![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat ik wel eens gedaan heb ((
![]() a.) bij het pentreren ineens zeggen dat je twijfelt aan of de periode tussen het geen pil nemen en het ongesteld worden wel 100% veilig is.. b.) bij het penetreren ineens zeggen dat je het met degene met wie je bent 'vreemdgegaan' toch niet veilig gedaan hebt ( ![]() Wat HIJ wel eens gedaan heeft: Terwijl ik in sexy lingerie sta ineens uitroepen: 'Iewwwwh, je moet echt uit gaan kijken dat is echt lelijk die striae en cellulites, het wordt steeds meer en je bent ook aan het uitdijen..dat is niet mooi meer hoor ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmmm... Ik heb wel eens een paar keer gehad dat ze mij dan zo'n beetje op zat te geilen en dan ineens begint ze over haar favoriete TV programma of over de enkelblessure van haar vader ofzo. Of ze zegt ineens "ik heb geen zin"...
Is heel irritant, kan ik je vertellen.
||
Citaat:
Enne, hou eens op met die enorme lettertypes...
|
Scheten, boeren, je hoofd stoten hoort er allemaal bij. (Geldt ook voor omdoen condoom, dat kun je nl. ook op een fijne manier doen). Een afknapper is het als je merkt dat je partner er minder voor over heeft dan jij (vies zijn terwijl ze zich had kunnen wassen, minder geconcentreerd zijn dan jij (dat kan natuurlijk ook weer een logische verklaring hebben, maar het blijft een afknapper).
|
die 1 minuut figuren zijn vervelend
ga je ze pijpen komen ze al klaar als je hoofd er ook maar in de buurt zit ![]() afgelopen weekend had ik sex met mijn exvriend en het was echt niks gewoon. Vraagt ie na afloop "En, hoe was ik?" Ja jonge, erg leuk dat je graag een complimentje wilt hoor, maar probeer die alsjeblieft te krijgen door iets anders te vragen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het gewoon veel lekkerder aanvoelen als iemand groot geschapen is, en bovendien is het veel spannender om met zo'n groot ding bezig te zijn dan met een kleintje. Kortom: ik zeg er niks van, maar er moet wel sprake zijn van ware liefde wil ik het met zo'n jongen volhouden. Ik vind seks namelijk één van de belangrijkste aspecten in een relatie, dus ik wil er ook optimaal van kunnen genieten. Klinkt misschien zelfzuchtig, maar daar ben ik gewoon eerlijk in. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat is klein? Als het condoom lubbert. Dat moet gewoon retestrak zitten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dus jongens met een kleinere penis die seks met Vampiria willen: Koop Amerikaanse condooms, die zijn kleiner. Dan zit-ie wél strak.
![]() Grootste afknapper lijkt mij als iemand gewoon z'n best niet wil doen... dat-ie je gewoon gebruikt als een nieuwe vorm van masturbatie, zeg maar. |
![]() |
|
Gebrek aan fantasie. Nou ben ik ook wel een beetje veeleisend op dat gebied, ik vind het super opwindend om hem sexy te horen praten... en dus is een beetje gehijg en af en toe een paar woorden toch wel een beetje een vereiste. Iemand die echt helemaal stil is krijg ik zelf ook de neiging om me in te gaan houden (ben nu eenmaal niet zo stil) en dan is het lang zo leuk niet meer.
Oncomplimenteus zijn. Tja, je wist toch wel dat ik geen Barbie-model heb voordat we het bed in sprongen? En rare tempowisselingen. M'n ex deed dat wel eens. Heel erg opbouwen, dus ik liet mezelf ook gaan zeg maar, was ik er bijna, ging 'ie opeens weer langzaam. Irritant, want bij mij begint dat 'opbouwen' dan weer helemaal overnieuw, en dat lukt ook lang niet altijd. Soms is alle spanning dan echt verdwenen.
|
|