Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 13:44
Ilsch
Ilsch is offline
jordy moest alleen die "dood" opdracht doen, zijn testament schrijven, als level 1. nu gaat hij door naar level 2, en daar zag je al een stukje van.

ik vond gister, dat nieuwe meisje, die probeerde het niet eens. waarom doe je dan mee aan zo'n programma? iedereen in je omgeving weet gewoon dat je mee doet..

ik vind het wel grappig hoor, alleen die vent die de hele tijd terug komt is heel erg irritant..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 17:14
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik vind het programma moeilijk te volgen (in twee opzichten: de tijden dat het komt en het programma zelf).
De uitleg van het prog. kwam op RTL 4, de dag erna kwam het programma zelf op een andere zender, weer de dag erna kwam weer precies hetzelfde programma terwijl er in de gods niet bij stond dat het een herhaling betrof, dag erna op ander tijdstip kwam het weer etc.
Ik snap nou niet wanneer het nu precies elke keer een nieuwe aflevering is.
Verder vind ik het programma zelf ook erg vaag af en toe...zie je ineens die spullen van die Jordy op het strand liggen en in een voorstukje zie je dat hij in van dat warmhoud-folie uit het water wordt gehaald enzo heel vaag.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 05-10-2003 @ 18:14:
Ik vind het programma moeilijk te volgen (in twee opzichten: de tijden dat het komt en het programma zelf).
De uitleg van het prog. kwam op RTL 4, de dag erna kwam het programma zelf op een andere zender, weer de dag erna kwam weer precies hetzelfde programma terwijl er in de gods niet bij stond dat het een herhaling betrof, dag erna op ander tijdstip kwam het weer etc.
Ik snap nou niet wanneer het nu precies elke keer een nieuwe aflevering is.
Verder vind ik het programma zelf ook erg vaag af en toe...zie je ineens die spullen van die Jordy op het strand liggen en in een voorstukje zie je dat hij in van dat warmhoud-folie uit het water wordt gehaald enzo heel vaag.
Volgens mij; op dinsdag, donderdag en zondag zijn nieuwe aflevering, telkens rond 20 uur ofzo. Op zaterdag is er een soort samenvatting van wat er allemaal gebeurt is, dacht ik.....
Mja, ik vind het ook enorm vaag... Begreep ook niet waarom het zo aangrijpend was toen die familie van Jordy dat testament te horen kregen, die moeder ging huilen en Jordy ook terwijl iedereen weet dat het onzin is...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:38
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-10-2003 @ 20:06:
Volgens mij; op dinsdag, donderdag en zondag zijn nieuwe aflevering, telkens rond 20 uur ofzo. Op zaterdag is er een soort samenvatting van wat er allemaal gebeurt is, dacht ik.....
Mja, ik vind het ook enorm vaag... Begreep ook niet waarom het zo aangrijpend was toen die familie van Jordy dat testament te horen kregen, die moeder ging huilen en Jordy ook terwijl iedereen weet dat het onzin is...
Nouja, die moeder realiseert zich gewoon hoe het is als die zoon er niet meer is ofzo.. En als je moeder huilt om jou, dan kan dat soms aanstekelijk werken denk ik.

Nee die snapte ik wel. Ik snapte niet dat eh, wat ik eerder zei:

"ik ben blond en kan mn bek niet 3 uur dichthouden als ik 23 kilometer van huis ben want dan worden mn vrienden en familie ongerust terwijl ze weten dat ik aan dit vage programma meedoe."

Dat is pas dom en onbegrijpelijk!
Oud 06-10-2003, 14:59
Pla
Pla is offline
Voor vanavond staat het wel weer gewoon op teletekst?
Oud 13-10-2003, 11:03
Verwijderd
Masterplan stopt geheel!

Voor die drie mensen van dit forum die nog naar Masterplan keken: Yorin stopt er in zijn geheel mee wegens zwaar tegenvallende kijkcijfers. De kijkcijfers kakken in zodra Masterplan op tv komt en stijgen weer zodra het afgelopen is.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:17
Nyawa
Heb 3 minuten gekeken, toen weer weggezapt. GAAP.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 13-10-2003 @ 12:03:
Masterplan stopt geheel!

Voor die drie mensen van dit forum die nog naar Masterplan keken: Yorin stopt er in zijn geheel mee wegens zwaar tegenvallende kijkcijfers. De kijkcijfers kakken in zodra Masterplan op tv komt en stijgen weer zodra het afgelopen is.

Stom programma
Niemand begreep het, las ik.. vandaar dat er niemand keek
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 21:37
geen punt.
geen punt. is offline
Het was echt heel erg vaag. Ik snapte er geen kont van. Die sms-jes waren niet duidelijk en die man die er een verhaal bij vertelde, vertelde alleen psycholigisch gelul, terwijl ik juist wil weten wat de kandidaat nou aan het doen is, want dat was echt niet te zien... vanavond was de laatste aflevering *snik*

Oud 20-10-2003, 14:13
Conjure
Conjure is offline
Wat is een nietszeggend programma zeg. De opzet is leuk maar het is zo fout neergezet. De muziek en beelden maken het geheel een beetje acceptabel maar de inhoud vind ik helemaal nergens op slaan. Een jaar geleden ofzo was er een Prog. met dezelfde sfeer, iets van The Hunt de opzet was goed maar het reslutaat was erg betreurend
Reageren

Regels voor berichten