Advertentie | |
|
![]() |
|
zo.. ik vond het best gaaf gisteren..waren d'r nog meer mensen heen?
voorprogramma vond ik best aardig [the bronx] en distillers waren cool... relaxt avondje op het balkon gezeten, en gekeken hoe anderen aan het raggen waren, was zelf nogal brak.. ![]() wat me wel opvalt is dat brody nu wat beter begint te zingen, wat ik een behoorlijke vooruitgang voor de hele band vind. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb jou volgens mij nog gezien, en het was duidelijk aan je te zien dat je d'r geen hol aan vond.. ![]() en collectief je middelvinger opsteken naar de overkant van de zaal is ![]() ![]() vond het wel cool van die zanger van the bronx dat ie bij het laatste nummer in het publiek ging staan , en de microfoon neerzette voor iedereen die wilde zingen...mjah..maar dan moeten d'r ook wel mensen gaan zingen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ja, sja... ![]() ![]() heb me verder wel vermaakt. ( "wie het eerste die gast met die nofx trui weet onder te rochelen," dat soort spelletjes.) Citaat:
|
Stel arrogante gasten die punkers.
Zo radicaal en nergens bij willen horen, en zelf zogenaamd anders willen zijn, en toch precies hetzelfde zijn. Jezus, nog een aantal jaartjes. Trouwens, het is wel snel afgelopen voor the distillers straks. Als zij haar figuur verliest hebben ze het voor gezien. Of ze moeten hele andere muziek gaan maken he. Ach ja, optreden was leuk, sex sells, I bought it. |
![]() |
|
hmm, ben ook toch maar gegaan, luister het eigenlijk nooit meer maar vond het altijd wel leuk. Was nog redelijk te doen, heb me best vermaakt, alleen al door het publiek, wat een bij elkaar geraapt stel idioten zeg, maar wel vermakelijk om uit te lachen. Voorprogramma vond ik wel cool trouwens.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben ik blij dat ik niet ben geweest.. Je had beter naar One Men Army kunnen gaan in de 013..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Om je geheugen op te frissen, november vorig jaar, Haarlem ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hoewel we op lowlands ook aardig bezig zijn geweest met etteren. ach, mensen irriteren is ook gewoon leuk, maar mensen die dat verwarren met arrogantie zijn gewoon vervelend. ![]()
|
Ik heb me ook zeer vermaakt zondag...
![]() alhoewel het wel niet zo vet was als het Anti-Flag concert in augustus @ de Melkweg. Ik hoorde trouwens dat miss Brody een beetje ziekjes was en had moeten puken toen ze aan het optreden was.. geen wonder dat ze af en toe ff erbij ging zitten.. ghehehe... ![]()
|
![]() |
Ik heb het ook wel naar mn zin gehad die zondag
![]() ![]() http://www.stack.nl/~clowntje/nieuws.php?id=2627
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Strung Out / Bouncing Souls / Taking Back Sunday / Coheed and Cambria in de Melkweg!! IEMOW-KOR | 158 | 02-09-2004 23:39 | |
Muziek |
6 dec. Heideroosjes & The Apers Black Sugar | 51 | 14-12-2003 19:27 |