Advertentie | |
|
![]() |
|
Broek tot E50
Trui tot E30 T-shirtje tot E15 Ondergoed tot E15 Jas tot E70 Schoenen tot E70 Maar meestal is mijn kleding veeel goedkoper, koop bijna altijd in de uitverkoop. Maar dit is toch wel het maximum dat ik aan kleding wil uitgeven!
|
Ik let wel op hoe duur alles is en dat ik niet teveel betaal voor een standaard hemdje oid. Nu ben ik gelukkig altijd arm en kan ik niet eens vaak dure dingen kopen, maar als ik eens iets heel geweldigs zie wat heel duur is, tja dan wil ik het stiekem toch hebben
![]() Maar gemiddeld geef ik uit aan: broeken: €70 truitjes:€25 hemdjes€10 ![]() schoenen€80-100 jas:€100 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Ik heb een jaar gewerkt terwijl ik nog thuis woonde, dus ik heb met geld gesmeten het afgelopen jaar. Ik ben in september weer begonnen met studeren, dus ik moet wat zuiniger met mijn geld gaan doen. Maar voor een broek zou ik niet meer dan 180 uitgeven, voor een trui niet meer dan 120, voor schoenen niet meer dan 150, T-shirts 20 euro, ondergoed 20 euro... laatst heb ik een jas van 500 euro gepast... maar met pijn in mijn hart teruggehangen omdat hij zoooo mooi was, maar tegelijkertijd veels te duur... en een paar weken terug kreeg ik die jas van mijn vriendje cadeau ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik koop iets, omdat ik het mooi vind, maar las ik 100 pleuro uit moet geven voor een broek vind ik dat toch ook wel iets te veel van het goeie, zeker, omdat broeken bij mij na 1 tot 1,5 jaar kapot zijn, omdat ze altijd zo erg slijten door die kont botjes van me.
|
![]() |
schoenen en jassen: maximaal honderd euro
shirtjes: maximaal 20 euro truien: maximaal 50 euro broeken: heel weinig, vaak in de afprijzingen bij de h&m want ik draag vrijwel geen broeken dus dan maximaal 25 euro rokjes: maximaal 30 euro jurkjes: maximaal 20 euro sokken/overknees/kniekousen/pantys/malliot: maximaal 8/9 euro lingerie setjes: maximaal 50 euro
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb iig, niet echt richtlijnen... maar t moet het gewoon echt waard zijn.. als ik meerde seizoenen ergens mee kan doen (bijvoorbeel schoenen,broek) dan wil ik best meer dan 200 uitgeven... als ik t geld heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() geintje ![]() Ik heb werkelijk geen vaste prijzen, is echt afhankelijk van mijn financiële toestand en hoe bijzonder en duurzaam het is...
||
Citaat:
maar ja... als ik echt geld heb ga ik ook maar gewoon even milaan ... parijs ..etc leegkopen ![]() ![]() |
![]() |
|
tjeeeezzz wat geven jullie allemaal veel geld uit aan kleding zeg...ik ben toch bepaald niet wat je noemt zuinig, maar 50 euro is echt mijn maximum voor een broek. alhoewel, ik zag me laatst toch een leuke broek bij forecast voor 65 euro!! vrees dat ik die toch moet gaan kopen omdat ik anders zooooooo'n spijt ga krijgen!! en laatst bij de scapino voor 18 euro superleuke kuitlaarzen gekocht, dus t kan ook goedkoop...
||
Verwijderd
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHA, het fenomeen het WERKEN! zakloper ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Strategisch stemmen Blood Fire Rage | 338 | 22-11-2006 20:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Muziek |
7 juli green day in ahoy FaceTheTruth | 280 | 12-07-2005 10:06 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Lifestyle |
Lingerie rodina | 35 | 28-10-2003 18:00 |