Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over smaak valt ruzie te maken, maar over invloed niet op de geschiedenis weinig. De Sex Pistols hebben Punk mainstream gemaakt met hun wangedrag, zo simpel is het. Ze hebben de mode eraan gekoppeld wat ook een mooi voordeel was. Je hoeft het niets te vinden, dat is allemaal best, maar je kunt niet ontkennen dat de sex pistols gewoon van grote invloed zijn geweest op het bekend maken van de punk muziek. De pistols hebben misschien niets nieuws bedacht, maar er wel voor gezorgt dat het mainstream werd en daarom hebben ze een zeer grote invloed gehad op de muziek wereld. |
![]() |
|
of het zegt iets over jou dat je 10 goeie dingen kunt vinden in een hoop schijt.
Ik zeg ook niet dat de Sex Pistols geen invloed hadden op de punkmuziek. Ik zeg alleen dat het voor mij geen waarde heeft. Omdat de punk muziek dat uit de Sex Pistols is voortgekomen mij totaal niet interesseert.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind trouwens dat ze wel lijken op the dead boys kwa muziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja maar het is nu opeens in om alles af te kraken wat niet punk is ofzo maar als die gasten eerst eens naar zichzelf kijken
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik bedoel zonder een hanekam ben je toch geen punk? ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
true, maar er valt niet veel omheen te wikkelen. Alleen maar onzin. Kijk een kledingsstijl eromheen wikkelen, OKE! Maar de punk kleding-stijl was gewoon rock'n'roll-kledingsstijl.
Dead Boys en Sex Pistols kan je evenwaardig vinden, dat is jou mening, maar je kan niet zeggen dat de Dead Boys op de Sex Pistols lijken, dat is zeggen dat een peer op een appel lijkt, en nee ik praat niet over misvormde appel en/of peer. Ik had het eerder over de punk zoals de meeste het kennen ja, hanekammen enzo. CRAP!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ok, dit gaat echt nergens over. Ik ga niet die hele discussie verder lezen, maar volgens mij snappen sommige mensen niet echt wie de Sex Pistols waren ofzo.
De Sex Pistols zijn net zo belangrijk geweest als de Ramones. Ze hebben allebei rond dezelfde tijd Punk een beetje ingevoerd. Alleen op een andere manier en op een andere plaats. Dan kun je wel gaan lopen roepen dat de Sex Pistols een schaamte waren voor de punkwereld, maar zonder hun zou er nu wel erg veel minder punkwereld zijn. Daarnaast is Joey Ramone ook niet met maar een knaak op zak dood gegaan hoor, die hebben er ook best aan verdient. Dan kun je ook nog lopen roepen dat de Sex Pistols geen talent hadden, maar dat is wel met heeeeeeeeeel erg veel punk bands (ook de ramones waren geen wereldmuzikanten). Dit laatste is overigens vooral voor Gary bedoelt. |
![]() |
|
toen ik 12 was vond ik het geweldig
sid vicious was mn jeugdheld tot voorkort nog een vlag en een kalender op mn kamer gehad van deze band maar nee, achteraf gezien best kut alhoewel rock n roll swindle een leuke film was en sid en nancy was ook wel vermakelijk
||
Citaat:
Maar iig rond dezelfde tijd? zat nog wel bijna 2 jaar tussen de Ramones en The Sex Pistols. Zei ik dat de Ramones wereld-muzikanten waren dan? Wat kan mij die stinkende heeeeeeel erg veel talentloze muzikanten nou schelen. Net alsof ik naar die bands luister. Je moet de Sex Pistols niet zo vleien, want ze zien het toch niet, ze zullen nooit zo belangrijk als de Ramones zijn voor mij. En in principe ook in de muziek-wereld niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar voor de rest is het een kwestie van smaak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Toch vind ik geweld geen essentie van punk, het heeft wel een rol gespeeld dat is waar. Maar ik hou het erbij, dat het meer een soort feedback was van de omgeving waar ze uitkwamen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik snap dat je niet die bands bedoelt, maar de loud and abrassive punk.
||
Citaat:
||
Citaat:
punk pubergrut LOL
||
![]() |
Citaat:
Die 2 jaar valt reuze mee, omdat er voor de Sex Pistols al een hele beweging was in de Engels muziekwereld, waar de Sex Pistols uiteindelijk als belangrijkste en bekendste band uit kwamen. Aangezien je beweert dat de Sex Pistols zulke slechte muzikanten waren, probeer ik je dus even uit te leggen dat de Ramones ongever net zo talentvol waren. Daarnaast ben je volgens mij nu een beetje jezelf aan 't dissen door te zeggen dat die stinkende heeeeeeel erg veel talentloze muzikanten jou niks kunnen schelen en dat je daar niet naar luisterd. Daarnaast hoef jij de ramones niet zo te vleien, want die horen 't ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
Muziek |
Je audioscrobbler stats ]{ing | 500 | 01-12-2005 00:11 | |