Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2003, 11:10
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hoi allemaal,

zucht op dit moment lijkt alles wat ik plan of uberhaupt alles gewoon fout te gaan..

Als ik een leuk dagje plan voor mij & mn vriend dan zijn er ineens andere mensen bij waardoor mijn stemming verkloot word.. en ik dus pissig word en uiteindelijk heeft dat als resultaat dat mn vriend ruzie krijgt met zijn ouders en vanacht op straat heeft geslapen..en voorlopig ook niet van plan is terug te gaan..
Ik vraag dan aan mijn ouders of hij komende 2 nachten hier mag slapen ( wat toch niet veel uitmaakt want het is hier herfstvakantie en we zouden toch een aantal nachtten bij elkaar slapen) en nu mag hij alleen komende nacht bij me slapen en volgende week zaterdag omdat ik dan wat gepland heb..
En dat is ook alleen op de voorwaarde dat mn vader met hem erover wil praten.. ( dit heb ik eigelijk ook alleen bereikt door een fikse knallende ruzie gisteren, met veel gescheld en tranen)
Nu belt net mn vriend op dat hij absoluut niet met mn vader erover wil praten omdat hij dat moeilijk vind.. en dat hij des noods vanacht weer op straat gaat slapen..

Ik weet het echt niet meer wat ik eraan kan doen..
Wie heeft er wat tips waardoor ik mn ouders misschien kan overhalen dat hij een paar nachtjes hier mag slapen en er niet over hoeft te praten als hij dat liever niet heeft..

*zucht*

Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 11:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2003, 11:19
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik denk niet dat je vriend hiervoor kan weglopen, want zo zie ik het een beetje, hij kan het toch proberen?

wel heel rot van die ruzie! Zoiets heb ik laatst ook gehad
Oud 11-10-2003, 11:20
Last Resort
Last Resort is offline
Ik snap best dat je vriend het moeilijk vind om erover te praten, zou ik ook vinden, maar ik denk toch dat je niet veel keuze hebt.
Oud 11-10-2003, 11:21
Punkygirl
Punkygirl is offline
Mwa.. hij is te koppig.. als hij erover moet praten met mn pa slaapt ie gewoon nog een paar dagen op straat tot iets anders heeft..
Oud 11-10-2003, 11:35
AnneCath
AnneCath is offline
Hij mag blij zijn dat hij in ieder geval even van de straat is dan en dat hij niet op straat hoeft te slapen. Als hij met jou vader gepraat heeft begrijpt je vader hem ook misschien beter waardoor hij misschien langer onderdak heeft??

Hij heeft in ieder geval niets te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 12:24
pyres74
pyres74 is offline
ik snap je vriend niet hoor. iemand wil met hem praten in ruil voor onderdak. nou dan doe je dat toch?
je vriend denkt zo zn 'eer' hoog te houden, dan dat gaat hem echt niet lukken
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 12:52
Verwijderd
Hehe Dit ontkracht in ieder geval de beweringen van een aantal mensen in dat 'Ben jij gelukkig in de liefde'-topic, die menen dat een relatie hebben betekent dat je gelukkig bent in de liefde.

Verder vind ik het maar sucken, sterkte enzo, maar ik heb er geen oplossing voor. Ouders die hun kind op straat laten slapen sporen imo toch al niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 15:01
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-10-2003 @ 13:52:
Hehe Dit ontkracht in ieder geval de beweringen van een aantal mensen in dat 'Ben jij gelukkig in de liefde'-topic, die menen dat een relatie hebben betekent dat je gelukkig bent in de liefde.

Verder vind ik het maar sucken, sterkte enzo, maar ik heb er geen oplossing voor. Ouders die hun kind op straat laten slapen sporen imo toch al niet.
Bedankt voor je sterkte.. voel me echt kut en gewoon machteloos hierover.. ik heb mn best gedaan alleen oor mn gevoel niet GOED genoeg... Maar ja heb het aan mn ouders uitgelegd dat hij er nog niet echt aan toe is om erover te praten en nu willen ze hem allene vertellen dat ze geen opvang tehuis zijn voor als hij weer eens de kop in de wind gooit.. * heeft geen zin in vanavond*
Oud 11-10-2003, 16:17
Verwijderd
Hoe leidt een ruzie tussen jullie tot ruzie met zijn ouders, vraag ik me af.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 11-10-2003 @ 17:17:
Hoe leidt een ruzie tussen jullie tot ruzie met zijn ouders, vraag ik me af.
zij chagrijnig en reageert het af op vriend -> vriend chagrijnig en reageert het af op ouders. Ouders pikken dat niet en worden ook chagrijnig. Vervolgens schoppen ze hem op straat.
Het "je zoon op straat schoppen" gedeelte snap ik ook niet helemaal, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 18:29
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Jadie schreef op 11-10-2003 @ 19:25:

Het "je zoon op straat schoppen" gedeelte snap ik ook niet helemaal, maar goed.
Ja, of hij is zelf op straat gaan slapen, als soort van protestactie. Zo vind ik het meer overkomen.
Oud 11-10-2003, 18:38
finette
finette is offline
Ik kan me voorstellen dat je er erg mee zit, dat zou ik zelf ook hebben.. Ik zou hem echt zoow veel mogelijk helpuh als ik jou was.. Maar het is zkrz een kutsituatie..

Hoop dat je der snel uitkomt..
Als je nog meer wilt weten, dan hoor ik het wel!!!
Oud 11-10-2003, 19:16
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als eerste bedankt voor jullie reacties allemaal.. moest mijn verhaal gewoon even kwijt want voelde me er bagger over..

Hij is nu bij mij.. kwam helemaal uitgeput etc aan.. heeft wat gegeten.. heb em gemasserd en toen is hij in slaap gevallen..
Heb daarna zijn ouders opgebeld om te vertellen dat hij nu iig bij me slaapt en dat hij niet meer op straat is.. Ze waren toch wel blij wat over hem te horen.
Morgen gaan mn ouders even met hem praten over hoe en wat verder.. en ze gaan vertellen dat hij best een paar nachtjes mag slapen alleen dat dit geen vluchthuis is als hij het niet eens is met zijn ouders..

Maar ja nu is alles best weer ok.. en hopelijk blijft dat ook zo
Oud 11-10-2003, 19:33
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 11-10-2003 @ 20:16:

Maar ja nu is alles best weer ok.. en hopelijk blijft dat ook zo
Gelukkig maar! Ik hoop dat het gesprek goed verloopt morgen!
Knuffel! Suzanne
Oud 11-10-2003, 22:21
Firefly182
Firefly182 is offline
lastig lastig... ik snap best dat je vriend niet met je pa wilt praten. Als die relatie gewoon niet op die manier is... Praat erover met je vader dat hij zich daar niet lekker bij voelt en het liefst niet al te veel wil over hebben. Ik denk dat je vriend er niet onderuit zal komen om een kleine verklaring te geven aan je ouders. Wel zo eerlijk en zo voelt het ook beter voor je vader.
Oud 12-10-2003, 18:57
Punkygirl
Punkygirl is offline
Nou ik zal ff vertellen hoe het vandaag ging..

Hij was echt uitgeput, heeft totaal iets van 15 uur geslapen.. daarna met hele famillie ontbeten en toen kwam mn pa ff naar boven om te praten. Het praten ging opzich goed.. Hij heeft niks verteld wat hij niet wou en mn vader bleef gelukkig rustig..

Daarna zijn we even naar zijn huis gegaan om wat kleren op te halen en toch ff te checken of zn ouders wat rustiger waren gwordne..
Kwamen we daar.. zn pa gewoon relaxt.. die zei dat hij opzich niet kon meepraten omdat hij er niet was etc.. Maar van zn moeder moest hij gewoon zijn huis sleutel inleveren
Dus dat ging weer helemaal fout.. hij weer helemaal boos en zich er kut over voelen.. en tja.. nu gaat het wel weer wat beter.. hij is net weg.. naar een vriend toe en slaapt daar. Morgen overdag is hij weer hier en hij mag waarschijnlijk nog een paar keer hierzow slapen door dat gedoe met die sleutel..
Reageren

Regels voor berichten