Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2003, 15:38
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 16-09-2003 @ 16:33:
nee ze is niet kiesgerichtigt omdat ze nog geen 18 is, wat betekent dat je nog niet als volwassene gezien word, wat betekend dat je denkvermogen nog niet toereikend genoeg is om in te zien dat wat jij voorstelde je reinste rotzooi is, totaal niet werkt, en nooit zal werken ook.
Even voor de duidelijkheid, sommigen 16jarigen zijn al stukken slimmer dan 23 jarigen hoor. En aan jouw stukje te zien heb je nooit meer dan het hoogst noodzakelijke nederlands geleerd en ben je iets dommer dan een ********. Ten tweede, jij vindt dat mijn ideeen rotzooi zijn, een ander vindt dat niet, en dat is dus puur een mening en dat moet je niet presenteren alsof het een feit is. Ten derde zijn mijn ideeen, mits ik de regering meekrijg, best uitvoerbaar. Of jij het dan nog prettig wonen vind hier is een verhaal van volstrekt andere orde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2003, 15:51
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Alle partijen buiten de mijne afschaffen
Dat moet ik serieus nemen ? wie is er hier nou dom

De koninklijke familie verbannen.
Daar schieten we geen ene fok mee op

Het keizerrijk der Nederlanden uitroepen.
idem

Mijzelf tot absoluut heerser en keizer uitroepen.

ja

Het leger, marine en de luchtmacht weer in ere herstellen dus meer geld en materieel daarheen.

meer geld naar iets wat we totaal niet nodig hebben ? kom op nou waar zit je verstand

Dienstplicht invoeren.
*zucht* leuk zo'n ongemotiveerd leger, denk je nou echt dat ik mee ga werken aan iets destructiefs als het leger ? denk je nou echt dat IEMAND daar op zit te wachten ?

Strengere asielwetgeving.

erg omslachtig, wat is voor jou strenger

Het trouwen van een buitenlandse partner is alleen nog toegestaan als men in dat andere land gaat wonen.

hoe oud BEN jij eigenlijk als ik mag vragen ?

Politie meer bevoegdheden geven.

wel 1 goed idee ! (en dat komt van een agent in opleiding)

De koninklijke marachausee omvormen tot een para-militaire eenheid.

dat past natuurlijk helemaal in jou dictoriaal regime he !

Werkelozen die nog kunnen werken verplicht ergens te werk stellen.

kleine kans van slagen

Drugs verbieden en strenge straffen op het gebruik ervan.
ben je nou echt zo dom ? ben je nou echt ZO blind om te zien dat dit tot nu toe nog in geen EEN land heeft gewerkt ?

Doodstraf weer invoeren voor kinderverkrachters, meervoudige moordenaars en staatsvijanden.

fijn, dan kunnen we onze staat ook beschuldigen van meervoudig moorden !

vergeet je luier niet
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:04
Machiavelli
Machiavelli is offline
Dat moet ik serieus nemen ? wie is er hier nou dom

Dat noemt men een dictatur, jochie. En dat is velen malen effiecenter dan een democratie.

Daar schieten we geen ene fok mee op.

Jawel hoor, dan hebben we geen last meer van die lastige mensen die zich monarchisten noemen.

Het keizerrijk der Nederlanden uitroepen.

Natuurlijk wel, dan kan ik me namelijk tot keizer uitroepen en dat is goed voor mijn ego.

ja

Wat wil je hiermee zeggen.

meer geld naar iets wat we totaal niet nodig hebben ? kom op nou waar zit je verstand

Waar zit jou verstand? Denk je dat ik genoegen neem met alleen de Nederlanden?

*zucht* leuk zo'n ongemotiveerd leger, denk je nou echt dat ik mee ga werken aan iets destructiefs als het leger ? denk je nou echt dat IEMAND daar op zit te wachten ?

Dat denk ik wel, dan kunnen die ettertjes van tegenwoordig wat dicsipline leren.

erg omslachtig, wat is voor jou strenger

Mischien kan ik beter zeggen een strengere selectie. 90% procent van alle vluchtelingen zijn economische vluchtelingen. Ik wil ervoor zorgen dat er zo min mogelijk economische vluchtelingen komen.

hoe oud BEN jij eigenlijk als ik mag vragen ?

Mag je niet vragen.

wel 1 goed idee ! (en dat komt van een agent in opleiding)

Dat is het zoveelste goede idee al.

dat past natuurlijk helemaal in jou dictoriaal regime he !

Precies.

kleine kans van slagen

Leg uit.

ben je nou echt zo dom ? ben je nou echt ZO blind om te zien dat dit tot nu toe nog in geen EEN land heeft gewerkt?

Dan ben ik mischien wel heel dom, maar ik wens niet te zien hoe ons land naar de klote gaat omdat er een stel mongolen zonodig meent te moeten blowen. En in Islamitische landen hebben ze zo goed als geen last van drugsoverlast.

fijn, dan kunnen we onze staat ook beschuldigen van meervoudig moorden !

Doodstraf is iets ander dan moord, maar voor mijn exacte argumenten verwijs ik u naar het desbetreffende topic op A&N.

vergeet je luier niet

Kun je ook als een volwassene discuseren?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:07
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline

Kun je ook als een volwassene discuseren?

een kind behandel je als een kind

en dat blijkt des te meer weer uit je antwoorden hier boven
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:11
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 16-09-2003 @ 17:07:

een kind behandel je als een kind

en dat blijkt des te meer weer uit je antwoorden hier boven
Jammer dat je niet inhoudelijk wil ingaan op gegeven antwoorden en zo blijkbaar je gelijk probeert te halen. Als je nou eens met steekhoudende argumenten kwam inplaats van opmerkingen die totaal geen hout slaan.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:13
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
je vraagt mij serieus te antwoorden op dingen als

"Natuurlijk wel, dan kan ik me namelijk tot keizer uitroepen en dat is goed voor mijn ego."

"Dat denk ik wel, dan kunnen die ettertjes van tegenwoordig wat dicsipline leren. "

"Dan ben ik mischien wel heel dom, maar ik wens niet te zien hoe ons land naar de klote gaat omdat er een stel mongolen zonodig meent te moeten blowen. En in Islamitische landen hebben ze zo goed als geen last van drugsoverlast. "

kom op nou
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:19
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 16-09-2003 @ 17:13:
je vraagt mij serieus te antwoorden op dingen als

"Natuurlijk wel, dan kan ik me namelijk tot keizer uitroepen en dat is goed voor mijn ego."

Dat was ook niet echt serieus maar als ik dan toch een week premier ben kan ik net zo goed wat aan mijn zelfbeeld doen.

"Dat denk ik wel, dan kunnen die ettertjes van tegenwoordig wat dicsipline leren. "

En daar blijf ik bij, als je tegenwoordig en poosje goed rondkijkt schrik van het gebrek aan discipline en respect en dat is met de dienstplicht erg goed op te lossen.

"Dan ben ik mischien wel heel dom, maar ik wens niet te zien hoe ons land naar de klote gaat omdat er een stel mongolen zonodig meent te moeten blowen. En in Islamitische landen hebben ze zo goed als geen last van drugsoverlast. "

En ook hier blijf ik bij, ik heb te veel mensen en hun omgeving kapot zien gaan door drugsgebruik.

kom op nou
En de rest van de vragen dan? Ik vraag jou als alwetende superieure man om iets uit te leggen en je negeert me gewoon; valt me tegen. Zeker van iemand die mijn beste vriend moet worden.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:28
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
gast ik heb geen zin om hier over verder te gaan met jou, omdat het toch niet zou opschieten.

Jou ideeen en opvattingen neigen mij te veel naar Hitlertjes en musolinietjes, en daar viel ook niet mee te praten
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:58
Thomas
Thomas is offline
Kereltjes. Ik ben 19 en een kerel.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 17:47
Go
Go is offline
Ik zou per direct de grondwet wijzigen zodat het kiesrecht vervalt en ik voor langere tijd het te zeggen krijg. Maar verder zou ik niet zo hele veel bijzonders veranderen (eigenlijk wat D66 wil). Ja als D66'er ben ik wel voor directere democratie e.d., maar als ik zo'n gewelidge kans krijg maak ik daar toch wel gebruik van!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 08:41
WolterB
WolterB is offline
hele begroting in de prullenbak gooien
zorgen dat de 5% rijkste mensen het meeste moet gaan inleveren
opkomen voor de mensen die op en rond het bestaansminimum leven
zorgen dat de zorg, het onderwijs en het openbvaar vervoer beter worden
het kabinet laten vallen en nieuwe verkiezingen uitschrijven (kan mooi met de laatste peiling )
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten