![]() |
|
Ja je vind het denk stoer staan bij een meisje die rookt?? Of vind je het zo geil om te zien hoe iemand een sigaret tussen dr lippen neemt?
Zelf kies ik toch voor een niet-rookster. Veel frisser minder slettiger vind ik (als je ziet hoe sommige wijfen roken) en als je ermee zoent lijkt me ook beter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meisjes die shag roken zijn een big no-no ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik kan me voorstellen dat in de juiste situatie het erg opwindend kan zijn.
denk bijvoorbeeld aan een filmscene uit de jaren 50, met marlene dittrich in galajurk, zittend aan een bar met een sigarettenpijpje rondjes rook blazend. durf te wedden dat mannen bij bosjes voor haar voeten vielen..
||
Citaat:
Wat een vooroordelen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens rook ik thuis ook shag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, heel de unief hier rookt shag. Zelfs de profs. |
![]() |
|
![]() |
Gatverdamme wat een rokers-discriminatie hier...
Laat iedereen die rookt zelf weten of ze willen of niet, en ga niet zeiken dat meiden die roken asociaal zijn, of minstens zo lijkt. Nee hoor, en als jongens roken is daar niks mis mee.. Ik vind dronken mensen ook geen gezicht, maar daar zeg ik ook niks over, dus laat rokers lekker in hun waarde Bovendien vind ik het een zinloze discussie of een rokend meisje nou wel of niet sexy is...
|
![]() |
Dit topic barst echt van de vooroordelen zeg!
Ja, ik rook...dus volgens sommige hier ben ik een asociaal sletje dat probeert stoer te doen. Tja, zo zie ik mezelf toch echt niet! Ik vind een sigaret lekker en dat is de reden dat ik rook...als ik zin heb in een broodje, eet ik een broodje, als ik zin heb in een sigaret, rook ik een sigaret. EN dus NIET omdat ik zin heb om asociaal over te komen ofzow ![]() ![]()
||
Citaat:
Er zijn alleen een hoop mensen die cigaretten met sletterig en/of asociaal gedrag asocieren. Dat gaat voor mij overigens niet zozeer op, ik vind het heus niet sletterig. Maar de vraag was of men het 'geil' vond, nou dat dus absoluut niet, eerder het tegenovergestelde.
|
het maakt me dus gewoon echt niks uit
toevallig roken al mn exen en mn tegenwoordige vriend ook, maar ik zou net zo goed met iemand een relatie kunnen hebben als ze niet roken zou alleen moeilijker voor diegene zijn omdat ik ook af en toe rook...
|
In de trein is het binnenkort (vanaf 1-1-2004) absoluut niet meer opwindend, want dan kan ik nog maar aan een ding denken als ik een meisje zou zien roken: 'je weet toch dat het verboden is, TRUT!'
![]() Verder vind ik het ook buiten de trein niet opwindend. Ze zal waarschijnlijk flink uit haar mond stinken, en je weet dat ze langzaam zelfmoord staat te plegen. Opwindend, hoor. ![]() Een meisje dat zichzelf continu met een hamer op haar hoofd slaat is toch ook niet opwindend?
||
Citaat:
![]() al dat gezeur over zelfmoord hier altijd net alsof je als je 1 peukje doet meteen vet gaat hoesten en dood neervalt
||
Citaat:
Kan m'n mening vandaag niet zo goed verwoorden. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Okeej, slim is het natuurlijk niet om te roken, maar, zoals ik al zei, laat iedereen zelf doen wat ie wilt. Volgens mij is discriminatie het minder vinden en ook uiten van een kleinere groep, die daardoor gekwetst kan worden. Rokers zijn nu ongeveer wel een minderheid, en het kwetst mij als jullie niet-rokers zeggen dat het sletterig staat. Je moest al die niet-rokende meisjes in het weekend eens over straat zien gaan, ladderzat en bovendien 13. Alsof dat niet sletterig is.
|
Ik heb opzich niks tegen roken, en wil best zoenen met een jongen die gerookt heeft, ik neem gewoon zelf een biertje en dan heb je er geen last van.
Wat wel naar is, is als een jongen verslaafd is aan roken, en ik niet. Voor een relatie is het best vervelend, want je ruikt het altijd enzo. Maar het is voor mij geen bezwaar opzich, als je rookt tijdens feestjes enzo.
||
Citaat:
beetje zinloos om steeds te doen alsof roken zelfmoord is, want zo kun je van veel dingen wel 'zelfmoord' maken. |
![]() |
|
is het niet zo dat jongens lichtelijke arrogantie bij een meisje sexy vinden?
en sigaretten staan een beetje arrogant vind ik. bij jongens vind ik het niet sexy, misschien een beetje stoer. maar ik heb liever een vriendje dat niet rookt. ![]()
|
Verwijderd
|
Ehh ik ben een student die shag rookt dus bij deze, en ik doe niks zweverigs, gewoon conservatorium.....
![]() Maar om nou te zeggen ja dat is sexy mwoah nee,meer zoiets van" weer iemand die erin is getrapt... ![]() Owja het is heeeel generaliserend om rokers asocial te noemen, maar dat is ook weer geheel off topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar zeg je t al.... als je ziet hoe SOMMIGE wijF(? )en roken. en mensen, ik rook dus. maar ben niet asociaal, niet sletterig en zo kom ik (geloof ik) ook niet over. (ook niet sexy btw ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
roken met stijl is onwijs sexy. ik moet dan altijd denken aan marilyn monroe die van die lange dunne sigaretten met zon dun houdertje eraan, op een elegante maar toch geile manier rookt.. hmm.. een onwijse gore hoer die aan sigaretten hijst alsof de sigaret kapot moet is ehm niet zo geil -zwak uitgedrukt-.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
Verhalen & Gedichten |