Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 19:42
Jampot
Jampot is offline
nou je het zegt.. ja
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 05-10-2003 @ 00:09:
Oh puh-lease, ik zit niet de hele dag op het forum om te kijken of je al hebt geantwoord. En misschien dat je niet hebt begrepen dat het niet speciaal over dit topic ging, maar ik bedoelde dat je 'lulverhalen' overal op het sexualiteit forum opduiken. En nee, je hoeft geen vaste sexualiteit bezoeker te zijn om dat te zien. Verder heeft pm-en niet veel nut, en mijn inbox zit bovendien al zo vol! Have fun with your big dick!
: /

Wat heb ik in godsnaam verkeerd gedaan? Als ik op een of andere manier je heb beledigd dan spijt het me...

Als je echter vindt dat ik loop op te scheppen over mn geslachtsdeel dan bekijk je mn posts dus maar met 1 blik... en op zo'n manier om een reden te vinden om me af te zeiken...

Ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan.. maar als je een serieus probleem met me hebt moet je maar even wat ruimte in je box maken want ik heb geen zin om anderen hier mee lastig te vallen...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:33
Kevin D.
Kevin D. is offline
Dont worry, ik zie ook niks verkeers of opschepperigs over een eventuele grote lul van jou

Ik denk dat ze misschien een grote lullen complex heeft en misschien zelf een grote lul zou willen hebben ofzo. Misschien heeft ze wel professionele hulp nodig, ik weet niet hoe erg t met er is en waar haar probleem precies zit
Oud 05-10-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Kevin D. schreef op 05-10-2003 @ 21:33:
Dont worry, ik zie ook niks verkeers of opschepperigs over een eventuele grote lul van jou

Ik denk dat ze misschien een grote lullen complex heeft en misschien zelf een grote lul zou willen hebben ofzo. Misschien heeft ze wel professionele hulp nodig, ik weet niet hoe erg t met er is en waar haar probleem precies zit
had ook een pm gekregen (dank u )van iemand dat ik het maar zou moeten laten zoals het was...

tx anyways
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:34
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Para! schreef op 02-10-2003 @ 15:22:
Nu je het zegt, ik heb dat ook een keer gehad.
ik ook .. is vaaaaag
Oud 07-10-2003, 12:53
the_man32
the_man32 is offline
Soms als ik lang op de fiets zit issie ook niet helemaal in orde heb ik t idee, krijgt ie te weinig bloed ofzo. Gevoelloos en daarna gaat ie helemaal tintelen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
the_man32 schreef op 07-10-2003 @ 13:53:
Soms als ik lang op de fiets zit issie ook niet helemaal in orde heb ik t idee, krijgt ie te weinig bloed ofzo. Gevoelloos en daarna gaat ie helemaal tintelen
Dat ja... erg lastig...

alleen met strakke broeken.. die ik nauwlijks draag.. maar vandaag had ik dat ding dus weer aan... kom ik thuis... toch eventjes....

laat maar
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 02:20
(=((EE(::((>-:(
(=((EE(::((>-:( is offline
gemiddeld 18 cm? sjeempie, ik dacht dat t 15 cm was. naja, misschien is dat in mijn hoofd gelopen om mijn ego te strelen betreft een extra 2 cm... Maar nee. Ach, met gemiddeld levert het in ieder geval veel minder problemen op.

en dat ie slaapt? kan me niet herinneren. Lijkt me maar raar hoor, zo'n tintelende leuter...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 03:21
Bobby James
Bobby James is offline
mmmm ja, dat heb ik wel es.. als ik een lange tijd gefietst hebt ofzo.. is niet veel bijzonders aan.. behalve dan dat t net lijkt of 'ie' naar binnen word gedrukt
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
(=((EE(:(>- schreef op 15-10-2003 @ 03:20:
gemiddeld 18 cm? sjeempie, ik dacht dat t 15 cm was. naja, misschien is dat in mijn hoofd gelopen om mijn ego te strelen betreft een extra 2 cm... Maar nee. Ach, met gemiddeld levert het in ieder geval veel minder problemen op.

en dat ie slaapt? kan me niet herinneren. Lijkt me maar raar hoor, zo'n tintelende leuter...
oh, neehoor, gemiddeld is niet 18 cm, gezien het feit dat 90 % van de mannen tussen de 12 en 18 cm zit, en voor een gemiddelde van 18 cm zou toch minstens een derde ofzo er bóven moeten zitten, bij een normale verdeling zelfs de helft.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Teunster schreef op 15-10-2003 @ 04:21:
mmmm ja, dat heb ik wel es.. als ik een lange tijd gefietst hebt ofzo.. is niet veel bijzonders aan.. behalve dan dat t net lijkt of 'ie' naar binnen word gedrukt
precies dat ja... en als je dan een klein beetje beweegd is het toch irritant... moet je even naar je kamer of de wc om dat ding uitgebreid weer goed te zetten : / eugh...

Maarja... gewoon goedleggen voor het fietsen werkt
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:59
Maurice
Maurice is offline
nee, slapen kan niet. want in normale toestand zit er geen bloed in.
Oud 15-10-2003, 12:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
morris schreef op 15-10-2003 @ 12:59:
nee, slapen kan niet. want in normale toestand zit er geen bloed in.
Vreemde penis heb je dan.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 12:18
Maurice
Maurice is offline
want?
Oud 15-10-2003, 12:56
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
morris schreef op 15-10-2003 @ 13:18:
want?
dan valt hij er af
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 07:08
Enlightenment
Enlightenment is offline
Hak je penis er eens af, zou ik zeggen. Als er geen bloed uit komt geef ik je groot gelijk.

En indien wel.. tsja.. stupidity comes at a price.
Oud 19-10-2003, 07:13
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 05-10-2003 @ 18:48:
Wow, zo leer ik nog eens wat! Altijd gedacht dat bijv. mijn armen gingen slapen (als ik langere tijd boven mijn hoofd houd, bijv. tijdens het slapen dat ze erboven liggen) omdat het bloed er minder goed bij kan omdat ze dan boven je hoofd liggen, maar dat is dus helemaal niet zo.
Nope.

Als je je handen een lange tijd in de lucht houd, voel je ook je bloed wat stromen. Dat komt omdat er meer moeite gedaan moet worden om je bloed helemaal naar boven te stromen, althans dat denk ik.

Maar het 'slapen' van lichaamsdelen heeft niets met bloedsomloop-belemmeringen te maken, want als dat zo zal zijn, zal dat deel gewoon afsterven. Je lichaam kan niet zonder bloed (lees: zuurstof), de rode bloedlichaampjes zijn dragers van zuurstof, hetgeen je lichaam nodig heeft. Ook voert het bloed zuren en andere afvalstoffen af.

Kleine bloedbeknellingen komen wel voor als je op een normaal matras slaapt. Dat is ook de reden dat je -- onbewust -- iets van 50 keer omdraait 's nachts. Ik gok dat getal, ik weet het niet precies zeker, wel heel veel iig. Je doet dit in een toestand waarbij je niet of nauwelijks bewustzijn hebt, dus je herinnert je dit helemaal niet, zoals wel meer dingen in je slaap.

Als je een heeeeeeeeerlijk waterbed hebt, zoals ik , dan hoeft je lichaam niet zo vaak om te draaien omdat je bloedvaatjes niet beknelt worden. Vandaar dat je uitgeruster bent en minder vaak wakker wordt 's nachts.

Oud 19-10-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-10-2003 @ 08:08:
Hak je penis er eens af, zou ik zeggen. Als er geen bloed uit komt geef ik je groot gelijk.

En indien wel.. tsja.. stupidity comes at a price.

gebeurdalnietmeerhoor

Ik leg dat ding nu gewoon goed neer voor ik ga fietsen.. komt altijd alles goed
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 13:14
snarl
snarl is offline
hm.. bij mij slaapt t ook wel eens. geen idee hoe dat komt.
Oud 19-10-2003, 18:12
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 03-10-2003 @ 14:26:
Kwestie van op zacht bed slapen (liefst waterbed) en zonder kleding. Een pyjama zou opzich wel kunnen. Zo verminder je de kans op zenuwverknellingen.

Oh ja, het "slapen" van een ledemaat of ander deel van je lichaam komt niet voort aan een slechte doorbloeding, maar door een knelling in je zenuw, die dus de prikkels doorgeven. Op het moment dat deze knelling is opgelost, onstaat er een 'wachtrij' van impulsen, wat het prikkelend gevoel geeft. Als je hand echt slaapt na een lange tijd kun je hem aanraken met je andere hand en voel je dat niet met die ene hand, net alsof je de hand van een ander aanrakt, heel gek is dat.
en je dan gaan rukken
Oud 22-10-2003, 08:08
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Daster schreef op 19-10-2003 @ 19:12:
en je dan gaan rukken
Ik ben niet in het bezit van de daarvoor benodigde componenten.

Regels voor berichten