Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hihihi <3 |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind ze allebei wel gaaf. En het nieuwe liedje 'First day of my life' is ook keigoed! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had van het weekend even de cd geleend en ik moet zeggen...Die stem van de zanger gaat erg snel irriteren en na 1 keer de cd geluisterd te hebben heb ik het wel gehoord. Mede door het gebrek aan creativiteit (steeds dezelfde liedopbouw).
|
Ik zelf vind The Rasmus wel cool alhoewel ik In The Shadows niet hun beste liedje vind... (Everything You Say is wel leuker)
Ik denk niet dat het gothic rock is. Dat zijn in mijn ogen meer bands als Nightwish, After Forever & Bauhous... maja ik ben geen expert...
|
![]() |
in de clipversie met de bankroof (die ze op tmf laten zien) ze een foutje.
Ergens in het liedje als ze op een podiumpje staan te spelen valt de microfoon van de zanger op de grond en zingt hij leuk verder ![]() (het is maar net wat je opvalt ![]() weet niet precies op welk tijdstip van het nummer, maar als ge kijkt zult ge het wel zien.
|
ik vind het een beetje een irritant nummer... verder ben ik niet zo goed in het labelen van muziekjes, maar ik denk niet dat het onder de noemer gothic rock valt. waaronder wel weet ik echter ook niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
nigthwish,evanescence,the rasmus, within temptation, after forever, HIM silence-of-hope | 140 | 08-10-2004 17:11 | |
Muziek |
50 ct Blenderhead | 94 | 11-09-2004 15:51 | |
Muziek |
The Cure tour met interpol, mogwai, en the rapture. Verwijderd | 70 | 12-05-2004 11:36 | |
Muziek |
the rasmus en andere concerten spongebobgirl | 3 | 25-11-2003 08:48 | |
Muziek |
the Rasmus maupydos | 51 | 17-11-2003 21:20 | |
Muziek |
the rasmus Pandemonium | 17 | 02-09-2003 08:23 |