Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2003, 17:41
Verwijderd
De politie had gezegd dat haar ouders het mochten uitgeven.

Niemand is zo naief als jij als je zoveel hebt meegemaakt.
Kom op zeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2003, 18:07
elledc
elledc is offline
Shit zeg... in wat voor een milieu leef jij? Je hebt een vriendin die een moord pleegde?

Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:58
Pletterprater
Pletterprater is offline
Lil Weedy, je moet weten, veel mensen hier op het forum kunnen zich niet plaatsen in situaties van anderen. Veel kunnen nog niet eens inzien, dat anderen anders denken over bepaalde onderwerpen dan zij. (zoals, hoeveel uiterlijk meetelt bij het uitkiezen van een partner...) Zij zullen hiermee dus ook niet goed in kunnen denken, dat er daadwerkelijk mensen zijn, die leven in een wereld, die wellicht iets anders in elkaar steekt. Voor hun is jouw wereld inderdaad fictie, het neppe, hetgeen dat niet bestaan, terwijl dit voor jou wel degelijk werkelijkheid is en hiermee trappen ze je op je ziel.

Een andere bijkomendheid is, dat er genoeg mensen hier zijn, die nepverhalen aan het verzinnen zijn. Wij weten niet of jij er zo eentje bent. Des al niet te min, behoren we je te beoordelen als waarheidspreker, tot dat het tegendeel is bewezen.

Je woont waarschijnlijk in een achterstandsbuurt, waar vaker criminaliteit plaatsvind en onder de mensen ook de criminaliteit hoger ligt. Is dit zo, kan ik me voorstellen, dat je vaker met instanties te maken hebt en dat in jouw omgeving nogal eens iets gebeurt.
Naïviteit in zo'n buurt is best gevaarlijk, als je kijkt naar wat je daardoor kan overkomen. Het is dan ook verstandig om goed na te denken met je handelingen, je doen en laten etc. . Dit is iets dat niet alleen in deze situatie geld, maar ook in andere situaties. Doe dit alstublieft om je van meer kwaad te behoeden.

Ik weet het, je kijkt nu beter uit, nadat dit is gebeurt... maar mijn moeder heeft mij geleerd, eerst denken, dan doen. Heb ik zelfs nog hulp bij moeten krijgen, maar nu doe ik niets anders... en het werkt, ik kom niet in problemen.

Maarre, wat wil je nu dat wij doen? Aangeven dat we in eenzelfde situatie zijn gekomen? Meeste mensen kunnen nog niet eens een dergelijke situatie geloven, laat staan meemaken. Begrip is hier niet altijd te vinden, wel kritiek... en hoewel veel van deze kritiek boosaardig over lijkt te komen, de meeste mensen bedoelen het goed. Ze leveren kritiek om je te behoeden van fouten in de toekomst... denk hieraan, als je de kritiek krijgt. En ik weet het, je hebt al toegegeven dat je fout zat en dat je al hebt geleerd van je fouten... maarvoor sommigen is dit niet genoeg, voor sommigen telt... eerst zien, dan geloven.

Ik zag overigens iemand reageren met dat hij gedreigt heeft met moord??? Is dit zo? Zo ja, hele lastige situatie, kan ik je niet mee helpen, politie wellicht wel? Mocht dit niet zo zijn, wees niet te bang, zoals ik hoorde van je, reed hij een beetje sippig terug naar huis, odmat hij meer had verwacht. Hij verwachte waarschijnlijk, dat je hem geweldig vond, omdat hij geld had... dit is dus niet gebeurt, je hebt hem als het ware een beetje misbruikt. Zo voelt hij zich wellicht nu ook. Misschien is hij nu zelfs een mak lammetje, dat gewezen is op zijn fout door jouw reactie van geld aannemen en weggaan... neemt uiteraard niet weg dat het verkeerd was, maar dat weet je.

Hoop dat je hier iets aan hebt
Oud 26-09-2003, 19:41
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Heej ik voel me als een "DaLoverBoy" in het nauw gedreven . Houden jullie dan niet meer van me?!
Oud 26-09-2003, 22:01
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 26-09-2003 @ 19:07:
Shit zeg... in wat voor een milieu leef jij? Je hebt een vriendin die een moord pleegde?

Nope, heeft ze niet... zoek naar de berichtjes die zij al in andere topics heeft geplaatst voor de juiste omschrijving... haar vriendin word met de dood bedreigt. Bij "info" van een persoon, vind je op welke topics zij of hij allemaal nog meer heeft gereageert.
Reageren

Regels voor berichten