Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2003, 21:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 30-09-2003 @ 21:44:
Ik snap je niet zo goed

snap alleen de zin seksualisering van de maatschappij niet maar ik denk dat je toch wel enigzins gelijk krijgt van mij
Als er makkelijker wordt gedaan over sex, kan het lijken dat de gevolgen die sex kan hebben, makkerlijker over het hoofd gezien worden. Of iets dergelijks...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 17:44
Verwijderd
ja ik ken ook meiden die verkacht zijn, maar ik probeer me als jongen daar een beetje buiten te houden.
ook omdat ik best sterke wraakgevoelens ken als iemand mijn vrienden wat aandoet.

als in: hij is zijn leven dan niet veilig.

en de ENIGSTE reden is dat ik het MIJN familie en vrienden niet aan wil doen dat ik de cel ingeflikkerd wordt.

zelf zou ik denk ik elk moment genieten van het "elimineren" van iemand die een vriendin zoiets aangedaan heeft...
maakt dit mij een ziek persoon, of gewoon een overbeschermend geval?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:04
Fantôme
Fantôme is offline
goed, ik ga het nog een keer proberen op papier te zetten.
als het nu niet lukt, lukt het me nooit, en probeer ik het ook niet meer.

Het is al zo'n 5 jaar geleden, iets langer zelfs nog.
en nog steeds, nog steeds is het moeilijk.
moeilijk om erover te praten, moeilijk om er iets over te horen of te zien zoals bijvoorbeeld op tv. en vooral, vooral heel moeilijk om seks te hebben.
ik stel het uit. stop ineens en zeg dat ik me niet lekker voel....
Na die 5 jaar zit het me nog steeds dwars

ik kende hem niet.
maar in mijn ogen was het een man.
nu, nu weet ik dat hij toen ongeveer de leeftijd moet hebben gehad die ik nu heb. een jaar of 16, misschien 17. Maar ik was 11 GVD!! ik zat in groep 8.
na die tijd heb ik hem ook nooit meer gezien.
wat zou ik doen als ik hem wel zou zien?? zou ik vluchten? doen alsof ik hem niet zo, en er zo langsheen lopen. Zal ik hem uberhaubt nog wel herkennen??
Ik heb nooit aangifte gedaan. Het leek me toen beter, nu weet ik het niet, maar nu is het te laat. Maar, was ik zijn enige slachtoffer? ik hoop het... ik wil niet dat hij dit nog meer mensen heeft aangedaan!! en als dat wel zo is, dan heeft een van hen misschien aangifte gedaan?

Goed, ik zal beginnen, nu echt. zie nu stel ik het dus weer uit:

Ik had ruzie met mijn ouders. Ik liep het huis uit, het regende maar dat deerde me niet. Ik rende, liep weer een stuk, en rende dan weer. Todat ik bij het tunneltje kwam. Daar ruste ik even uit. Ik was alleen en het begon al schemerig te worden. Toen begon het ook nog te hagelen.

Ik zag iemand hard aan komen fietsen, waarschijnlijk om ook even te komen schuilen. ik kreeg gelijk. hij zette zijn fiets onder het tunneltje neer en ging ernaast staan. naast mij... maar wel een paar meter tussen ons. hij groette gewoon en ik mompelde iets. Hij kwam wat dichter bij staan, en begon tegen me te praten. Ik vond het benouwend, maar ik zei niks. Hij had het er alleen maar over dat het zulk rotweer was. niks bijzonders eigenlijk, maar ik was toen erg verlegen.

Toen het weer opklaarde wilde ik verder lopen, even ergens (alleen) zitten. Ik had nog steeds ruzie met mijn ouders, en kon daar nooit erg goed tegen. Ik liep weg, zonder de man (jongen eigenlijk, maar nogmaals, toen zag ik hem als een man) nog een blik waardig te gunnen. ik had niet door dat hij achter me aanliep.

Ik zat op een bankje, waar ik eigenlijk wel vaker zat als ik me rot voelde. ervoor waren twee vijfertjes. of eentje misschien... de ene was groter dan de ander en het liep in een smal stukje water over naar de andere. Als het net geregend had, rook het er altijd zo lekker, het natte gras en de struiken...

Toen stond hij daar. Hij vroeg of hij naast me mocht zitten.
ik was te , hoe noem je dat, verlegen maar weer, om er iets van te zeggen. hij raakte mn been aan, ik schoof een stuk op. Toen mompelde hij wat, dat ik niet bang hoefde te zijn.
Ik was WEL bang. ik wilde wegrennen, terug naar huis, ik was de ruzie met mijn ouders gelijk vergeten.

Toen, toen gebeurde het.
Hij pakte mn hand, en legde die op zijn gulp.
hij zei dat ik wel wist wat hij bedoelde.
ik zei niks, was verstijfd van angst.....

(sorry, verder lukt het me echt nog steeds niet )
Oud 06-10-2003, 13:10
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
... schreef op 06-10-2003 @ 14:04:
verhaal
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:16
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 06-10-2003 @ 14:10:
sorry als ik je heb laten schrikken meis
Oud 06-10-2003, 13:18
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
... schreef op 06-10-2003 @ 14:16:
sorry als ik je heb laten schrikken meis
ben wel geschrokken maar dat geeft niet...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:19
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 06-10-2003 @ 14:18:
ben wel geschrokken maar dat geeft niet...
hmm. sorry toch maar.
Oud 06-10-2003, 15:31
Verwijderd
@...

Ik vind het echt heel goed als hoe jij je verhaal hebt neergezet!
(rare zinsbouw)
en meid, het maakt echt niet uit dat je niet verder kan schrijven.. dat hoeft ook niet...
je hebt het gedaan geprobeert en het lukte eigenlijk best wel goed!

Ik zeg dit alles omdat ik het heel knap vind hoe je het hier neerzet.. dat zou ik niet eens kunnen.. niet zo ontiegelijk precies...

Kuss

Eva
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:33
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
... schreef op 06-10-2003 @ 14:04:
goed, ik ga het nog een keer proberen op papier te zetten.
als het nu niet lukt, lukt het me nooit, en probeer ik het ook niet meer.

Het is al zo'n 5 jaar geleden, iets langer zelfs nog.
en nog steeds, nog steeds is het moeilijk.
moeilijk om erover te praten, moeilijk om er iets over te horen of te zien zoals bijvoorbeeld op tv. en vooral, vooral heel moeilijk om seks te hebben.
ik stel het uit. stop ineens en zeg dat ik me niet lekker voel....
Na die 5 jaar zit het me nog steeds dwars

ik kende hem niet.
maar in mijn ogen was het een man.
nu, nu weet ik dat hij toen ongeveer de leeftijd moet hebben gehad die ik nu heb. een jaar of 16, misschien 17. Maar ik was 11 GVD!! ik zat in groep 8.
na die tijd heb ik hem ook nooit meer gezien.
wat zou ik doen als ik hem wel zou zien?? zou ik vluchten? doen alsof ik hem niet zo, en er zo langsheen lopen. Zal ik hem uberhaubt nog wel herkennen??
Ik heb nooit aangifte gedaan. Het leek me toen beter, nu weet ik het niet, maar nu is het te laat. Maar, was ik zijn enige slachtoffer? ik hoop het... ik wil niet dat hij dit nog meer mensen heeft aangedaan!! en als dat wel zo is, dan heeft een van hen misschien aangifte gedaan?

Goed, ik zal beginnen, nu echt. zie nu stel ik het dus weer uit:

Ik had ruzie met mijn ouders. Ik liep het huis uit, het regende maar dat deerde me niet. Ik rende, liep weer een stuk, en rende dan weer. Todat ik bij het tunneltje kwam. Daar ruste ik even uit. Ik was alleen en het begon al schemerig te worden. Toen begon het ook nog te hagelen.

Ik zag iemand hard aan komen fietsen, waarschijnlijk om ook even te komen schuilen. ik kreeg gelijk. hij zette zijn fiets onder het tunneltje neer en ging ernaast staan. naast mij... maar wel een paar meter tussen ons. hij groette gewoon en ik mompelde iets. Hij kwam wat dichter bij staan, en begon tegen me te praten. Ik vond het benouwend, maar ik zei niks. Hij had het er alleen maar over dat het zulk rotweer was. niks bijzonders eigenlijk, maar ik was toen erg verlegen.

Toen het weer opklaarde wilde ik verder lopen, even ergens (alleen) zitten. Ik had nog steeds ruzie met mijn ouders, en kon daar nooit erg goed tegen. Ik liep weg, zonder de man (jongen eigenlijk, maar nogmaals, toen zag ik hem als een man) nog een blik waardig te gunnen. ik had niet door dat hij achter me aanliep.

Ik zat op een bankje, waar ik eigenlijk wel vaker zat als ik me rot voelde. ervoor waren twee vijfertjes. of eentje misschien... de ene was groter dan de ander en het liep in een smal stukje water over naar de andere. Als het net geregend had, rook het er altijd zo lekker, het natte gras en de struiken...

Toen stond hij daar. Hij vroeg of hij naast me mocht zitten.
ik was te , hoe noem je dat, verlegen maar weer, om er iets van te zeggen. hij raakte mn been aan, ik schoof een stuk op. Toen mompelde hij wat, dat ik niet bang hoefde te zijn.
Ik was WEL bang. ik wilde wegrennen, terug naar huis, ik was de ruzie met mijn ouders gelijk vergeten.

Toen, toen gebeurde het.
Hij pakte mn hand, en legde die op zijn gulp.
hij zei dat ik wel wist wat hij bedoelde.
ik zei niks, was verstijfd van angst.....

(sorry, verder lukt het me echt nog steeds niet )
ik probeer verder te gaan:

hij duwde mijn hande ertegenaan.
toen ik, na een paar seconden weer enigzins kon bewegen probeerde ik los te komen, ik wilde gillen, maar er kwam geen geluid uit. Gillen, dom misschien, maar er kwam niets anders in me op. hij legde een hand op zijn mond. hij zei dat hij me pijn zou doen als ik zou gillen. hij streelde daarna over mn gezicht. ik dacht maar een 1 ding: WEG! WEG! WEG!
ik wilde, en kon daarom denk ik, niet denken aan wat er zou gebeuren.
hij betaste me overal en toen....

*GVD ik kan dit niet *
Oud 06-10-2003, 20:25
Alkazar
Alkazar is offline
Zover als je nu komt vind ik al vreselijk knap..

*knuffel*
Oud 06-10-2003, 21:46
Nona
Nona is offline
Citaat:
... schreef op 06-10-2003 @ 20:33:
*GVD ik kan dit niet *
Logisch, het maakt niet uit. Gun jezelf de tijd, niemand hoeft het echt te weten als jij het niet wilt of kunt vertellen.
*knuf*
Oud 06-10-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 06-10-2003 @ 22:46:
Logisch, het maakt niet uit. Gun jezelf de tijd, niemand hoeft het echt te weten als jij het niet wilt of kunt vertellen.
*knuf*
Citaat:
Alkazar schreef op 06-10-2003 @ 21:25:
Zover als je nu komt vind ik al vreselijk knap..

*knuffel*
dat wil ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 21:59
Toppie
Toppie is offline
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het super knap vind hoever je nu al gekomen bent !!! En het heeft geen haast, het is voor jezelf alleen misschien heel fijn als je het een keer allemaal opgeschreven hebt en er reacties op krijgt!! Succes en sterkte! Enne...ooit staad het helemaal op papier
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 09:38
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Toppie schreef op 06-10-2003 @ 22:59:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het super knap vind hoever je nu al gekomen bent !!! En het heeft geen haast, het is voor jezelf alleen misschien heel fijn als je het een keer allemaal opgeschreven hebt en er reacties op krijgt!! Succes en sterkte! Enne...ooit staad het helemaal op papier
misschien...
misschien niet.
mn moeder weet dat ik op een forum kom (en volgens mij weet ze ook dit adres, s.com) en ik ben bang dat ze kijkt wat ik schrijf.
dus misschien maar geen persoonlijke dingen meer
toch bedankt allemaal, echt lief.
Oud 07-10-2003, 10:14
Toppie
Toppie is offline
Citaat:
... schreef op 07-10-2003 @ 10:38:
misschien...
misschien niet.
mn moeder weet dat ik op een forum kom (en volgens mij weet ze ook dit adres, s.com) en ik ben bang dat ze kijkt wat ik schrijf.
dus misschien maar geen persoonlijke dingen meer
toch bedankt allemaal, echt lief.
Tsjah, dat weet ik ook niet... Maar je moeder, weet ze er wat van? (Kon ik zo gauw niet uit je verhaal halen, zit nl. op school) Want anders zal ze niet zomaar verwachten dat jij dit bent toch?! Je hoeft het ook niet persee hier te schrijven, misschien wel gewoon voor jezelf...?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:44
Konijn
Konijn is offline
Ik vind het heel knap dat je het toch probeert, het verhaal van je af schrijven.. ik klap zelf ook helemaal dicht als iemand vraagt, wat is er nou precies gebeurt? Ik kan in grote lijnen mn verhaal doen.. (schrijven dan, erover praten helemaal niet), maar niet zo in detail.. Echt heel goed van je.. en inderdaad, al schrijf je het alleen maar voor jezelf op, en niet hier.. het kan ontzettend opluchten het een keer helemaal van je af te schrijven.
Oud 07-10-2003, 11:52
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Toppie schreef op 07-10-2003 @ 11:14:
Tsjah, dat weet ik ook niet... Maar je moeder, weet ze er wat van? (Kon ik zo gauw niet uit je verhaal halen, zit nl. op school) Want anders zal ze niet zomaar verwachten dat jij dit bent toch?! Je hoeft het ook niet persee hier te schrijven, misschien wel gewoon voor jezelf...?
ze weet van de verkrachting.
maar niet zo in de detail.
en ook dat weet ze door in mn spullen te neuzen
Oud 07-10-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
... schreef op 07-10-2003 @ 12:52:
ze weet van de verkrachting.
maar niet zo in de detail.
en ook dat weet ze door in mn spullen te neuzen
hmmm, dat is niet zo fijn..

maar zou dat een rede zijn om je verhaal niet af te schrijven?
je schrijft het verhaal voor jezelf en niet voor ons ofzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten