Advertentie | |
|
![]() |
|
-3 keer in mn buik en gezicht, toen ik 14/15 was, in elkaar geslagen door een vijand op school. we hebben echt 2 jaar lang met elkaar naar school moeten gaan, en we konden niet eens naast mekaar zitten zonder dat de een de andere een mep gaf. maar ik sloeg hem ook terug (was vroeger een echt jongens-meisje
![]() -en 1 keer in parijs toen ze mijn portomonee en telefoon wouden stelen. werd op de grond geduwd en in mn buik geschopt, en toen rende ze weg -en verder wel een paar keer geslagen of geslapt ofzo, maar geen blauwe plekken ofzo
Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 10:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben een jaar of 9 geleden in elkaar geslagen. Op de weg van school naar huis haalden 2 jongens mij in 'of ik wat te roken voor ze had.' Aangezien ik niet rook had ik dat niet en toen hebben ze me in elkaar geslagen. Ze hadden die dag ook nog een jochie dat nog een paar jaar jonger was dan mij gepakt om dezelfde reden.
Aangifte gedaan en ze zijn ook gepakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op die manier: ja. Anders: nee. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nah..In groep acht, ik wist dat het ging gebeuren (de hele klas wist het
![]() ![]() ![]() ![]() En verder..Naja, drie weekjes geleden stond ik in mn eentje bij PSV en werd de vent naast me op zn bek geslagen, die viel tegen me aan en ik werd min of meer in dat gevecht betrokken. Het was dus eigenlijk meer pech dat ik net naast die gozer stond en ook klappen ving, maar het was wel kut. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik was bekogeld toen ik "normale" kleding aan had en die jongens kende mij niet eens en kwamen niet eens bij mij in de buurt. dus.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja schrale mensen dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben ook niet extreem ofzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Boycot Winterspelen Champs-Élysées | 93 | 23-08-2013 11:43 | |
De Kantine |
De prijs van treinkaartjes is ALWEER versaaid #1029 Rivka | 500 | 01-07-2010 00:03 | |
ARTistiek |
een soort van gefotoschopt hoofd van de zijkant Just-Rian | 21 | 10-03-2004 20:13 |