Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb met 4 jongens gekust.
2 vriendjes,en 2 gewone vrienden. Met de laatste jongen wel wat vaker gekust dan de anderen. Nu ik er over nadenk,ik heb nog nooit een kus gekregen met 'liefde'. Dus echt zooooveel waarde hecht ik er niet aan? Al kus ik niet met de eerste de beste.Ik moet ze kennen en wel leuk vinden. Oh ja,eerste zoen kreeg ik op mijn 13de.
Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 19:06. |
![]() |
|
ik heb met 4 jongens gezoend, hoeveel x in totaal weet ik niet hoor
![]() 1. jongen naja, als ik wat op heb ben ik aanhankelijker dus ik dacht oke 1. jongen, die vond ik wel leuk opzich, en dat is ook meerdere avonden (en heeeeel veeeeel x gebeurd, maar is niets geworden omdat het te lang heeft geduurd ![]() 2. wegens een wraakactie op diegene hierboven ![]() of ik veel waarde hecht aan zoenen? ik kan best zoenen zonder dat ik wat voet voor iemand, maar dan wil wel zeker weten dat die ander niets voor mij voelt. Ik weet hoe zeer het doet als je daar later achter komt! Eerste zoen kreeg ik op mijn 15de
|
mijn eerste echte zoen was toen ik 13 was, ik was zo verliefd op dat jochie haha wel lief als ik eraan terug denk..met hoeveel jongens ik gezoend heb weet ik niet, niet echt te veel ofzo..zoen eigenlijk alleen met een jongen als ik er iets mee heb, maarja, heel soms ook wel anders...niet te vaak!
||
Citaat:
![]() Heb trouwens met 3 jongens gezoend..waarvan 1 vakantievriend...1 vaste vriend, en gewoon 1 jongen..haha... Hecht er wel veel waarde aan..ga niet zomaar met iemand zoenen.... Mijn laatste zoen was 2 weken terug bij hockeyfeest.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
15 à 20 jongens
Waarvan er nog geen 10 met echt gevoel waren. In mijn vrijgezellentijd kuste ik erop los. Gewoon voor de kick. Of ja, kick, ik weet het ook niet. Ik vond het gewoon spannend. Maar áltijd maar 1 op de avond. 1e kus kreeg ik op mijn 12e ![]()
|
![]() |
Hoevaak?
héééééél vaak ![]() Hoeveel? Ong. met 40 meisjes ![]() ![]() waarde: Verschillend... met t ene meisje betekent t veel en bij de ander niet zo veel.. Wanneer voor het eerst? Op mn 13/4e met een meisje uit mn klas.. en ranzig joh! leek net een wasmachine [/QUOTE]
||
Verwijderd
|
Citaat:
Same here.... ach.. dan heb je tenminste een tweede soort ontmaagding ![]() |
![]() |
|
![]() |
k was met mijn 1e zoen 9 of 10....
het was op de fietscross ![]() ![]() verdur heb k met veeeeel jongens gezoend... en bijna nooit was ut me vriendje.... 2x ofzow maar k heb nie egt waarde aan zoene... k doe ut meestal voor de lol ![]() maar k zou nie met 5 lui op een avond kunne maarem k ga weer kappuh doeggg *~kim~* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hoevaak ik heb gezoend weet ik echt niet meer, met hoeveel nog wel.
![]() ![]() ![]()
|
Ik heb in totaal met 20 jongens gezoend. velen daarvan stelden niet veel voor. Ik hecht in bepaalde situaties niet zoveel waarde aan zoenen, soms heb je er gewoon zin in...en dan dient zich een leuke jongen aan. Maar verder wil ik dan weer niets. In andere situaties hecht ik wel veel waarde aan zoenen, als ik iemand leuk vind...dan is zoenen wel heel belangrijk en waardevol.
|
zover ik kan herinneren heb ik met 5 jongens gezoent
2 waren mijn exen 1 was voor het uitproberen en cool zijn 1 was alleen voor het zoenen en de sex de laatste is mijn huidige vriend! mijn eerste zoen kreeg ik op mijn 14e in de vakantie eindelijk...vond ik want ik was volgens mezelf erug laat Nu ben ik blij dat ik niet de slet heb uitgehangen en vind ik 14 ook prima! I LOVE MY BOYFRIEND!
|
Heb in totaal 11 jongens gezoent. Hecht er wel waarde aan, dus zoen ik niet zo maar met iemand.
De eerste zoen kreeg ik op mijn 13e op een feestje. Ben wel blij met dit aantal, omdat sommige vriendinnen van mij al met meer dan 70 jongens hebben gezoent. Zie ik mijzelf niet snel doen.
|
8 jongens, geloof ik
2 daarvan waren absoluut eenmalig en niet geheel vrijwillig 2 waren vooral lustgericht en de andere 4 vond ik daadwerkelijk leuk, 1 daarvan is m'n huidige vriend tsja... zolang je maar niet elke week iemand anders af staat te lebberen
|
ik heb tot nu toe met uhmmm...6 mensen gezoend
mijn eerste zoen was op mijn 15e (op een feestje) en mijn laatste afgelopen woensdag(huidige vriend) ik hecht persoonlijk heel veel waarde aan een zoen, vind het veel belangrijker dan al die rotzooi die erna komt ![]() maar ik heb wel een keer gezoend met een andere jongen terwijl ik een vriend had, en daar heb ik zo'n ontzettende spijt van gehad. Omdat ik zoveel hecht aan zoenen met iemand, had ik het gevoel dat ik meer vreemd was gegaan dan wie dan ook, echt heel slecht voelde ik me en ik zoen nooit met jongens op feestjes ofzo, alleen mensen waarmee ik verkering heb (behalve die ene dan)
|
Ik heb met 2 jongens gezoend, de eerste was toen ik 16 was.
Ik vond het op dat moment best een leuke jongen, maar realiseerde me later dat ik hem niet leuk genoeg vond om iets mee te beginnen. Hij vond mij overigens wel leuk en heeft me nog een hele tijd achterna gelopen De tweede was afgelopen zomer met een jongen op vakantie die ik 's middags had ontmoet, 's avonds mee heb gezoend en die de volgende morgen al weer weg ging En toch hecht ik veel waarde aan zoenen, want het voelde op dat moment wel goed om te doen.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hum, mensen op dit forum? Nul *grijnst* Wat dat betreft ben ik heel netjes. Hoe vaak ik gezoend heb, weet ik niet meer... het waren wel behoorlijk wat jongens. Eerste zoen was op m'n 15e, en dat was erg leuk en spannend... buiten achter een disco, trouwens. De laatste zoen was... hum, niet om over naar huis te schrijven, met een jongen met wie ik al veel vaker heb gezoend, even snel op een grasveldje bij een skatefeest.
Ik hecht steeds meer waarde aan zoenen, het is de omgekeerde wereld ![]() Nou ja, tja, dat deed ik dus wel - geen verkering met ze, maar als ik ze tegen kwam bij het uitgaan en we waren allebei vrijgezel, dan stonden we zo te vozen. Erg praktisch en gezellig :] 10 mensen op 'n avond heb ik nooit gedaan, wel 1x in m'n hele leven meer dan... eh... 1... en minder dan 5... iets daar tussenin. Waarom? God, ik hechtte er sowieso niet zoveel waarde aan; ik had een heftige vlaag van liefdesverdriet (waarom moest hij nou net met een ander zoenen?!), we stonden te klieren met een groepje jongens en we hadden veel te veel alcohol gehad. Slecht, slecht, slecht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind jou een sletje.
||
Citaat:
0,0 keer Maar dat heb ik al zo vaak gezegt in zulke topics. En ga niet zeggen dat 4 jongens weinig is voor een meisje van 16. Ik ben 18..... dus wat is dat wel niet. Ver onder het gemiddelde iig. Waarde? Ja veel waarde.... weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar ik zou nooit een of andere slet bij de bek pakken. De eerste keer al helemaal niet. Maar vraag is.... zijn er nog mensen tegenwoordig die op hun 18e nog nooit gezoend hebben? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb geen idee met hoeveel mensen ik heb gezoend. Heel veel in ieder geval.
![]() Laatste zoen was op de wang van een vriend van m'n ex, als je dat echt een zoen wilt noemen. Daarvoor was het een tongzoen met die ex zelf. Eerste zoen weet ik niet meer. Ik hechtte nooit veel waarde aan zoenen, maar nu ben ik wel van plan om alleen nog met mensen te zoenen die ik ook echt aantrekkelijk vind. Ik heb er al wel op het oog ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eerste keer was op mn 14e, heb nu in totaal met 3 jongens gezoend.. Ik hecht er niet zo heel veel waarde aan, ik moet een jongen wel leuk vinden en bepaalde gevoelens voor m hebben, maar gewoon een jongen voor 1 avondje vind ik niet erg..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |