Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed toch.. Arnhem, blijft leuk.. alleen af en toe een ruzietje.. hoort er bij hier ![]()
|
Toch is er altijd erg veel politie op de been, zelfs in burger. Merk zelf eigenlijk nooit echt iets van opstootjes/ruzies e.d. Valt best mee imo.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar het irritante aan alto's is inderdaad het beknuffelen van de meest uiteenlopende voorwerpen, alle muziek die hard en evil is is gaaf, je moet vooral proberen om zoveel mogelijk verschillende kleurtjes aan te hebben en alles is lief en danni filth is lEkKoRrRzZ
|
![]() |
Move! Kom er al 4 jaar, bijna ieder weekend. Snap niet wat er mis is met Move-mensen, zitten misschien wat extreme gevallen tussen, maar het valt over et algemeen heel erg mee, helemaal als ik het vergelijk met 4 jaar geleden. Als je nu zo binnen zou komen als het gemiddelde persoon die er toen kwam wordt je nu heel vreemd aangekeken. Zelfs daar zijn ze niet veel meer gewend. Wel jammer dat het zo veranderd is, de oude groep van toen was eigenlijk toch leuker, een heel klein gedeelte komt er nog steeds (waaronder ik
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
ronde weide was zeker relaxed, alleen jammer dat iedereen vergat waarom het in eerste instantie steeds weer is georganiseerd, en dat het steeds drukker werd en er ook mensen kwamen waar we niet blij mee waren (die dingen gingen vernielen e.d.).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder sta ik liever niet tussen de mensen met een identiteits-crisis, dus vandaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je weet het nooit met die figuren. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() en over identiteitscrisismensen ben ik het met je eens, maar die lopen er echter niet alleen ![]() Citaat:
![]()
|
Ik ben ook wel eens in Arnhem wezen stappen. Dat was een aparte ervaring.
Ik was toen ik café de Maan en later in nachtcafé de Buik. De maan was wel ok, maar de buik vond ik echt fout. € 1,90 voor een veel te klein bier. Foute muziek en nog foutere atmosfeer. maar goed, ik kom uit een studentenstad, daar is de sfeer een stuk gemoedelijker.
|
Normaal ga ik uit in Zwolle en Groningen (waarbij Groningen het gezeligst is)
Ben twee keer in Arnhem geweest. Was met koningendag wel gezelig maar verder vond ik het wel meevalen. De tweede keer was een flop. We waren met een groepje en een daarvan had eerst finaal klappen gehad (eigen schuld wel, moet je maar niet met een dronken kop alleen de rode buurt in gaan, maar we zaten er wel mee) En toen nog een een domme taxi chauffeuse die ons de verkeerde richting op reed (oh! ik had het verkeerd begrepen). Ik hou het dus liever bij Groningen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() What about Swing, Habanas, Manhattan, The Level, Zinc en ik kan nog wel even doorgaan. Allemaal tot 5 uur hoor. Dat dat niet voor 15 jarigen is, is een heel ander verhaal! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar wil ik niet eens komen. De move moet gewoon tot 5 uur open blijven ![]()
||
Citaat:
of mensen die hun best doen om dat te kunnen zijn. alleen smiddags komen er wel relaxte lui en wordt wel leuke rock'nroll gedraaid
||
![]() |
Citaat:
de goudvishal vind ik wel erg leuk, dat is ook gelijk een stuk gezelliger, de mensen in the move vond ik toen al van zie mij, ik ben alto inderdaad. en ik was toen raar volgens veel mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De Move blijft 21 (?) december ook tot 5.00 uur open.
||
![]() |
Citaat:
![]() En dan ben ik dus op vakantie, kutwijf! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
de korenmarkt is niet zo boeiend, ik ben eigenlijk in de 2 jaar dat ik hier op kamers zit er nog maar 2 keer uitgegaan. voor de rest hang ik vaak in de goudvishal (tsja daar werk ik ook), da's altijd wel gezellig.
verder gaan we nog wel eens na school ff wat bij het podium drinken (lekker cultureel verantwoord). t'is geen nijmegen ofzo daar. de korenmarkt is niet echt mijn ding, alhoewel de move en de stortebeker best oke zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet niet of het waar is, maar het lijkt me wel ranzig, gelukkig was ik er niet bij, heb niet zo'n hele sterke maag..... |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Uitgaan in Arnhem onder 18? studentje0118 | 0 | 05-10-2015 22:24 | |
Onzin |
Het-grote-steen-en-been-topic #1 Tigerly | 500 | 22-09-2015 18:39 | |
Vrije tijd |
Vecht sport/kunst. saturday | 17 | 25-12-2006 11:23 | |
Verhalen & Gedichten |