![]() |
|
Dont worry, ik zie ook niks verkeers of opschepperigs over een eventuele grote lul van jou
![]() Ik denk dat ze misschien een grote lullen complex heeft en misschien zelf een grote lul zou willen hebben ofzo. Misschien heeft ze wel professionele hulp nodig, ik weet niet hoe erg t met er is en waar haar probleem precies zit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tx anyways ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen met strakke broeken.. die ik nauwlijks draag.. maar vandaag had ik dat ding dus weer aan... kom ik thuis... toch eventjes.... laat maar ![]() |
![]() |
|
![]() |
gemiddeld 18 cm? sjeempie, ik dacht dat t 15 cm was. naja, misschien is dat in mijn hoofd gelopen om mijn ego te strelen betreft een extra 2 cm... Maar nee. Ach, met gemiddeld levert het in ieder geval veel minder problemen op.
en dat ie slaapt? kan me niet herinneren. Lijkt me maar raar hoor, zo'n tintelende leuter... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja... gewoon goedleggen voor het fietsen werkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je je handen een lange tijd in de lucht houd, voel je ook je bloed wat stromen. Dat komt omdat er meer moeite gedaan moet worden om je bloed helemaal naar boven te stromen, althans dat denk ik. Maar het 'slapen' van lichaamsdelen heeft niets met bloedsomloop-belemmeringen te maken, want als dat zo zal zijn, zal dat deel gewoon afsterven. Je lichaam kan niet zonder bloed (lees: zuurstof), de rode bloedlichaampjes zijn dragers van zuurstof, hetgeen je lichaam nodig heeft. Ook voert het bloed zuren en andere afvalstoffen af. Kleine bloedbeknellingen komen wel voor als je op een normaal matras slaapt. Dat is ook de reden dat je -- onbewust -- iets van 50 keer omdraait 's nachts. Ik gok dat getal, ik weet het niet precies zeker, wel heel veel iig. Je doet dit in een toestand waarbij je niet of nauwelijks bewustzijn hebt, dus je herinnert je dit helemaal niet, zoals wel meer dingen in je slaap. Als je een heeeeeeeeerlijk waterbed hebt, zoals ik ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() gebeurdalnietmeerhoor Ik leg dat ding nu gewoon goed neer voor ik ga fietsen.. komt altijd alles goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bi, lesbisch, hoe wat....? Verwijderd | 23 | 18-01-2010 23:02 | |
De Kantine |
Welke woorden moeten er in onze mooie taal bijkomen? Uice | 162 | 08-10-2006 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
welke smerige geuren vind jij lekker ruiken? Evil creature | 102 | 11-01-2006 15:00 | |
Seksualiteit |
Ontmaagd, of toch weer niet. Marsel | 3 | 19-05-2003 20:57 | |
Seksualiteit |
Vingeren?? RJ | 60 | 11-11-2002 18:11 |