Advertentie | |
|
![]() |
|
Our Farewell - Within Temptation
Bright Eyes - Art Garfunkel En bij de afsluiting iets vrolijks.. Moet ook niet TE sentimenteel worden. Ik mag dan wel dood zijn, maar heb liever dat mensen daarna weer een gelukkig leven hebben dan blijven treuren en da's mijn manier om het in te luiden.
|
als ik nu (of over n halfjaar ofzow) zou doodgaan dan zou ik dit willen:
* slotkoor van de Matheus Passion (van Bach) * One sweet day (Mariah Carey met Boyzone oid...) * er was er nog 1, maar ik weet t niet meer. Verder moet m'n fam. maar uitzoeken wat ze leuk/mooi vinden... Ow ja, btw... dit lijstje geldt dus niet meer als ik 80 ben...
|
metallica - enter sandman
metallica - master of puppets metallica - die, die my darling epica - seif al din slipknot - no life queens of the stone age - song for the dead jimi hendrix - star spangled banner (live @ woodstock) jimi hendrix - manic depression (als ik zelfmoord pleeg) Guns 'n Roses - Live and Let Die
|
Leonard Cohen- Suzanne
Jeff Buckley- Last Goodbye Eric Clapton- Old Love (unplugged) Doors- When The Music's Over Funkadelic- Maggot Brain QMS- How You Love Wham!- Wham! Rap of I'm Your Man, gewoon, omdat Wham! f**king geweldig is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou ook nog wel Suicidal Tendencies - How Will I Laugh Tomorrow... |
![]() |
|
Verwijderd
|
mmh, das moelijk...
ik denk toch dat het iets van apocalyptica word dan.. niet dat dat voor mij de beste band ever is ofzo maar ik vind het wel een mooie sfeef hebben om daar dood te liggen en apocalyptica te horen.. (noujah, voor zo ver mogelijk) en ik kan het mijn oma enzo natuurlijk niet aandoen om iets als dimmu borgir ofzo te draaien.. hihi.. ag. ik ben dan tog dood dus kan ze me nix meer maken (FREEDOM) en anders Jeff Buckley.. das ook wel erg zo van moooie muziek. satisfied mind bijvoorbeeld is egt mooi... mjah, da was t.. Liefs Remi |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen idee eigenlijk, Fade to Black of Orion zou wel toepasselijk zijn maar ook zo cliché. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welk nummer op je begrafenis? Verwijderd | 12 | 29-11-2012 17:05 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Lifestyle |
Kleine enquete over kleding... Suffocation | 45 | 26-05-2005 22:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Psychologie |
heb je enig id wat 't met je zou doen als je nog maar een dag zou bestaan?! CoveredEyes | 62 | 06-05-2003 21:44 | |
De Kantine |
stelling: jongens mogen liedjes niet mooi vinden? Krugdinho | 51 | 04-07-2002 01:07 |