Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
the matrix is ook wel relax als je stoned bent... ga je over nadenken...!(ik tenminste(toen ik stoned was)) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Rocky Horror Picture Show!!!!
![]() ![]() ![]() ik zweer het je, bij mij: 1 zeer sterke joint 1 waterpijp 3 vrienden en HARD TRIPPEN!!! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
hahahah die film is ZOOO grappig als je vet knetter bent, je komt heel veel dingen tegen die je bekend zijn. Ik zat tijd geleden helemaal van de kaart op een bank bij een vriend thuis (we gingen die film kijken) komen ze ouders binnen, en gaan gewoon mee kijken. Komt gelijk dat badmanlogo maar dan een wietblaadje in beeld, daarna die bigga pijp! LACHHE! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vooral met meerdere mense, wie het eerst raad van welk merk het is ![]() halverwege alle reclame's vergeet je ut... en dan opeens roept er iemand weer ![]() btw, geen film maar wel tov, that 70's show ![]() als ze in zon kring zitte, zitte ze te blowe ![]() ![]() ![]() ![]() ook met wierook enzo ![]() tis btw nu ook weer op tv d8 ik, elke zondag op rtl4 kwee nie hoelaat... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kep ze btw allemaal voor de vakantie gedownload (behalve 4 ofzow... maar ik had 101 afleveringe ![]() ![]() was ech cool ![]() |
![]() |
|
Waarom stelt niemand de films van Cheech & Chong voor, die zijn ook te komisch als je stoned. gaat over een latino en een hippie die continue stoned, zijn wel oude films. Er is er trouwens ook 1 opgenomen in Amsterdam(hoe kan het ook anders). En half baked is idd ook vet lachuh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan allemaal downloade... er is Season 1, Episode 1 tm 25 (101 - 125) Season 2, Episode 201 tm 226 Season 3, Episode 301 tm 325 Season 4, Episode 401 tm 427 Ik heb er 2 - 5 weke over gedaan om ze allemaal te downloaden ofzow... je vind ook sommige dubbel enzow ![]() ik ben nu me laatste 4 aant downen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ze ook allemaal, daar niej van ![]() Enneuh bedankt voor de tip, half baked benk net aant downloade nu en dies over n uurtje of 2 binnen.. en f&l in las vegas over 4 minuten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
valt mee ![]() half baked hebk gister gezien ![]() (weer.... ![]() F&L is ech tof! gaare vent ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|