Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Feesten worden bijna altijd op last van de brandweer afgelast, aangezien het zo is dat als de brandweer zeg dat het brandgevaarlijk is, de politie geen keus heeft dan het af te lasten. Black sugar, wat voor fabriek?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juh.. anders ga je keertje mee naar AMP, daar is elke maand een feest.. kost wel paar eurootjes maar daar hebben ze niet alleen goa. Er is een drum n bass zaal, een goa-zaal en een zaal waar ze meer noiz/techno/hardhouse-achtige dingen draaien. Heb je wat meer keus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ladida, zaterdag is er goa in Den Haag. Maar 'al' m'n vrienden bellen 'massaal' af.
Dus, ben je 'n aantrekkelijke, interessante, ongehuwde jonge vrouw en zit je al jaren te wachten om mij uit te vragen... I NEED COMPANY. ![]() oh. ben je bovenstaande niet maakt niet uit mag je me ook wel uitvragen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En over dat fluffy shit, er zijn veel verschillende soorten goa/psychedelic trance, de melodische is idd net als trance maar van vaak sneller (130-40-50 bpm) met diepe spacende geluiden (tja hoe moet ik het anders uitleggen) De shit die ze op feesten draaien is meestal echt keiharde bass, echt perfect om op te dansen vind ik, maarja kan me geen moer schelen of je het fluffy vind ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() /me was er ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
130-140 mjuh, da´s fokking techno met een melodietje erdoor! En da´s dus in mijn ogen fluffy ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was gister op een hardcorefeest, ik had wel lekker gedanst(gehackt) opzich maar de sfeer was zwaaaaaaaar kut, overal agressieve gabbers, iedereen keek naar, mensen duwde tegen elkaar aan en er waren ook een paar gevechten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik verbaas me er op goa feesten nog steeds over dat elke keer als ik tegen iemand aanbots of op iemands voet sta dat diegene zich dan verontschuldigd ![]() ![]() Ik ga btw niet naar AMP vanavond.. goa is heel leuk, maar niet élke week ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want iedereen is schijnbaar jarig vanavond, inclusief moi natuurlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maarre... ik ga geloof ik vanavond voor het eerst sinds maanden weer eens naar totum ![]() ![]() kom je nog wel eens in totum eigenlijk? misschien zie ik je daar weer eens.. of op andere keer goa natuurlijk.. iig have fun vanaaf! ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Goa/Psytrance topic n. | 2 | 20-10-2006 13:37 | |
Muziek |
Tekno/drumnbass/goa Verwijderd | 126 | 20-05-2004 00:19 | |
Muziek |
Goede Goa? StijnSpoortNiet | 22 | 26-02-2004 10:12 | |
Muziek |