Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het "je zoon op straat schoppen" gedeelte snap ik ook niet helemaal, maar goed. |
![]() |
|
![]() |
Ik kan me voorstellen dat je er erg mee zit, dat zou ik zelf ook hebben.. Ik zou hem echt zoow veel mogelijk helpuh als ik jou was.. Maar het is zkrz een kutsituatie..
Hoop dat je der snel uitkomt.. Als je nog meer wilt weten, dan hoor ik het wel!!!
|
Als eerste bedankt voor jullie reacties allemaal.. moest mijn verhaal gewoon even kwijt want voelde me er bagger over..
Hij is nu bij mij.. kwam helemaal uitgeput etc aan.. heeft wat gegeten.. heb em gemasserd en toen is hij in slaap gevallen.. Heb daarna zijn ouders opgebeld om te vertellen dat hij nu iig bij me slaapt en dat hij niet meer op straat is.. Ze waren toch wel blij wat over hem te horen. Morgen gaan mn ouders even met hem praten over hoe en wat verder.. en ze gaan vertellen dat hij best een paar nachtjes mag slapen alleen dat dit geen vluchthuis is als hij het niet eens is met zijn ouders.. Maar ja nu is alles best weer ok.. en hopelijk blijft dat ook zo
|
lastig lastig... ik snap best dat je vriend niet met je pa wilt praten. Als die relatie gewoon niet op die manier is... Praat erover met je vader dat hij zich daar niet lekker bij voelt en het liefst niet al te veel wil over hebben. Ik denk dat je vriend er niet onderuit zal komen om een kleine verklaring te geven aan je ouders. Wel zo eerlijk en zo voelt het ook beter voor je vader.
|
Nou ik zal ff vertellen hoe het vandaag ging..
Hij was echt uitgeput, heeft totaal iets van 15 uur geslapen.. daarna met hele famillie ontbeten en toen kwam mn pa ff naar boven om te praten. Het praten ging opzich goed.. Hij heeft niks verteld wat hij niet wou en mn vader bleef gelukkig rustig.. Daarna zijn we even naar zijn huis gegaan om wat kleren op te halen en toch ff te checken of zn ouders wat rustiger waren gwordne.. Kwamen we daar.. zn pa gewoon relaxt.. die zei dat hij opzich niet kon meepraten omdat hij er niet was etc.. Maar van zn moeder moest hij gewoon zijn huis sleutel inleveren ![]() ![]() Dus dat ging weer helemaal fout.. hij weer helemaal boos en zich er kut over voelen.. en tja.. nu gaat het wel weer wat beter.. hij is net weg.. naar een vriend toe en slaapt daar. Morgen overdag is hij weer hier en hij mag waarschijnlijk nog een paar keer hierzow slapen door dat gedoe met die sleutel..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil m'n verhaal graag kwijt. Zalrina | 3 | 12-07-2007 15:10 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #97 Verwijderd | 494 | 26-05-2007 16:31 | |
Films, TV & Radio |
Zelf bedache films part ii Verwijderd | 28 | 05-06-2003 20:04 | |
Psychologie |
ontmoedigd gothicje | 4 | 03-06-2003 19:00 | |
Films, TV & Radio |
Naam voor actiefilm Martjin | 42 | 17-05-2003 10:55 | |
Psychologie |
te bang om fouten te maken, als ik er een maak voel ik me heel dom en waardeloos John Sickbock | 6 | 16-12-2001 19:32 |