| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb respect voor de mensen in mijn omgeving van wie ik hou en die van mij houden.
Ik ben nml niet echt een makkelijk persoon, en tja, wanneer je mij dan mag vind ik toch wel dat dat respect verdiend ![]() Wie nog meer respect verdiend? Salvador Dali, die schilder, ik vind hem echt geweldig. |
|
|
|
|
Edmund Burke
Siegfried Sassoon De gebroeders De Witt Willem van Oranje Michiel de Ruijter KRS-One Churchill Margaret Tatcher Theodor Herzl David Ben Goerion Jezus Christus Julius Ceasar Alexander de grote machialvelli Bill Gates Luther Calvijn Paus Erwin Rommel Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 16:37. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet binnenkort toch weer eens naar Amsterdam, ik heb daar wel meer tsjikkies zitten
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat klinkt in mijn ogen wat minder; want de cafes zijn niet mijn stijl cafes. t Kan natuurlijk wel zijn dat ze speciaal voor de filosofiestudenten foute jaren 80 muziek draaien
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan echt geen respect voor hans teeuwen hebben, zeker niet als je de onderwerpen van ze grappen soms hoort..... vooral dat stukje over de yosty-band (of hoe ze ook heten) vind ik nogal beledigend naar dat soort mensen toe. beetje gemeen om humoristisch over te gaan doen. ik heb respect voor me vriend, omdat hij geweldig is. En nog voor een hoop andere mensen maar dat is teveel om op te noemen ik heb ook respect voor me hond omdat het gewoon een geweldig lief beest is, en echt nog nooit iemand kwaad gedaan heeft.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iets serieuzer: sommige mensen menen het ook nog. dat vind ik eng. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bernini was een Italiaanse beeldhouwer, die o.a dit fraaie beeldhouwwerk heeft gemaakt. Zo veel communisten heb ik niet in m'n lijstje staan, en als ze er in staan is dat vanwege het feit dat zij opkwamen voor de onderdrukten. Daarom staat Stalin er bijv. niet in, en Mao evenmin. Zij onderdrukten immers ook. |
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|||
Verwijderd
|
Assasin schreef op 26-09-2003 @ 22:35:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
|
Buitenlanders:
- Nelson Mandela - Albert Einstein - Lance Armstrong - Kofi Annan - Che Guevara - Leon Trotski - Karl Marx - Salvador Allende - Dalai Lama - Jezus Christus - Mohammed - Martin Luther King - Mahatma Gandhi - Rosa Parks - Plato - Socrates Nederlanders: - Jan Marijnissen - Paul Rosenmöller - Johan Stekelenburg (omdat hij met zijn ziekte zo lang doorwerkte) - Willem Drees - Joop den Uyl - Pieter Jelles Troelstra - Domela Nieuwenhuis - Youp van 't Hek - mijn familie Mocht ik nog meer bedenken, dan post ik het wel.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 09:42 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn wij wel zo vrij? Vage Harry | 25 | 22-09-2003 20:24 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |