal geen zin om te gaan uitleggen waarom niet ![]()
|
Het gaat er iig om dat het opgeblazen gezeur is IMHO. Roken is niet goed voor je, maar wat wel. Het is iig niet ZO slecht dat je er dagelijks mee om je oren gegooid moet worden.
Autorijden, dat is pas slecht voor je. In Nederland gaan er per dag 2 mensen dood door verkeersongelukken om maar niet te spreken van alle dodelijke en schadelijke gassen die uit zo'n metalen onding komen. Moet je eens voor de gein aan je uitlaat gaan lurken, en dan nagaan hoeveel we van die zooi in onze lucht zitten te spuiten ![]()
||
Citaat:
ROFL!!! ![]() ![]() Op topiek: Ongeveer 1 pakkie Samsom halfzwaar per week, wordt ook gebruikt voor joint. Ik kan 1.5 week met mn Samsonnetje doen als ik veel wilskracht hebt. Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 19:48. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Vragenlijst roken. Verwijderd | 124 | 12-12-2013 13:40 | |
Drugs & Alcohol |
Is waterpijp even slecht als roken? borstenvooruit | 33 | 18-11-2010 12:12 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
De Kantine |
[Enquete] Roken Asperientje | 134 | 13-06-2004 13:06 |