Advertentie | |
|
![]() |
|
Alle partijen buiten de mijne afschaffen
Dat moet ik serieus nemen ? wie is er hier nou dom De koninklijke familie verbannen. Daar schieten we geen ene fok mee op Het keizerrijk der Nederlanden uitroepen. idem Mijzelf tot absoluut heerser en keizer uitroepen. ja Het leger, marine en de luchtmacht weer in ere herstellen dus meer geld en materieel daarheen. meer geld naar iets wat we totaal niet nodig hebben ? kom op nou waar zit je verstand Dienstplicht invoeren. *zucht* leuk zo'n ongemotiveerd leger, denk je nou echt dat ik mee ga werken aan iets destructiefs als het leger ? denk je nou echt dat IEMAND daar op zit te wachten ? Strengere asielwetgeving. erg omslachtig, wat is voor jou strenger Het trouwen van een buitenlandse partner is alleen nog toegestaan als men in dat andere land gaat wonen. hoe oud BEN jij eigenlijk als ik mag vragen ? Politie meer bevoegdheden geven. wel 1 goed idee ! (en dat komt van een agent in opleiding) De koninklijke marachausee omvormen tot een para-militaire eenheid. dat past natuurlijk helemaal in jou dictoriaal regime he ! Werkelozen die nog kunnen werken verplicht ergens te werk stellen. kleine kans van slagen Drugs verbieden en strenge straffen op het gebruik ervan. ben je nou echt zo dom ? ben je nou echt ZO blind om te zien dat dit tot nu toe nog in geen EEN land heeft gewerkt ? Doodstraf weer invoeren voor kinderverkrachters, meervoudige moordenaars en staatsvijanden. fijn, dan kunnen we onze staat ook beschuldigen van meervoudig moorden ! vergeet je luier niet |
![]() |
|
Dat moet ik serieus nemen ? wie is er hier nou dom
Dat noemt men een dictatur, jochie. En dat is velen malen effiecenter dan een democratie. Daar schieten we geen ene fok mee op. Jawel hoor, dan hebben we geen last meer van die lastige mensen die zich monarchisten noemen. Het keizerrijk der Nederlanden uitroepen. Natuurlijk wel, dan kan ik me namelijk tot keizer uitroepen en dat is goed voor mijn ego. ja Wat wil je hiermee zeggen. meer geld naar iets wat we totaal niet nodig hebben ? kom op nou waar zit je verstand Waar zit jou verstand? Denk je dat ik genoegen neem met alleen de Nederlanden? *zucht* leuk zo'n ongemotiveerd leger, denk je nou echt dat ik mee ga werken aan iets destructiefs als het leger ? denk je nou echt dat IEMAND daar op zit te wachten ? Dat denk ik wel, dan kunnen die ettertjes van tegenwoordig wat dicsipline leren. erg omslachtig, wat is voor jou strenger Mischien kan ik beter zeggen een strengere selectie. 90% procent van alle vluchtelingen zijn economische vluchtelingen. Ik wil ervoor zorgen dat er zo min mogelijk economische vluchtelingen komen. hoe oud BEN jij eigenlijk als ik mag vragen ? Mag je niet vragen. wel 1 goed idee ! (en dat komt van een agent in opleiding) Dat is het zoveelste goede idee al. dat past natuurlijk helemaal in jou dictoriaal regime he ! Precies. kleine kans van slagen Leg uit. ben je nou echt zo dom ? ben je nou echt ZO blind om te zien dat dit tot nu toe nog in geen EEN land heeft gewerkt? Dan ben ik mischien wel heel dom, maar ik wens niet te zien hoe ons land naar de klote gaat omdat er een stel mongolen zonodig meent te moeten blowen. En in Islamitische landen hebben ze zo goed als geen last van drugsoverlast. fijn, dan kunnen we onze staat ook beschuldigen van meervoudig moorden ! Doodstraf is iets ander dan moord, maar voor mijn exacte argumenten verwijs ik u naar het desbetreffende topic op A&N. vergeet je luier niet Kun je ook als een volwassene discuseren? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
je vraagt mij serieus te antwoorden op dingen als
"Natuurlijk wel, dan kan ik me namelijk tot keizer uitroepen en dat is goed voor mijn ego." "Dat denk ik wel, dan kunnen die ettertjes van tegenwoordig wat dicsipline leren. " "Dan ben ik mischien wel heel dom, maar ik wens niet te zien hoe ons land naar de klote gaat omdat er een stel mongolen zonodig meent te moeten blowen. En in Islamitische landen hebben ze zo goed als geen last van drugsoverlast. " kom op nou |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou per direct de grondwet wijzigen zodat het kiesrecht vervalt en ik voor langere tijd het te zeggen krijg. Maar verder zou ik niet zo hele veel bijzonders veranderen (eigenlijk wat D66 wil). Ja als D66'er ben ik wel voor directere democratie e.d., maar als ik zo'n gewelidge kans krijg maak ik daar toch wel gebruik van!!
|
![]() |
|
hele begroting in de prullenbak gooien
zorgen dat de 5% rijkste mensen het meeste moet gaan inleveren opkomen voor de mensen die op en rond het bestaansminimum leven zorgen dat de zorg, het onderwijs en het openbvaar vervoer beter worden het kabinet laten vallen en nieuwe verkiezingen uitschrijven (kan mooi met de laatste peiling ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |