Advertentie | |
|
![]() |
|
Bandnaam: AmnesiA
Stijl: metal Website + info: www.amnesia-zone.tk foto beetje ouwe foto, maar hebben nog geen nieuwe bandshoot gehad
|
Ik speel in Pharmacon. We spelen metalcore én we hebben een website
![]() www.pharmacon.tk Oja, en we komen uit Apeldoorn
||
Citaat:
|
![]() |
|
www.playroll.net
poppunk - Assen We spelen 6 december in de finale van de Grote Prijs van Nederland, in de Melkweg, Amsterdam!
|
speel in 2 bandjes
black milk, funk/rock, inmiddels demotje bijna klaar. Spelen al ongv. een jaar of 7, begon als kinderworkshop. Hoogtepunten: winnen voorronde Kunstbende en Bullit 25jaar festival. Verder nog met gitarist en drummer uit black milk in een bandje. Beetje aanklootmuziek, van alles door elkaar...naam hebben we niet maar tijdelijke naam is Golden Reciever. |
![]() |
|
ik ga misschien draaien bij the various artists over een tijd...maar das allemaal nog vaag...
hiphop groepje hier uit zutphen met nu alleen een paar mc's [engelstalig] en telkens een andere dj die er niet echt bij hoort... beetje experimenteel en poetisch.... ![]()
|
robin noemde Five Years Later net al daar zit ik ook in
![]() we spelen 11 oktober pas weer in boxmeer en das khaaan want ik ben gewend aan elke week optreden de laatste tijd ![]() |
![]() |
|
Mo.Thek
website komt tegelijk met demo release. 5 nummers opgenomen, 3 worden opnieuw gemixt. Half oktober moet ie kloar zijn. sell-out, nu/metal/rock/space/avant/accousticcrap combo. Ik, Vakje27, Gifkonijn en 2 andere nietforummers. ik: gitaar, vakje: drums, gif: gitaar Caldera Salsa di Muerte. Death/tech/nasi-core. ik, 86dagreed en wederom 2 nietforummers. ik: gitaar, 86:zang
||
![]() |
Citaat:
Speelt alleen eigen werk... Bezetting: 2 gitaar, 1 bass, 1 drums, 4 zang, 1 trompet ( 4 man ) www.unadulterated.tk Da wast wel weer.... |
![]() |
||
Citaat:
Ben ook nog bezig met een prostetic cunt soort achtige technisch grindding. zonder naam. Alleen dat schiet niet op. ik schaam me een beetje als ik in mn Laptop sta te schreeuwen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |