Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben zoekende naar een digitale piano. Is er iemand die zoiets nog kwijt moet voor een acceptabel bedrag?
Ik ben een ervaren muzikant, dus geen keyboards, stage-piano's of andere crap aanbieden. bvd. msn: larkenau@hotmail.com
|
te koop: alt saxofoon
Het gaat om een yamaha YAS-25, die worden niet meer gemaakt Nieuw kostte die 2250,- in guldens Er zit geen enkel krasje op en hij is zo goed als nieuw, hij heeft eigenlijk alleen maar in de koffer gezeten. je krijgt natuurlijk ook de koffer en een echte saxofoonstandaard Het enige wat je dus even moet doen is een onderhoudsbeurt! kom anders een keertje kijken! ik had ong. 675 euro in gedachten
||
Citaat:
![]() Dank.
|
Verwijderd
|
hoogste bod was inmiddels 220,-...maar ik heb helemaal niks meer gehoord van die gozer...maar voor minder mag ook
![]() ik doe hem weg omdat ik er helemaal niet meer op speel en er ook geen tijd meer voor heb en ik vind het een beetje zonde om hem te laten verstoffen... wat je drbij krijgt is een hoes en een aantal snoeren... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Maria, ik heb besloten die nieuwe rbx 270 te kopen, dus de deal gaat niet door helaas.
Toch zou ik wel graag willen weten wie er nog allemaal een 2ehands basversterker te koop hebben. Iemand nog zo'n ding te koop: gaarne even te reageren ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 09:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb er al teveel...
|
ik heb hier nog een Boss CH1 superchorus liggen die ik niet meer gebruik. hij doet t verder nog perfect.
"The CH-1 SUPER Chorus features sharp sounds with clear highs, and a stereo effect that varies depending on the spacing between the left and right speakers. The EQ function allows you to adjust the tonality from soft, mellow sounds to sharp, cutting sounds ideal for rhythm guitar. " ![]() op musik produktiv kost ie 82 euro. dus geinteresseerden moeten maar een balletje opgoien ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ergens aan de Oude Gracht zit een gitaarzaakje waar ik ook nog op een linkshandige bas heb zitten spelen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga hem trouwens toch verkopen, alleen zonder stemapparaat.
|
|
|