Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Net een maand vrijgezel na een relatie van 2 jaar. Dus opzich heb ik wel geluk in de liefde gehad.
En daarna een korte verliefdheid (nog steeds gaande)..Het leek iets heel moois te worden, maar helaas... Dus nu even niet ![]()
|
![]() |
[QUOTE]de abt van sion schreef op 02-10-2003 @ 00:17:
[B]1) Dit begrijp ik geloof ik niet. Wat is voor jou het verschil tussen liefde en heel veel om iemand geven? En hoe kun je van één van beide of van allebei nu ongelukkig worden? Het is toch het beste wat een mens kan doen? Je kunt van beiden zeer ongelukkig worden als de liefde niet beantwoord wordt... |
![]() |
|
Ik heb geen vriend, zal er waarschijnlijk ook wel de eerste tijd geen krijgen, omdat ik het soort meisje ben die leuk zijn als 'gewoon'vriendin, maar als vriendin willen jongens toch wel een 'ander' type (lees: knapper)...ofzo...naja, t maakt me vrij weinig uit, maar ben dus ongelukkig in de liefde. Ben nog niet wanhopig ofzo...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ok, iemand die niet in het Hoge Noorden woont. Maar dat is flauw. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben absoluut niet gelukkig in de liefde, nooit geweest ook. Ik loop altijd alles mis (dus: later erachter komen dat iemand je leuk vond die jij ook leuk vond toen) en val op de verkeerde jongens (bezet, zien me niet staan, enz...). Ik ben m'n hele leven al single, geen ramp, maar langzamerhand word ik het zat, zeker omdat steeds meer mensen van m'n vriendengroep ineens bezet zijn...
![]() Maar ja, ik weet zeker dat ik ooit gelukkig in de liefde word... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mij is het eigenlijk ook één litanie van domme pech-gevalletjes, niet-benutte inkoppertjes en gevalletjes-miscommunicatie. Ach ja....het geluk is met de dommen, moet je maar denken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ook een sportfan: ik ken weinig meisjes die, net als ik, voetbal leuk vinden om naar te kijken (en niet voor de leuke voetballers, maar voor het spel). Dat geldt voor nog wel wat dingen. Ik maak me ook zelden op, terwijl sommige vriendinnen hun hele gezicht dagelijks plamuren en niet op school komen zonder mascara. Er zijn steeds minder van m'n vriendinnen single, terwijl ik volgens mij niet voor ze onderdoe wat betreft uiterlijk enzo. Dus ik houd het maar op jou uitspraak ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat is wat ook wel bekend staat als het grote-broersyndroom...heel leuk als je veel om goede vriendschappen geeft, maar je hebt er weinig aan als je die persoon écht leuk vindt en hoopt op verkering... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wie verliefd wordt, ontvangt in toenemende mate de kracht van de liefde, totdat deze zich zelfs fysiek gaat manifesteren. Op dat moment ben je hypertoegankelijk voor de ander en hypergevoelig voor jezelf. Volgens mij kan het dan niet meer misgaan, en zeker niet op uiterlijkheden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1) Wat versta je hier onder "liefde"? Je beschrijft de mogelijke partners als "alles", iets onzijdigs dus. Zolang je hen ziet als brokken vlees, heb je onvoldoende respect voor hen en onvoldoende zicht op wat de liefde werkelijk vermag. Daardoor ga je op de verkeerde personen vallen. 2) 17 jaar... Je hebt nog wel wat tijd. Dat je vriendengroep al bezet is, is geen enkel argument. Zorgvuldig een goede partner uitkiezen mag tijd kosten. 3) Dat denk ik dus ook. Succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 16:42. |
![]() |
|
Ja.
Soms zou ik weer eventjes vrij willen zijn, maar eigenlijk word ik al vrij genoeg gelaten en ik zou hem toch maar heel erg missen. Het is gewoon dat ik sinds 4 jaar bijna onafgebroken lange relaties heb gehad, en soms denk ik dat ik beter wat fladderiger zou zijn, nu ik jong ben. Maar ja, blijkt er telkens weer een lange relatie van te komen zeker... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote Domme Mailtjes-topic! Cherry Springs | 52 | 12-01-2006 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
Alles lijkt fout te gaan.. Punkygirl | 15 | 12-10-2003 18:57 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |