Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 15:09
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb met 6 jongens gezoend. Eerste zoen kreeg ik toen ik 15 was van een jongen waar ik toen verliefd op was, uiteindelijk niks geworden maar nu wel gewoon vrienden.

Van die andere 5 jongens was eentje m'n vriend (nu exvriend). Die andere 4 vond ik wel leuke jongens maar verder niks, meer voor een avondje dus

Ik hecht wel waarde aan zoenen, want het is niet zo dat ik met iedereen zoen. Zou nooit met meerdere jongens op een avond zoenen en ook niet elke week een ander. Het liefste zoen ik toch gewoon met een jongen die m'n vriendje is, omdat die zoenen het fijnste zijn om te krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2003, 16:20
Verwijderd
Zero... Klinkt een beetje triest na al deze verhalen, maar goed
Ik hecht dus wel wat waarde aan een zoen, want ik ken ook mensen die zich gewoon maar door de eerste de beste hebben laten zoenen om er 'vanaf' te zijn. Sommigen daarvan hebben er best spijt van dat ze dat gedaan hebben. Dus ik wacht maar lekker af, komt er vast wel eens van
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:28
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Mijn eerste zoen was van een vakantievriendje, ik was dertien jaar oud.

De tweede jongen met wie ik zoende was een jongen van school, waar ik toen verkering mee had, die hele verkering stelde overigens geen ene f*ck voor maar goed. Heeft ook maar 4 weken geduurd, waarin ik hem misschien zes keer heb gezien

De derde jongen, ook een vriendje, werd aan hem gekoppeld door een vriendin, relatie stelde niet veel voor en hij werd na mij homo...hmzzz heel fijn! Ligt vast niet aan mij hoor

De vierde jongen, was mijn eerste echte serieuze vriend!! Nog steeds erg goede herinneringen aan! We hebben echt van elkaar gehouden, en we zijn ook voor het eerst verder met elkaar gegaan, mooi was dat! Helaas zagen we elkaar teveel, dit werkte voor ons niet...maar wie weet komt t nog goed...heb goeie hoop!

Mijn laatste zoen kreeg ik van een Italiaanse jongen op vakantie, het was de eerste zoen die ik kreeg van een jongen waar ik niets mee had zeg maar, maar ja uiteindelijk hebben we wel samen nog de vakantie doorgebracht, maar echte liefde??!! neej!!

Kusjes
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:31
feline
feline is offline
Ik was 14 toen ik voor het eerst zoende. En ik heb nu met 16 jongens gezoend. Daarvan waren 3 vriendjes, 1 vakantievriendje, en 1 jongen waarmee ik best vaak gezoend heb.

Ik hecht niet veel waarde aan een zoen. Behalve als het is met een jongen waar ik gek op ben. Dat betekent niet dat ik discotheken en cafe's afstruin om maar zoveel mogelijk mensen e zoenen. Er zit altijd wel een verhaal achter iets.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:35
Sade
Sade is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 24-09-2003 @ 17:20:
Ik hecht dus wel wat waarde aan een zoen, want ik ken ook mensen die zich gewoon maar door de eerste de beste hebben laten zoenen om er 'vanaf' te zijn. Sommigen daarvan hebben er best spijt van dat ze dat gedaan hebben. Dus ik wacht maar lekker af, komt er vast wel eens van
Niets mis mee toch
Oud 24-09-2003, 18:54
Laïs
Laïs is offline
Ik heb met 4 jongens gekust.
2 vriendjes,en 2 gewone vrienden.
Met de laatste jongen wel wat vaker gekust dan de anderen.
Nu ik er over nadenk,ik heb nog nooit een kus gekregen met 'liefde'.
Dus echt zooooveel waarde hecht ik er niet aan?
Al kus ik niet met de eerste de beste.Ik moet ze kennen en wel leuk vinden.

Oh ja,eerste zoen kreeg ik op mijn 13de.

Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:03
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
ik heb met 4 jongens gezoend, hoeveel x in totaal weet ik niet hoor
1. jongen naja, als ik wat op heb ben ik aanhankelijker dus ik dacht oke
1. jongen, die vond ik wel leuk opzich, en dat is ook meerdere avonden (en heeeeel veeeeel x gebeurd, maar is niets geworden omdat het te lang heeft geduurd )
2. wegens een wraakactie op diegene hierboven

of ik veel waarde hecht aan zoenen? ik kan best zoenen zonder dat ik wat voet voor iemand, maar dan wil wel zeker weten dat die ander niets voor mij voelt. Ik weet hoe zeer het doet als je daar later achter komt!

Eerste zoen kreeg ik op mijn 15de
Oud 24-09-2003, 19:59
d-Angelic
d-Angelic is offline
mijn eerste echte zoen was toen ik 13 was, ik was zo verliefd op dat jochie haha wel lief als ik eraan terug denk..met hoeveel jongens ik gezoend heb weet ik niet, niet echt te veel ofzo..zoen eigenlijk alleen met een jongen als ik er iets mee heb, maarja, heel soms ook wel anders...niet te vaak!
Oud 24-09-2003, 20:05
Philemon
Philemon is offline
Citaat:
charly not schreef op 23-09-2003 @ 15:34:

En de rest... was met name in 'hockeysferen'
Leuk he die hockeyfeestjes...

Heb trouwens met 3 jongens gezoend..waarvan 1 vakantievriend...1 vaste vriend, en gewoon 1 jongen..haha...

Hecht er wel veel waarde aan..ga niet zomaar met iemand zoenen....

Mijn laatste zoen was 2 weken terug bij hockeyfeest..
Oud 24-09-2003, 20:09
crzygrl16
crzygrl16 is offline
Met 17 jongens..is vlgs mij best veel..
Maar zaten wel een paar foutjes bij *na iets teveel bier*
Oud 24-09-2003, 20:23
dynamite
dynamite is offline
met 2 jongens gezoend...
eerste zoen op me 14e met een jongen waar ik toen mee had, maar dat was niet echt met tong

tweede keer was ik 15 en dat was wel tongzoen had niks met die jongen, maar vond hem wel leuk (nu nog steeds )

dusse...eigenlijk maar 1 keertje getongd...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:24
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
eerste: eind 14 jaar
laatste : vorige week zaterdag
met: 1 'vaste' vriend
2 vrienden
1 kennis' op een feest (fout.)
1 - net wat meer dan alleen vriend-
totaal: 5
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:27
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Agree
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:03
Verwijderd
jezus, reputatie van hokeyfeesten is ook overhal hetzelfde haha
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:50
metalgirl
metalgirl is offline
15 à 20 jongens
Waarvan er nog geen 10 met echt gevoel waren. In mijn vrijgezellentijd kuste ik erop los. Gewoon voor de kick. Of ja, kick, ik weet het ook niet. Ik vond het gewoon spannend. Maar áltijd maar 1 op de avond.

1e kus kreeg ik op mijn 12e
Oud 24-09-2003, 22:22
leon-v
leon-v is offline
Hoevaak?
héééééél vaak
Hoeveel?
Ong. met 40 meisjes

waarde:
Verschillend... met t ene meisje betekent t veel en bij de ander niet zo veel..

Wanneer voor het eerst?
Op mn 13/4e met een meisje uit mn klas.. en ranzig joh! leek net een wasmachine
[/QUOTE]
Oud 25-09-2003, 06:50
Verwijderd
Citaat:

Same here....

ach.. dan heb je tenminste een tweede soort ontmaagding
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 06:56
Demiurge
Demiurge is offline
5 meisjes...

2 was vriendin,
2 vakantie
1 was disco, eerste keer trouwens ook... en het zooog
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 07:16
0xxxkimxxx0
0xxxkimxxx0 is offline
k was met mijn 1e zoen 9 of 10....
het was op de fietscross (de sport van muh bro... waar heeel veel leuke boyz rondlope)
verdur heb k met veeeeel jongens gezoend...
en bijna nooit was ut me vriendje....
2x ofzow maar
k heb nie egt waarde aan zoene...
k doe ut meestal voor de lol
maar k zou nie met 5 lui op een avond kunne
maarem k ga weer kappuh
doeggg
*~kim~*
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 08:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
0xxxkimxxx0 schreef op 25-09-2003 @ 07:16:
het was op de fietscross (de sport van muh bro... waar heeel veel leuke boyz rondlope)
2x ofzow maar
maarem k ga weer kappuh
doeggg
*~kim~*
*Laat *~kim~* inschrijven voor een cursus normaal nederlands voor beginners*
Oud 25-09-2003, 09:45
Susanne
Susanne is offline
Hoevaak ik heb gezoend weet ik echt niet meer, met hoeveel nog wel. Dat waren er 18. M'n eerste zoen kreeg ik op m'n eerste hockeyfeest, toen was ik vijftien en een beetje, en met die jongen heb ik 't meteen een jaartje volgehouden! Ik hecht wel waarde aan een zoen, tuurlijk wel. Ik zou het niet leuk vinden als m'n huidige vriend met een ander meisje stond te zoenen, zelfs als ik dat van een exvriendje zou zien, zou ik toch wel een steekje voelen. Met meerdere mensen op een avond zoenen heb ik trouwens geen probleem, wel eens gedaan, maar zou 't nu niet zo snel weer doen.
Oud 25-09-2003, 10:45
Loesje
Loesje is offline
Ik heb in totaal met 20 jongens gezoend. velen daarvan stelden niet veel voor. Ik hecht in bepaalde situaties niet zoveel waarde aan zoenen, soms heb je er gewoon zin in...en dan dient zich een leuke jongen aan. Maar verder wil ik dan weer niets. In andere situaties hecht ik wel veel waarde aan zoenen, als ik iemand leuk vind...dan is zoenen wel heel belangrijk en waardevol.
Oud 25-09-2003, 15:03
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
zover ik kan herinneren heb ik met 5 jongens gezoent

2 waren mijn exen
1 was voor het uitproberen en cool zijn
1 was alleen voor het zoenen en de sex
de laatste is mijn huidige vriend!

mijn eerste zoen kreeg ik op mijn 14e in de vakantie
eindelijk...vond ik want ik was volgens mezelf erug laat

Nu ben ik blij dat ik niet de slet heb uitgehangen en vind ik 14 ook prima!

I LOVE MY BOYFRIEND!
Oud 26-09-2003, 15:29
lct
lct is offline
Heb in totaal 11 jongens gezoent. Hecht er wel waarde aan, dus zoen ik niet zo maar met iemand.

De eerste zoen kreeg ik op mijn 13e op een feestje.

Ben wel blij met dit aantal, omdat sommige vriendinnen van mij al met meer dan 70 jongens hebben gezoent. Zie ik mijzelf niet snel doen.
Oud 26-09-2003, 15:57
howshesings
howshesings is offline
8 jongens, geloof ik

2 daarvan waren absoluut eenmalig en niet geheel vrijwillig
2 waren vooral lustgericht
en de andere 4 vond ik daadwerkelijk leuk, 1 daarvan is m'n huidige vriend

tsja... zolang je maar niet elke week iemand anders af staat te lebberen
Oud 27-09-2003, 08:42
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb tot nu toe met uhmmm...6 mensen gezoend
mijn eerste zoen was op mijn 15e (op een feestje) en mijn laatste afgelopen woensdag(huidige vriend)

ik hecht persoonlijk heel veel waarde aan een zoen, vind het veel belangrijker dan al die rotzooi die erna komt Als ik een zoen krijg van mijn vriend dan voelt alles gewoon goed.
maar ik heb wel een keer gezoend met een andere jongen terwijl ik een vriend had, en daar heb ik zo'n ontzettende spijt van gehad. Omdat ik zoveel hecht aan zoenen met iemand, had ik het gevoel dat ik meer vreemd was gegaan dan wie dan ook, echt heel slecht voelde ik me
en ik zoen nooit met jongens op feestjes ofzo, alleen mensen waarmee ik verkering heb (behalve die ene dan)
Oud 27-09-2003, 10:11
Fuzzly
Fuzzly is offline
1 meid heb ik gezoend,heb ik nu verkering mee

en me eerste zoen was ongeveer een week geleden.
dus nog vers
Oud 27-09-2003, 10:26
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb met 2 jongens gezoend, de eerste was toen ik 16 was.
Ik vond het op dat moment best een leuke jongen, maar realiseerde me later dat ik hem niet leuk genoeg vond om iets mee te beginnen. Hij vond mij overigens wel leuk en heeft me nog een hele tijd achterna gelopen
De tweede was afgelopen zomer met een jongen op vakantie die ik 's middags had ontmoet, 's avonds mee heb gezoend en die de volgende morgen al weer weg ging

En toch hecht ik veel waarde aan zoenen, want het voelde op dat moment wel goed om te doen.
Oud 28-09-2003, 00:12
Violently Happy
Violently Happy is offline
Citaat:
GND86 schreef op 23-09-2003 @ 10:02:
Ik denk dat het wel duidelijk is waar dit topic over moet gaan

Het gaat dus over zoenen. Hoevaak hebben de mensen op dit forum gezoend? Wanneer kreeg je je eerste zoen? Hecht je veel waarde aan zoenen, of zoen jij met 10 mensen op een avond?
gezoend met 3 verschillende jongens, alle 3 waren ze mn vriendje, en heb ik dus heel vaak met hun allen gezoend ennn mn eerste zoen kreeg ik toen ik 15 was, en t was wel heel lekker eigenlijk, maar mn huidige vriendje is veeeeel beter . En ja ik hecht veel waarde aan zoenen, ik zoen alleen maar met iemand als ik diegene echt heel leuk vind
Oud 28-09-2003, 13:48
Verwijderd
Hum, mensen op dit forum? Nul *grijnst* Wat dat betreft ben ik heel netjes. Hoe vaak ik gezoend heb, weet ik niet meer... het waren wel behoorlijk wat jongens. Eerste zoen was op m'n 15e, en dat was erg leuk en spannend... buiten achter een disco, trouwens. De laatste zoen was... hum, niet om over naar huis te schrijven, met een jongen met wie ik al veel vaker heb gezoend, even snel op een grasveldje bij een skatefeest.
Ik hecht steeds meer waarde aan zoenen, het is de omgekeerde wereld In theorie kan ik met iedereen zoenen, dat boeit me echt vrij weinig. Aan de andere kant is er wel een grote drempel waar ik overheen moet voor ik met iemand zoen, behalve dan bij jongens met wie ik al eens heb gezoend... vandaar ook mijn schuchterheid de laatste tijd. Van alle 4 de jongens met wie ik dit jaar heb gezoend, was er maar 1 nieuw... de anderen had ik allemaal al eerder mee gezoend.
Nou ja, tja, dat deed ik dus wel - geen verkering met ze, maar als ik ze tegen kwam bij het uitgaan en we waren allebei vrijgezel, dan stonden we zo te vozen. Erg praktisch en gezellig :]
10 mensen op 'n avond heb ik nooit gedaan, wel 1x in m'n hele leven meer dan... eh... 1... en minder dan 5... iets daar tussenin. Waarom? God, ik hechtte er sowieso niet zoveel waarde aan; ik had een heftige vlaag van liefdesverdriet (waarom moest hij nou net met een ander zoenen?!), we stonden te klieren met een groepje jongens en we hadden veel te veel alcohol gehad. Slecht, slecht, slecht
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 15:38
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
0xxxkimxxx0 schreef op 25-09-2003 @ 08:16:
2x ofzow maar
maarem k ga weer kappuh
doeggg
*~kim~*

Ik vind jou een sletje.
Oud 28-09-2003, 22:01
Soron
Soron is offline
Citaat:
GND86 schreef op 23-09-2003 @ 10:02:
Ik denk dat het wel duidelijk is waar dit topic over moet gaan

Het gaat dus over zoenen. Hoevaak hebben de mensen op dit forum gezoend? Wanneer kreeg je je eerste zoen? Hecht je veel waarde aan zoenen, of zoen jij met 10 mensen op een avond?
Als je het perse wilt weten....

0,0 keer

Maar dat heb ik al zo vaak gezegt in zulke topics.

En ga niet zeggen dat 4 jongens weinig is voor een meisje van 16. Ik ben 18..... dus wat is dat wel niet. Ver onder het gemiddelde iig.

Waarde? Ja veel waarde.... weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar ik zou nooit een of andere slet bij de bek pakken. De eerste keer al helemaal niet.

Maar vraag is.... zijn er nog mensen tegenwoordig die op hun 18e nog nooit gezoend hebben?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:19
zeep007
zeep007 is offline
+/- 20 jongens gezoend...
eerste zoen was op mijn twaalfde met een jongen die daarna ook meteen "vreemd ging".
Rond mn 15e zoende ik erop los, nu niet meer. Ik doe dat alleen nog maar als ik wel degelijk geinteresseert ben in iemand.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 17:05
Sade
Sade is offline
Citaat:
Soron schreef op 28-09-2003 @ 23:01:
Maar vraag is.... zijn er nog mensen tegenwoordig die op hun 18e nog nooit gezoend hebben?
Ben ik ook wel benieuwd naar Ik ken er volgens mij geen.
Oud 30-09-2003, 19:54
Wilmy
Wilmy is offline
Citaat:
Soron schreef op 28-09-2003 @ 23:01:
Als je het perse wilt weten....

0,0 keer

Maar dat heb ik al zo vaak gezegt in zulke topics.

En ga niet zeggen dat 4 jongens weinig is voor een meisje van 16. Ik ben 18..... dus wat is dat wel niet. Ver onder het gemiddelde iig.

Waarde? Ja veel waarde.... weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar ik zou nooit een of andere slet bij de bek pakken. De eerste keer al helemaal niet.

Eh....... ja, ik dus....... ik ben inderdaad ook zo iemand die gewoon niet zomaar met iemand zoent, ik moet hem eerst echt heeeeeeeeeeeeel leuk vinden, en aangezien ik dat niet zo snel vind van mensen, wordt het moeilijk. En dus ben ik 18 en heb ik nog nooit gezoend, en schaam ik me er eigenlijk ook niet voor, ben in ieder geval geen afgelebberd iemand, lijkt me toch ook wel fris!
Oud 30-09-2003, 19:57
Verwijderd
2,
ik ga er niet op in..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 19:58
Alkazar
Alkazar is offline
(/lolmode)Mijn eerst zoen kreeg ik van mijn moeder toen ik net geboren was(/ooflolmode)

Mijn eerste echte zoen was 1,5 maand geleden en ik heb alleen met mn huidige vriendin gezoend

en ja.... op mn 22e net nog
Oud 30-09-2003, 20:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb geen idee met hoeveel mensen ik heb gezoend. Heel veel in ieder geval.

Laatste zoen was op de wang van een vriend van m'n ex, als je dat echt een zoen wilt noemen. Daarvoor was het een tongzoen met die ex zelf.

Eerste zoen weet ik niet meer.

Ik hechtte nooit veel waarde aan zoenen, maar nu ben ik wel van plan om alleen nog met mensen te zoenen die ik ook echt aantrekkelijk vind. Ik heb er al wel op het oog
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:40
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Jadie schreef op 23-09-2003 @ 23:02:
Ik heb vaak gezoend maar het waren maar 2 mensen. Ik kreeg mijn eerste zoen 7 juni 2002. Het eerste wat ik dacht was : "oh god! Hier gaat ie dan!"
ik d8 de eerste keer dus PRECIES hetzelfde..

Eerste keer was op mn 14e, heb nu in totaal met 3 jongens gezoend.. Ik hecht er niet zo heel veel waarde aan, ik moet een jongen wel leuk vinden en bepaalde gevoelens voor m hebben, maar gewoon een jongen voor 1 avondje vind ik niet erg..
Reageren

Regels voor berichten