Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 23:40
ne0
ne0 is offline
ben dolgelukkig met me vriendje
Oud 02-10-2003, 09:07
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik ben na ruim 10 maanden nog steeds hardstikke gelukkig met mn vriendje. Ondanks dat we na wat maanden wel eens een meningsverschil hebben of kleine ruzie's blijft ie mooi, lief, kanp, en gewoon ssuuppeerrrr leuk
Oud 02-10-2003, 09:57
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef op 02-10-2003 @ 00:31:
1) Gelukkig.
2) Dus je zoekt het geluk in iets anders dan de liefde?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:27
Verwijderd
ik ook. Ben al bijna 9 maanden samen met mn vriend en heel erg gelukkig. Zou m voor geen goud willen missen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:30
Verwijderd
nee
ik heb geen vriend en soms voel ik me eenzaam
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:39
Chosen
Chosen is offline
Ik ben absoluut niet gelukkig in de liefde.... ben super verliefd op een meisje maar ze heeft al een vriend enzow.... ik was NET iets te laat want ze zei dat ze me wel leuk heeft gevonden een tijdje.... maarja, shit happens.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 13:05
Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
volmondig nee
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 13:12
Loesje
Loesje is offline
Absoluut niet! Maar ja verder ben ik best wel gelukkig!
Oud 02-10-2003, 13:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 02-10-2003 @ 00:37:
Ik heb geen klachten hoor.
wilde ik ook zeggen.
Oud 02-10-2003, 14:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 02-10-2003 @ 00:15:
Snap ik dit verhaal?
Geen idee.

Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2003 @ 20:37:
Offtopic: Op wie? Weer die van de lange relatie of een nieuwe?
Offtopic: 2 nieuwe maar liefst
Die van de lange relatie kan ik nu eindelijk achter me laten.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:46
Verwijderd
liefde? kheb geen vriendin, dus het gaat slecht in de liefde..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:52
~*Lulutje*~
~*Lulutje*~ is offline
Ik ben heel erg ongelukkig in de liefde op dit moment
Oud 02-10-2003, 14:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 02-10-2003 @ 15:46:
liefde? kheb geen vriendin, dus het gaat slecht in de liefde..
Foute redenering. Dat je geen vriendin hebt, hoeft niet per se tot gevolg te hebben dat het slecht in de liefde gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 17:48
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
ik ben ook zeer gelukkig in de liefde.

heb een rot relatie achter de rug, mijn ex sloeg me.

maar nu heb ik een hele lieve vriend wel 10 jaar ouder maar leeftijd maakt niet uit als je verliefd bent.
Oud 02-10-2003, 17:56
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 02-10-2003 @ 15:52:
Foute redenering. Dat je geen vriendin hebt, hoeft niet per se tot gevolg te hebben dat het slecht in de liefde gaat.

Ook dit snap ik niet.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 18:03
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 02-10-2003 @ 18:56:
Ook dit snap ik niet.
Liefde is niet alleen het hebben van een vriend/vriendin
Oud 02-10-2003, 18:05
de abt van sion
Citaat:
Surprise schreef op 02-10-2003 @ 19:03:
Nee, dat klopt. Maar toch zit er iets paradoxaals in haar redenering. Want wat is het wel?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 18:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Surprise schreef op 02-10-2003 @ 19:03:
Precies.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 19:00
Mindfields
Mindfields is offline
Net een maand vrijgezel na een relatie van 2 jaar. Dus opzich heb ik wel geluk in de liefde gehad.
En daarna een korte verliefdheid (nog steeds gaande)..Het leek iets heel moois te worden, maar helaas... Dus nu even niet
Oud 02-10-2003, 19:08
Tox
Tox is offline
uhhm niet echt
Oud 02-10-2003, 19:23
Verwijderd
neeeeee niet gelukkig in de liefde
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 19:23
helli
helli is offline
[QUOTE]de abt van sion schreef op 02-10-2003 @ 00:17:
[B]1) Dit begrijp ik geloof ik niet. Wat is voor jou het verschil tussen liefde en heel veel om iemand geven? En hoe kun je van één van beide of van allebei nu ongelukkig worden? Het is toch het beste wat een mens kan doen?

Je kunt van beiden zeer ongelukkig worden als de liefde niet beantwoord wordt...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 19:26
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
tis een beetje een filosofische kwestie: in hoeverre kan je gelukkig zijn met iets wat je niet hebt, en waarvan je ook bijna niet weet wat het is?
Oud 02-10-2003, 19:35
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik heb geen vriend, zal er waarschijnlijk ook wel de eerste tijd geen krijgen, omdat ik het soort meisje ben die leuk zijn als 'gewoon'vriendin, maar als vriendin willen jongens toch wel een 'ander' type (lees: knapper)...ofzo...naja, t maakt me vrij weinig uit, maar ben dus ongelukkig in de liefde. Ben nog niet wanhopig ofzo...
Oud 02-10-2003, 19:38
Talon
Talon is offline
Citaat:
barbelle schreef op 02-10-2003 @ 20:35:
Ik heb geen vriend, zal er waarschijnlijk ook wel de eerste tijd geen krijgen, omdat ik het soort meisje ben die leuk zijn als 'gewoon'vriendin, maar als vriendin willen jongens toch wel een 'ander' type (lees: knapper)...ofzo...naja, t maakt me vrij weinig uit, maar ben dus ongelukkig in de liefde. Ben nog niet wanhopig ofzo...
huh, nog knapper
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 19:51
Laïs
Laïs is offline
Totaaal niet.
Oud 02-10-2003, 20:55
Verwijderd
Ik dacht het te zijn.. voor de derde keer nu..

voor de derde keer met mn neus op de feiten gedrukt...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 21:00
Sade
Sade is offline
Ik ga heel gelukkig worden in de liefde. Hoop ik
Oud 02-10-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Je bent knap, sportief, houdt van disscussiëren, en intelligent. Wat zouden jongens nog meer willen?

Ok, iemand die niet in het Hoge Noorden woont. Maar dat is flauw.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 22:42
Verwijderd
Ik ben absoluut niet gelukkig in de liefde, nooit geweest ook. Ik loop altijd alles mis (dus: later erachter komen dat iemand je leuk vond die jij ook leuk vond toen) en val op de verkeerde jongens (bezet, zien me niet staan, enz...). Ik ben m'n hele leven al single, geen ramp, maar langzamerhand word ik het zat, zeker omdat steeds meer mensen van m'n vriendengroep ineens bezet zijn...
Maar ja, ik weet zeker dat ik ooit gelukkig in de liefde word... Positief denken
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Moonshine schreef op 02-10-2003 @ 23:42:
Ik ben absoluut niet gelukkig in de liefde, nooit geweest ook. Ik loop altijd alles mis (dus: later erachter komen dat iemand je leuk vond die jij ook leuk vond toen) en val op de verkeerde jongens (bezet, zien me niet staan, enz...). Ik ben m'n hele leven al single, geen ramp, maar langzamerhand word ik het zat, zeker omdat steeds meer mensen van m'n vriendengroep ineens bezet zijn...
Maar ja, ik weet zeker dat ik ooit gelukkig in de liefde word... Positief denken
Mja...het is inderdaad op zichzelf niet zo vervelend dat je single bent he, maar het feit dat al je vrienden wél een vriendin schijnen te kunnen krijgen is nogal frustrerend...

Voor mij is het eigenlijk ook één litanie van domme pech-gevalletjes, niet-benutte inkoppertjes en gevalletjes-miscommunicatie. Ach ja....het geluk is met de dommen, moet je maar denken
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 22:53
Soron
Soron is offline
Citaat:
Bruut schreef op 01-10-2003 @ 19:55:
ben helemaal niet gelukkig
ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 02-10-2003 @ 23:45:
Mja...het is inderdaad op zichzelf niet zo vervelend dat je single bent he, maar het feit dat al je vrienden wél een vriendin schijnen te kunnen krijgen is nogal frustrerend...

Voor mij is het eigenlijk ook één litanie van domme pech-gevalletjes, niet-benutte inkoppertjes en gevalletjes-miscommunicatie. Ach ja....het geluk is met de dommen, moet je maar denken
Bij mij is het niet alléén maar een geval van missers en dergelijke. Ik heb heel veel jongens in m'n vriendengroep zitten waar ik heel goed mee omga. Volgens mij ben ik soms een beetje teveel 'one of the guys'. Ze vragen namelijk advies aan mij over een meisje wat ze leuk vinden. Best grappig, maar volgens mij wordt er nooit zulk advies over mij gevraagd
Ik ben ook een sportfan: ik ken weinig meisjes die, net als ik, voetbal leuk vinden om naar te kijken (en niet voor de leuke voetballers, maar voor het spel). Dat geldt voor nog wel wat dingen. Ik maak me ook zelden op, terwijl sommige vriendinnen hun hele gezicht dagelijks plamuren en niet op school komen zonder mascara.
Er zijn steeds minder van m'n vriendinnen single, terwijl ik volgens mij niet voor ze onderdoe wat betreft uiterlijk enzo. Dus ik houd het maar op jou uitspraak
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Moonshine schreef op 03-10-2003 @ 00:00:
Bij mij is het niet alléén maar een geval van missers en dergelijke. Ik heb heel veel jongens in m'n vriendengroep zitten waar ik heel goed mee omga. Volgens mij ben ik soms een beetje teveel 'one of the guys'. Ze vragen namelijk advies aan mij over een meisje wat ze leuk vinden. Best grappig, maar volgens mij wordt er nooit zulk advies over mij gevraagd

(...)
Oei, herkenning...dat was (en is) mijn gouden regel om te bepalen of ik nog kans had bij een meisje: als ik mét haar over jongens praat, is het te laat

Dat is wat ook wel bekend staat als het grote-broersyndroom...heel leuk als je veel om goede vriendschappen geeft, maar je hebt er weinig aan als je die persoon écht leuk vindt en hoopt op verkering...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 23:26
de abt van sion
Citaat:
Daar is ook geen enkele reden voor. Je geeft een heldere analyse van jezelf, die op bepaalde terreinen misschien terecht is, maar op het gebied van de liefde niet. Ik ben ervan overtuigd dat in de (ware) liefde andere aantrekkingsmomenten een rol spelen.
Wie verliefd wordt, ontvangt in toenemende mate de kracht van de liefde, totdat deze zich zelfs fysiek gaat manifesteren. Op dat moment ben je hypertoegankelijk voor de ander en hypergevoelig voor jezelf. Volgens mij kan het dan niet meer misgaan, en zeker niet op uiterlijkheden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 23:32
de abt van sion
Citaat:
Moonshine schreef op 02-10-2003 @ 23:42:

1) Ik ben absoluut niet gelukkig in de liefde, nooit geweest ook. Ik loop altijd alles mis (dus: later erachter komen dat iemand je leuk vond die jij ook leuk vond toen) en val op de verkeerde jongens (bezet, zien me niet staan, enz...).
2) Ik ben m'n hele leven al single, geen ramp, maar langzamerhand word ik het zat, zeker omdat steeds meer mensen van m'n vriendengroep ineens bezet zijn...
3) Maar ja, ik weet zeker dat ik ooit gelukkig in de liefde word... Positief denken
Dit klnkt veel te negatief.
1) Wat versta je hier onder "liefde"? Je beschrijft de mogelijke partners als "alles", iets onzijdigs dus. Zolang je hen ziet als brokken vlees, heb je onvoldoende respect voor hen en onvoldoende zicht op wat de liefde werkelijk vermag. Daardoor ga je op de verkeerde personen vallen.
2) 17 jaar... Je hebt nog wel wat tijd. Dat je vriendengroep al bezet is, is geen enkel argument. Zorgvuldig een goede partner uitkiezen mag tijd kosten.
3) Dat denk ik dus ook.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 23:53
Brutus
Brutus is offline
i want to thank her for the best days of my life...

maar nu is het over
Oud 03-10-2003, 00:22
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
ha... het 'grote zus' effect, ik wist niet dat dat ook bestond?
Oud 03-10-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 03-10-2003 @ 01:22:
Wat als grote broer en grote zus bij elkaar zouden komen?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 11:16
Vuyge Geylaerd
Vampiria heeft 2 vriendjes?
Kan ze die piemels aan elkaar binden, voor de ULTIMATE MONSTER COCK!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 01-10-2003 @ 20:35:
ik wel
voor het eerst in heeeeel lang!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 11:27
Verwijderd
Yup, al zo lang ik me kan herinneren behalve toen mijn ex-vriend het net uit had gemaakt. Maar voor de rest altijd gelukkig in de liefde.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:36
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 03-10-2003 @ 01:22:
Eerder het kleine zusje, want mn vrienden willen me ook nog beschermen tegen grote enge kerels...Snappen ze dan niet dat ik gewoon sex wil in plaats van dat getuttel?!

Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:45
Vuyge Geylaerd
Citaat:
barbelle schreef op 03-10-2003 @ 17:36:
Eerder het kleine zusje, want mn vrienden willen me ook nog beschermen tegen grote enge kerels...Snappen ze dan niet dat ik gewoon sex wil in plaats van dat getuttel?!
HEERLIJK VROUWMENS!
*nomineert dit tot opmerking van dit topic*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:54
bassgirl
bassgirl is offline
yepz ook gelukkig... al ruim 3.5 maand
Oud 03-10-2003, 17:31
zeep007
zeep007 is offline
nee
simelweg door
afstand
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:18
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja.
Soms zou ik weer eventjes vrij willen zijn, maar eigenlijk word ik al vrij genoeg gelaten en ik zou hem toch maar heel erg missen.
Het is gewoon dat ik sinds 4 jaar bijna onafgebroken lange relaties heb gehad, en soms denk ik dat ik beter wat fladderiger zou zijn, nu ik jong ben. Maar ja, blijkt er telkens weer een lange relatie van te komen zeker...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 21:04
fluitgirl
fluitgirl is offline
ik WAS gelukkig in de liefde heb het uitgemaakt,
en eerlijk gezegd valt het me mee,
heb meer tijd, het bevalt me!
en toch HAD ik een super tijd met mijn ex. en ik heb nergens spijt vAN!
Oud 03-10-2003, 21:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Nee, ik ben absoluut niet gelukkig.

Heb dan ook geen enkele reden om gelukkig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 21:28
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Vuyge Geylaerd schreef op 02-10-2003 @ 14:05:
volmondig nee
Reageren

Regels voor berichten