Advertentie | |
|
![]() |
|
USA
Canada Australië Verenigd Koninkrijk Ierland Scandinavië China Japan India Spanje Portugal Italië Oostenrijk Zwitserland Egypte Marokko Indonesië... En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dan wordt het wel een érg lange lijst ![]()
|
Steden:
- Londen - Barcalona - Rome - Berlijn (wel tijdens de Loveparade ![]() - LA - NY Landen (ff niet uitgaan van de steden die ik hierboven heb genoemd): - Thailand - Amerika - Spanje - Australie - Italie
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik wil dus naar Afrika (ga naar Zambia ![]() ![]()
|
florence........
en rome italie in het algemeen denk ik ![]() vooral het colloseum (als je het zo goed schrijft) dat bouwwerk vind ik zo fantastisch eigelijk alles wat vel beetje met romeinen te maken heeft ... waarom wil iederen zo graag naar thailand.? ik ben er vorig jaar geweest op vakantie, opzich vond ik het wel leuk maar ik ben erg ziek geweest daar, en niet zo zeer van het eten. Maar gewoon van de zee, was bijna verdronken *slik* ga alsjeblieft nooooooooit daar zwemmen ![]() voor mij was al iemand verdronken daar ook een toerist, hoorde we achteraf , en op veel plaatsen staan niet eens rode vlaggen (dat was daar ook niet) Als je eenmaal ziek wordt en moet overgeven droog je in zo'n klimaat verschrikkelijk snel uit... dat vind ik het nadeel. Mijn broertje moest zelfs naar een ziekehuis daar en dan weet je niet wat je meemaakt ![]()
|
heel veel nog
om maar ff een lijstje te maken: parijs, madrid, barcelona, rome, turijn, berlijn, warschauw, oslo, göteborg, boekarest
|
![]() |
Ik wil heel de wereld zien!
Maar in ieder geval héél Turkije (dus niet alleen de toeristenplaatsen in het zuiden en westen maar ook het binnenland), maar dat gaat als het goed is komende zomer gebeuren; ik ga stage lopen in één van die toeristenplaatsen en hoop daarna nog wat van het land te kunnen zien. Verder staan nog op mijn lijstje voor de komende jaren: Landen: Brazilie (wordt volgend jaar dé toeristische bestemming) Mexico Cuba Canada Finland IJsland Steden: Moskou Istanbul Praag Helsinki
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |