Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wajooooooooooooooo!!! ![]() Maarrre waar kan je hem kopen...en tsjaa..200 is best veel maar deze beauty is het egt wel waard...hehe.. XxxxxxxxxX melissa |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn favoriete jeansmerk is energie... ze hebben meestal mijn maat en ze zien er vaak apart uit
![]() |
![]() |
|
K heb geen "favo yeans merk"
als ik een broek zie die ik mooi vind , hij past en hij staat leuk dan koop ik hem ik ga echt niet naar een modewinkel ofzow om een of andere broek van E150 te kopen omdat er een kaartje aanhangt van "een bekend merk" nu trouwens bij vogele 2 zwarte broeken voor 20 Euro ![]() kijk eens aan ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb een paar hele fijne spijkerbroeken van Angels maar die zijn boven of net te groot of net te krap. Ik heb ook een broek van Little Big en die heeft mn moeder aan de achterkant een beetje ingenomen en hij is eigenlijk iets te lang maar verder zit ie echt fantastisch. Een favo merk heb ik verder niet echt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|