Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou echt niet naar school gaan in iets van de H&M, soms vind ik het best wel jammer dat ik zo denk... But I love Ralph Lauren, Tommy en Burberry! (en de rest...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zelf heb ik voornamelijk merkkleding, maar dan niet van Tommy Hilfinger, Ralph Lauren etc. dat vind ik toch net iets té. Mexx en Esprit vind ik redelijk betaalbaar in vergelijking met hun kwaliteit. Als ik de H&M binnenloop weet ik echt niet waar ik moet gaan zoeken! En ik heb ook liever dat de verkoopster wat voor me uitzoekt
![]()
|
Ik geef niet per se veel om merken, maar wel om de exclusiviteit van kleding. Ik ben nou eenmaal heel kieskeurig en koop alleen wat ik egt leuk vind en niet iets om er bij te horen. Dus heel vaak kom je dan bij dingen van paul smith, roberto cavalli, iceberg of andere designers terecht, maar ik zweer nooit bij 1 merk. Ook vertrouw ik de kwaliteit meer van handgemaakte dingen. Helaas is merkkleding wel duur, maar ja dat is dan jammer.
|
![]() |
|
Nee ik geef niet heel veel om merkkleding. Hoewel het eerst helemaal erg was met me, kocht ik heel veel goedkope dingen.. Nou koop ik wat minder goedkoop en let ik er meer op dat ik het echt heel mooi vind, hoe het staat en ofdat ik het enigsinds kan combineren met dingen.. Als een heel erg leuk merkdingetje niet al te duur is en het ook nog staat dan wil ik het wel kopen, ik heb er geen afkeer van ofzo..
|
zowel h&m als gsus vind ik niet geweldig. de eerste omdat ik daar altijd gek wordt omdat alles door elkaar hangt (met het gevolg dat ik niet de tijd neem om te kijken maar gefrustreerd na 1 minuut weer de winkel uitloop, omdat ik hte niet kan vinden..
![]() en als bij een kledingstuk het merk over de hele breedte staat (fila truien ofzo.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als het om broeken en schoenen gaat wel..
Ik zweer bij surf/skate/snowboard merken.. Maja ik hou het wel op budget enzo.. Niet dat ik het te duur wordt enzo.. Verder ach jah, 2de hands old school vestjes zijn wel cool.. Gaat het niet echt om het merk, maar gewoon omdat het leuk is.. Shirtjes, ach jah Fruit of the Looms is een verplichte bij band shirtjes ![]() Verder jah ach toch van skatemerken.. Dus jah ik koop wel degelijk bewust merkkleding ![]()
|
ik koop iig geen kleding omdat nou dat ene merk er op staat. ik koop wat ik mooi vind, meestal onbekende merken.
Wel is het zo dat ik bepaalde merk kleding juist niet koop, hoewel het eventueel nog wel mooi kan zijn maar gewoon omdat ik geen zin heb om met het merk rond te lopen.
|
![]() |
zoveel geef ik niet om merkkleding. dat wil zeggen: als ik een merktruitje zie en ik vind m leuk koop k m wel. maar ik wil net sow goed iets van de zeeman halen hoor, als die leuk is, waarom niet??verder haal k rustig eens n x wat van de markt of braderie.
en het leuke is dan dat kinderen die alleen merkkleding dragen en zeggen dat zonder merk t er niet uitziet op school zeggen: wat heb je n leuke trui, waar heb je die gehaald???!!!! en bovendien: van t geld dat je n merkbroek koopt kun je drie niet-merkbroeken kopen, of 1 en iets leuks gaan doen met je vriendinnen.... |
![]() |
|
|