Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zie het probleem niet zo als jij je er goed bij voelt. Ik zou pas zeggen dat het te vroeg is geweest als je er achteraf spijt van hebt gekregen.! Maar dat heb jij niet.
En je moeder is wel ernstig ouderwets, vraag me trouwens af waarom je het uberhaubt tegen je moeder hebt verteld. Je had ook niet kunnen verwachten dat ze het zou aanmoedigen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
3 weken te vroeg ![]() Het ligt net aan de situatie en aan de persoon! Andere personen kunnen dit niet bepalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
girl, 18 is gewoon flexe leeftijd weet je...
ik bedoel, ik was net 16, m'n meis 14, so what, me pa heeft me ook uitgemaakt voor pedo ![]() ik bedoel, jij voelde je goed, hij voelde zich goed... da zit wel geramd (hehehehehe ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat ouders hun kinderen niet ongegrond voor zoiets uit mogen maken alleen omdat ze een andere mening hebben.
Dat anderen zeggen dat je moet liegen over seks vind ik niet. Als je ouders seks niet accepteren kan ik het me voorstellen, en dan is het wat mij betreft ok, maar als je een goede en redelijk open relatie hebt met je ouders, zou je het moeten kunnen vertellen. Natuurlijk mag je moeder/vader (ook aan Tha Joker gericht) een andere mening hebben, maar zoiets, echt ongelofelijk.. Ik zou bijna gaan denken dat jullie ouders het niet zo nauw nemen met respect.. wat uiteraard van TWEE kanten moet komen.
|
Als je zulke kinderachtige taalgebruik hebt, was het misschien te vroeg ja, maar dit moet je niet serieus nemen hoor.
Nee meid, als jij je er oké bij voelt, is dat zeker niet te vroeg! Ik zou niet naar je moeder luisteren, ze is in een ander tijdperk opgegroeid, dat is duidelijk, en daar kan zij ook niks aan doen. (ik zou zoiets zoiezo niet aan mijn mama vertellen) Als het te vroeg was kom je daar nog wel achter en als het de juiste persoon niet is ook, maar er is niks mis aan met op je bek gaan! Maak je maar geen zorgen hoor, zolang jij je er goed bij voelt is er niks mis met je. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
mijn vriend Verwijderd | 40 | 24-07-2003 21:25 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |