Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
tsssss... dus niet. hoe meer bloed hoe beter.
|
ik hoef me mezelf niet te bewijzen bij hun
![]() ik zit er niet mee, ik zal er ook geen nachten van wakker liggen, ik add alleen chillende en relaxede mensen, geen oversexte kleine pubertjes die denken dat ze Tha Man zijn. ik doe dit puur voor me plezier, train niet veel, ben dan ook niet super geweldig, maar gebruik nooit awp bij cs, dat vind ik gewoon ronduit lame, snipen doen we maar in TFC ![]() en tis altijd gezellig als ik alle mensen ken of speel tegen mijn cs maatje of collega's. LANnen is het relaxte wat er is, 2 dagen wakker blijven en blijven gamen, zo gaar zijn als de tyfus en dan kom je thuis, lekker slapen. Pwnt.
|
![]() |
Lo allemaal!
K ben hier nieuw en vond dit wel een geweldig onderwerp. Vrouwelijke (hardcore) gamers zijn nou eenmaal erg zeldzaam. Zoals eerder gezegt: er zijn een hoop meiden die The Sims spelen maar die clasificeren imho niet onder gamers. Kortom vrouwelijke gamers zijn stoer! Kind Regards, NocturaL |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En voor een foto kijk je maar in het fotoboek. ![]()
|
Ik ben fanatiek gamer, al zeg ik het zelf.
![]() Ik speel Quake I & III (voornamelijk instaunlagged mod en tourney) en speel verder complex turn based strategy als Civilization II en Alpha Centauri (mijn fav). Ook vind ik co-op FPS shooters als Serious Sam heel leuk om met meerderen te spelen. Soms ga ik met m'n vriendinnen en zusje dan ook leuk gamen. ![]() Zij zijn niet echt goed, maar gaat om de lol natuurlijk. De beste Quake III'er is trouwens een meisje, en voor de un-enlightened lads die hier rondlopen, lees dit nieuwsbericht eens en huiver: Onderzoek: meer vrouwen spelen games dan jongens
||
Citaat:
Want vrouwen tegen mannen ..tja ...vind niet zo veel aan, als je een clan war speelt en je hebt gewonne dan doe je daarna toch meestal nog een round 4 fun ...met gemixte teams, is heel leuk, vooral met engelandersz.... Cheers Mate
|
Tja als je het zo bekijkt geef ik je gelijk ..
Dan maar erna een gemixte war .. Maar met socom zit ik in z'n clan, waar zelf een vrouw van 38 dat nog speelt en een meid van 16, en zo slecht zijn ze nu ook weer niet, ook niet heel goed maar jah ......maar ze beaten de meeste wel ...
||
Citaat:
![]() er zijn eigenlijk vrij weinig goeie meisjes die q3 spelen, waarvan ik het bestaan weet;p en ik weet vrij veel van q3 (heb nog eens tegen een Duits q3 girl team gespeeld in Keulen, voor de CPL, en dat stelde qua skills niet zo heel veel voor) maar als je keer een potje wil q3en moet je maar PM'en ;p prove me wrong
|
Verwijderd
|
Toen ik Wolfenstein zeer actief speelden ben ik nog nooit een meisje in een clan tegen gekomen. Heeeeeeel af en toe zag je er eentje op een server, maar dat is dan ook echt zelden. Nu speel ik ook bijna nooit meer online
![]() ![]() Offtopic: Is Q3 een beetje goedkoop in de winkels? Ik wil wel weer online spelen, sowieso een FPS, en Q3 lijkt me wel leuk, omdat er ook wel eens een competitie van werd gehouden ![]() Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 20:31. |
![]() |
|
|