Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 23:25
PV
PV is offline
Citaat:
Yvat schreef op 28-09-2003 @ 18:55:
heb het ooit eens van m'n oma geleerd maar ik kan het nu niet meer denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2003, 23:49
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Nee, we moesten wel een keer op school borduren om vervolgens breilessen te volgen, maar aangezien ik dat eerste al compleet verpestte vanwege mijn gebrek aan finesse besloot ik het breien ook maar achterwege te laten ..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 00:04
Severus
Severus is offline
Nee, het is verschrikkelijk oubollig. Vroeger als kleuter kon ik het wel een beetje, maar dat kwam door de invloed van grootmama, waar ik toen nog wel vatbaar voor was... Maar nu niet meer. Het is zó lang geleden, ik kan echt niet meer breien. Ik zou het ook niet opnieuw willen leren ofzo, want, zoals al eerder gezegd is in dit topic, het is volstrekt nutteloos...
Oud 29-09-2003, 06:34
Verwijderd
Ja, ooit eens van mijn oma geleerd.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 29-09-2003 @ 01:04:
Nee, het is verschrikkelijk oubollig. Vroeger als kleuter kon ik het wel een beetje, maar dat kwam door de invloed van grootmama, waar ik toen nog wel vatbaar voor was... Maar nu niet meer. Het is zó lang geleden, ik kan echt niet meer breien. Ik zou het ook niet opnieuw willen leren ofzo, want, zoals al eerder gezegd is in dit topic, het is volstrekt nutteloos...
Volstrekt nutteloos... Mja, soms als ik met m'n moeder in een kleding winkel loop, laat ze me truien zien die zijn vooer 1/3de van de prijs kan maken en nog mooier afgewerkt ook. Mja, lijkt me toch wel leuk om 3 mooie truien te hebben terwijl je daar in de winkel maar 1 van kan kopen...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 09:52
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik weet niet of ik het nog kan, maar wij moesten op de basisschool met handarbeid breien. Ik heb toen een knikkerzak gemaakt. En wat vond ik dat vreselijk.... Ben vast één van de weinige jongens die ooit breien heeft geleerd
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 10:26
Verwijderd
Ghehe ja, daar ben ik pas mee begonnen.

En ik dacht nog wel dat ik origineel was..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 10:37
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-09-2003 @ 11:26:
Ghehe ja, daar ben ik pas mee begonnen.

En ik dacht nog wel dat ik origineel was..
Nou, ik vond t wel een lagge idee van je (hmm misschien moet er ook maar een topic komen over dingen die je kan doen met brijnaalden )

En ja, ik heb op de lagere school ook wel eens zitten brijen.
Oud 29-09-2003, 12:16
poesiefox
poesiefox is offline
Gelukkig heb ik een breiende moeder, dus als ik een truitje of een vestje wil, dan dien ik eenverzoek in. Het duurt altijd een jaar voor het af is, want ze breit voor de halve wereld, maar ik heb geen haast.

Zelf breien was op de lagere school al zo'n drama dat mijn vader mijn werkjes voor me breide, hij vond het wel leuk. Hij kon zelfs meerderen en minderen! En afhechten!

Haken, breien, punniken, of macrame, ik vind het allemaal even erg. Bij ons mochten de jongens lekker timmeren, en wij zaten stom een beetje te breien. En ik kon helemaal nietbreien. Ik kon wel timmeren, maar daar werd niet naar gevraagd. Pats, weer een vijf voor handvaardigheid...

Ach ach, al die muisjes die ik moest breien, en waar ik het staartje en de oortjes nooit aan vastkreeg. Ik zie die handwerkjuf nog aan dat staartje trekken, met zo'n satanische grijns...Kuikentjes haken, dat lukte me wel, daarentegen. Maar het was maar eensper jaar pasen, en over een zo'n kuiken deed ik tot de zomervakantie...
Oud 29-09-2003, 13:19
marlies
marlies is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 29-09-2003 @ 13:16:
Gelukkig heb ik een breiende moeder, dus als ik een truitje of een vestje wil, dan dien ik eenverzoek in. Het duurt altijd een jaar voor het af is, want ze breit voor de halve wereld, maar ik heb geen haast.

Zelf breien was op de lagere school al zo'n drama dat mijn vader mijn werkjes voor me breide, hij vond het wel leuk. Hij kon zelfs meerderen en minderen! En afhechten!

Haken, breien, punniken, of macrame, ik vind het allemaal even erg. Bij ons mochten de jongens lekker timmeren, en wij zaten stom een beetje te breien. En ik kon helemaal nietbreien. Ik kon wel timmeren, maar daar werd niet naar gevraagd. Pats, weer een vijf voor handvaardigheid...

Ach ach, al die muisjes die ik moest breien, en waar ik het staartje en de oortjes nooit aan vastkreeg. Ik zie die handwerkjuf nog aan dat staartje trekken, met zo'n satanische grijns...Kuikentjes haken, dat lukte me wel, daarentegen. Maar het was maar eensper jaar pasen, en over een zo'n kuiken deed ik tot de zomervakantie...

dat vind ik wel stom zeg dat je niet mocht timmeren!
Oud 29-09-2003, 14:13
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik heb het van mijn oma geleerd, maar ik zou niet weten of ik t nu nog kan, vast wel
Oud 29-09-2003, 14:16
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 28-09-2003 @ 18:54:
haha nee gelukkig niet
sááái....
Oud 29-09-2003, 14:17
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 29-09-2003 @ 13:16:

Dit komt me zooooooooo bekend voor.

AChterlijk gedoe.
Oud 29-09-2003, 15:52
Briseïs
Briseïs is offline
Ik weet hoe het moet.
Oud 29-09-2003, 16:00
sexylexy
sexylexy is offline
ik kon het maar ik ben het verleerd
Oud 29-09-2003, 16:25
zwoesj
zwoesj is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 16:48
snoopy
snoopy is offline
ja, ik kan breien. En nu?
Oud 30-09-2003, 13:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, niet meer.
Op de basisschool kregen wij jongens het geleerd. En de meisjes kregen niet geleerd hoe ze moesten timmeren en zo terwijl hij wel dingen bij handwerken geleerd kregen, beetje oneerlijk
Reageren

Regels voor berichten