Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, ik heb op de lagere school ook wel eens zitten brijen.
|
![]() |
Gelukkig heb ik een breiende moeder, dus als ik een truitje of een vestje wil, dan dien ik eenverzoek in. Het duurt altijd een jaar voor het af is, want ze breit voor de halve wereld, maar ik heb geen haast.
Zelf breien was op de lagere school al zo'n drama dat mijn vader mijn werkjes voor me breide, hij vond het wel leuk. Hij kon zelfs meerderen en minderen! En afhechten! Haken, breien, punniken, of macrame, ik vind het allemaal even erg. Bij ons mochten de jongens lekker timmeren, en wij zaten stom een beetje te breien. En ik kon helemaal nietbreien. Ik kon wel timmeren, maar daar werd niet naar gevraagd. Pats, weer een vijf voor handvaardigheid... Ach ach, al die muisjes die ik moest breien, en waar ik het staartje en de oortjes nooit aan vastkreeg. Ik zie die handwerkjuf nog aan dat staartje trekken, met zo'n satanische grijns...Kuikentjes haken, dat lukte me wel, daarentegen. Maar het was maar eensper jaar pasen, en over een zo'n kuiken deed ik tot de zomervakantie...
||
Citaat:
dat vind ik wel stom zeg dat je niet mocht timmeren!
||
Citaat:
AChterlijk gedoe.
|
Nee, niet meer.
Op de basisschool kregen wij jongens het geleerd. En de meisjes kregen niet geleerd hoe ze moesten timmeren en zo terwijl hij wel dingen bij handwerken geleerd kregen, beetje oneerlijk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
afschreidsbrief Verwijderd | 70 | 07-05-2014 17:10 | |
Lifestyle |
Zelf ontwerpen van kleding, schoeisel etc. rodina | 33 | 11-12-2007 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |