![]() |
||
Citaat:
Vrouwen zijn daar veel preutser in, over het algemeen. Na de voetbaltraining met z'n allen douchen en dan lol maken, de trainer onder de douche steken, over meiden spreken...het heeft gewoon iets... Als iedereen helemaal bezweet in zijn kleuren zou kruipen en thuis zou gaan douchen, ik zou het triest vinden!
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik sport nooit, dus....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons was het enkel gekloot....
Ik ben dan geen vrouw maar gozers kunnen ook irritant zijn (ooeee ![]() Tja.. waar ging het over? Met die trieste lui voornamelijk over hoe COOL Dregon bell C well niet was.. of pokkemonplaatjes... of wat dan ook.... Of ze gingen leuters vergeleken.... ernstig.... gaat een van die knakkers een zn zus vertellen hoe mn leuter is die op haar beurt weer verteld hoe groot mijn piemel wel niet is ![]() ![]() en als mn zus er dan ook niet maanden over door ging zeuren... eugh... andere vriendinnen wisten het ook.... gezelliiiiiiig. maar dat was vroegâh in assen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij tennis douche ik ook niet, ik direct naar huis, bovendien tennis ik alleen maar met meiden in mn groep ![]() |
![]() |
|
![]() |
in de sporthal waar ik volleybal zitten de heren- en damesdouche naast elkaar (met een gesloten deur met slot ofcoz), en ze praten heus niet over veel andere dingen dan normaal.. beetje roddelen links en rechts, beetje gillen, beetje zingen, beetje klieren.. nothing special lijkt me
![]()
|
toevallig vandeweek voor t eerst gedoucht met klasgenoten. na het surfen
![]() iedereen had zn bikini nog aan en trok t surfpak onder de douche uit. dus: we hadden t over hoe moeilijk je zo'n ding uitkrijgt. hoe sneu t was dat jeroens's bril op de bodem van de surfvijver ligt. wie er lang op bleef staan en wie viel. wie een paar meter had gesurft en wie niet. of we nog op tijd bij geschiedenis zouden zijn of niet. wie er make-up bji zich had etc. etc. volgende week: deel 2 van de surflessen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb straks weer een voetbal wedstrijdje....
We winnen waarschijnlijk wel... makkelijk competitie... maar ja, vorig jaar was het altijd gezeik hoe oneerlijk het wel niet was ![]() ![]() ![]() Maarja... nu zal het wel weer non stop over computer spelletjes gaan ofzo ![]() Deel 2 over een paar uurtjes ![]() |
![]() |
|
ik douch altijd na het sporten
![]() waarover we praten? over die nieuwe shampoo van op de reclame (ken je dat, van die HErbal essential? weet nie of ze het in Nederland ook spelen) en dan doen we zoals in die reclame ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of sprong je in zo'n ijskoud dompelbad? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmmm, een vriendin van me (25) korfbalt in Brabant en die vertelde laatst dat ze vroegâh, totdat ze 14 was, regelmatig gemengd douchten
![]() Helaas weer een paar jaartjes te laat geboren ![]() Trouwens een herenkleedkamer binnenlopen en dan tot de ontdekking komen dat er een paar dames staan te douchen is ook een grote verrassing. Vooral als je, nadat je 't ontdekt hebt, bekogeld wordt met allerlei shampoo/douchegel flessen terwijl zij in de verkeerde kleedkamer aan 't douchen zijn. Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 19:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ownee, sorry...lamaar, dan lijk ik weer zo'n oversexte puber... BTW, let je nou ook op anderen? Kijk je naar ze zegmaar...hoe zijn hun schaamhaar bijhouden etc... Fuck, ik ben serieus een oversexte puber ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik zal eens wat verhalen vertellen die een maat van me allemaal vertelde wat ze wel niet in de douches bij voebal deden - over iemands been heen zijken -vervolgens zelf ondergezeken te worden -het vervolgens weer terug te doen ![]() (kinders ![]() -met champooflessen shampoo in iemands reet proberen te spuiten ![]() ![]() -Gaan ze met zn allen over iemand heen staan zijken, praten over "wijven" (hun benaming voor dames denkik ![]() -en lachen om mekaars schaamhaar (had er een een pijltje geschoren of een smily...) -Iemands shampoofles jatten en er stykum in pissen ![]() ![]() Soms issut jammer en soms niet dat ik nooit op voebal heb gezeten ![]() wat die lui wel niet uithalen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Meestal gewoon over hoe de wedstrijd ging.. niet echt vaak meer over seks omdat we allemaal een serieuse relatie hebben en 't is nu gewoon niet grappig meer om daar over te praten.
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 |