![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nee, daar heb ik nooit over gelogen.
Heb wel van m'n 12e tot 17e gelogen dat ik al eens gezoend had terwijl dat niet zo was. Ik ben oraal bevredigt en gevingerd toen ik 17 was en heb voor het eerst gezoend en gevreen toen ik 18 was!
|
Bij heel veel buitenlanders met strenge geloven en culturen is het vaak juist andersom. Als je dan openlijk toegeeft dat je geen maagd meer bent voor je huwelijk word je juist voor van alles en nog wat uitgemaakt, zelfs als je al heel lang een vaste vriend hebt ofzo.
Ik vind dat je gewoon sowieso niet moet liegen, over niets niet. Als je je ervoor schaamt (wat mij betreft niet hoeft) zeg je gewoon dat het ze geen flikker aangaat, en in het geval van sommige buitenlanders moest je maar braaf maagd blijven. |
![]() |
|
Ik vond het wel moeilijk het gesprek aan te knopen hierover (durfde ik niet) aangezien hij er eigenlijk vanuitging dat ik al ontmaagt was. Weet ook niet hoe het komt dat hij dat dacht, mjah misschien omdat ik dus al 17 was. Uiteindelijk natuurlijk wel over gehad, hij had t op een gegeven moment wel door
![]() Verder gaat het niemand iets aan, dus ik heb het er ook eigenlijk niet over (alleen met heel goede vriendinnen ofzo) Verder doe ik er meestal beetje vaag over ontken het niet ofzo. T is toch gewoon mijn sex leven. edit; had t dus over mijn (inmiddels voorlopig ex-)vriend in bovenste stukje... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic; ik heb er dus nooit over gelogen. Misschien zou ik dat trouwens wel hebben gedaan als ik wel sex zou hebben gehad.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|