Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn papa zeikt tenminste nooit over onzinnige dingen zoals dat
![]() Ik moet binnenkort nog maar eens met hem gaan winkelen trouwens. En mijn moeder leent vaak genoeg dingen van me, waarvan zij vind dat ze het nog kan aantrekken, "omdat ze al wat ouder is". Naja...
||
Citaat:
![]()
|
hmm, heb t welles, maar meestal niet bewust
![]() en mijn vader kijkt altijd zo bedenkelijk en vraagt dan of ze t niet in een grotere maat hadden maar wat zijn eigenlijk "mooie buikjes" in jullie ogen? zo'n spijkerhard, strak geval of mag er nog wel een beetje ronding in zitten? (geloof niet dat mijn buik nou geweldig mooi is, niet helemaal strak in elk geval, maar ach... nog nooit commentaar gehad..) |
![]() |
|
mijn vader is ook zo'n oningeburgerde vent.
Hij zegt dat ik een hemd aan moet doen laatst heb ik dat gedaan. Geen porem dus. En toen zij die, "doe die hemd maar uit ziet d'r niet uit." En nu zeurt die niet meer. Problem solved. Maar ze zijn niet eens kort alleen als ik iets wil pakken uit de kast ofzo zie je 't verder nie kus
|
Mijn ouders doen er niet moeilijk over. Waarom zouden ze.
Ik zie de laatste tijd wel erg veel meisjes die met te strakke & te korte shirtjes lopen terwijl ze daar niet bepaald het figuur voor hebben... aan de ene kant ben ik blij dat kennelijk steeds meer meiden minder onzeker over zichzelf zijn, aan de andere kant zou ik weleens tegen ze willen zeggen dat het er niet echt charmant uitziet... ![]()
|
Ik vind de meeste buiken ronduit afschuwelijk. Wat dat betreft leg ik de lat heel hoog, zowel voor meisjes als voor jongens. Ik vind het echt afschuwelijk om te zien, zo'n buik die over een rokje heen golft, of één die heel nasty onder een topje vandaan 'lacht'.
![]() Als je de buik er voor hebt; waarom niet. Trouwens, iedereen moet het voor zich weten natuurlijk. Wie ben ik om er wat van te zeggen. Alleen als ik daartoe de macht had zou ik het ook daadwerkelijk doen ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 11:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wanneer vinden jullie eigenlijk dat je de buik ervoor hebt?
- ja logisch, wanneer het niet een blubberzooi is.. - Maar waar liggen de grenzen? Ik vind het al niet mooi als de buik een beetje 'bol' staat, dan blubbert hij er dus nog niet eens over heen.. (dus eigenlijk vind ik het alleen mooi als je gewoon een 'platte' buik hebt) |
![]() |
|
Goed, een streepje.
Maar bij het uitgaan dragen sommigen wel eens een topje tot bijv net onder de borsten. Daar is het toch wel het mooiste als je echt een dun buikje hebt, lijkt me? Ben soms echt jaloers op vrouwen die hun buik zo slank hebben kunnen krijgen ![]() Mijn ouders boeien t trouwens niet wat ik draag. Ze zijn zelf ook modern en mijn moeder en ik doen wel eens samen met kleding, echt relaxed. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mijn papa zegt altijd van doe eens een langere trui aan, trek je broek eens op enzo
hij dekt dat ik ooit nog eens kou ga vatten daardoor, ben ik verkouden zegt ie had je je broek maar wat op meoten trekken, ernstig
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ah, iets mag je wel zien vind ik...maar ik vind het echt verschrikkelijk als iemand met een dikke pens zo'n verschrikkelijk strak kort truitje aan heeft, oe...maarja, is hun eigen keuze
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
De Kantine |
<saai/> #222 <br> | 501 | 29-05-2008 18:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Charlois wil verbod hoofddoekjes voor baliemedewerkers Mirage2000 | 500 | 08-03-2005 11:27 | |
Lifestyle |
D-d-d-dip it low... Otis | 75 | 18-06-2004 08:45 | |
Lifestyle |
lifestyle-spel Verwijderd | 495 | 02-03-2004 16:50 |