Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die uitstraling dat polotje *zwijmel* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik was vorig jaar uitgenodigt door een paar gasten om naar het xmas metalfest in 013 te komen. Na een aantal mp3 die ze aanraden van marduk te downen poepte ik in me broek. Het is gewoon raggen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
die lui hebben anders wel een stuk of 10 platen gemaakt hoor, en die zijn een stuk gevarieerder dan jouw 'aantal mp3-tjes' doen vermoeden.
||
Citaat:
Maarja luister World Funeral dan maar eens, ook heel wat mid-tempo
||
Citaat:
|
![]() |
Punt 1. Lars Ulrich heeft wel 'ns toegegeven dat zijn snelle fills uit vroeger tijden meer geluk dan wijsheid waren. Hij drumde, kortom, op goed geluk.
Punt 2. Ringo Starr wordt genoemd. Terecht. Hoewel allesbehalve een technisch perfecte drummer (Terry Bozzio staat wat dat betreft met stip op 1) is 'ie wel heel inventief geweest voor The Beatles. Hij heeft het popdrummern beinvloed. Maar... als Starr een eervolle vermelding krijgt, vind ik dat Charlie Watts ook geoemd dient te worden. Overigens is een goede, vernieuwende popdrummer van dit moment Vinnie Colaiuta, met één verschil: hij is technisch ook eng goed. Punt 3. Als jazzdrummers als Blakey en Rich genoemd worden, mag Elvin Jones (mijn favoriete drummer ever) ook beslist niet ontbreken.
|
toch zijn die partijen van ullrich absoluut niet slecht op de oudere platen, zitten best aardige dingen tussen.
Ik vind dat Billy Cobham ook heel veel nieuwe dingen heeft gedaan (toendertijd), leuk spul.
|
technisch begaafd is relatief
![]() 4 uur per dag oefenen om zo snel mogelijk up/downstrokes op je E-snaar te rossen noem ik niet technisch begaafd. Zelfde met blastbeats/doublebass
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Neues aanwinsten topic Verwijderd | 243 | 03-07-2013 20:02 | |
Muziek |
Drum Nation Vol. 3 [vur den drummers!] Carn | 5 | 20-09-2006 15:31 | |
Muziek |
Het is wat met die drummers IEMOW-KOR | 16 | 03-04-2005 09:12 | |
Muziek |