Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1 Naam (mag ook anoniem):
marte 2 Leeftijd: 16 3 Geslacht: v 4 Hoogst genoten opleiding: basisschool 5 Afkomst: nederlands 6 Vind je het kunnen dat mensen van dezelfde afkomst bijelkaar gaan wonen? ja waarom niet. dat is juist alleen maar goed. als alle allochtonen bij elkaar in een wijkje gaan wonen intergreren ze ook niet en komen ze (bijna) niet met nederlanders in contact 7 Moet daar iets tegen gedaan worden? ik denk het wel eigenlijk 8 De oplossing van het probleem? zorgen dat de 'allochtonenwijken' in de grote steden verdwijnen |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Vrouwelijk, zei de dokter. Citaat:
Wetenschappelijk Onderwijs (WO) Citaat:
Autochtoon, geboren uit twee -volgens de wet- allochtonen. Citaat:
Ik vind dat wel kunnen. Citaat:
Als het voor probleembuurten zorgt, lijkt me dat er iets tegen gedaan moet worden. Anders niet. Citaat:
Als het een probleem (tsja, wanneer geeft t een probleem?) geeft: 1. Dure en goedkope woningbouw verspreiden door de gehele stad; zodat armere mensen (vaak van allochtoonse afkomst) niet in 1 wijk zitten en buitengesloten van de rijkere buurten 2. projecten opstarten waarin betrokkenheid van de buurt bij de buurt centraal staat (bv. opvang van hangjongeren; mensen kunnen aanspreken op asociaal gedrag)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1 Naam (mag ook anoniem): Milou
2 Leeftijd: 16 3 Geslacht: V 4 Hoogst genoten opleiding: Nu bezig met 6vwo 5 Afkomst: Nederlands 6 Vind je het kunnen dat mensen van dezelfde afkomst bij elkaar gaan wonen? Nee ik vind dat persoonlijk niet goed. Dit bevorderd de integratie juist niet! Mensen blijven in hun eigen cultuur hangen. 7 Moet daar iets tegen gedaan worden? Ja 8 De oplossing van het probleem? Anders gaan bouwen. Dus niet allemaal flats in de Amsterdamse Bijlmer maar ook andere woningen. Zodat het volk wat meer gemixt raakt, en de culturen zich ook kunnen mengen. |
![]() |
|
![]() |
1 Naam (mag ook anoniem): Petra
2 Leeftijd: 18 3 Geslacht: vrouw 4 Hoogst genoten opleiding: bezig met HBO 5 Afkomst: Nederlandse 6 Vind je het kunnen dat mensen van dezelfde afkomst bijelkaar gaan wonen? Ja 7 Moet daar iets tegen gedaan worden? Nee, tenzij duidelijk is dat dat de oorzaak is van bepaalde problemen 8 De oplossing van het probleem? Huurwoningen / koopwoningen door elkaar bouwen enzo |
![]() |
||
Citaat:
|
Arnout Priemus 2 Leeftijd: 16 3 Geslacht: mannelijk 4 Hoogst genoten opleiding: die ik op dit moment volg: havo 5 Afkomst: nederlands 6 Vind je het kunnen dat mensen van dezelfde afkomst bijelkaar gaan wonen? ja kan wel, vind het niet bevordelijk voor de sociale omgang tussen verschillende afkomsten 7 Moet daar iets tegen gedaan worden? niet forcerend, anders ja 8 De oplossing van het probleem? muhahahhahah is die er dan, denk dat als jij net in turkije gaat wonen je ook een buurt opzoekt met nederlanders
||
Citaat:
2. 19 Jaar 3. Man 4. MBO (maar er niet van genoten!) 5. Nederlands 6. Het kan blijkbaar wel, maar in dit land kan tegenwoordig alles, omdat er momenteel een zeer groot cultuurrelativisme heerst. Maar het is niet goed. 7. Absoluut. 8. Het moet voor mensen van buitenlandse afkomst uitdagend zijn om kennis te nemen van de Nederlandse cultuur. Zij dienen zich de Nederlandse taal eigen te maken, om zodoende te kunnen functioneren in de Nederlandse samenleving. Wanneer je die mensen bij hun eigen volk laat zitten, ontstaat er veel minder snel een prikkeling om actie te ondernemen, waardoor er op den duur een heel volk zal ontstaan die niets van Nederland weet. Overigens zouden Nederlanders zich ook moeten interesseren in buitenlanders, een SAMENleving kan tenslotte niet van 1 kant komen.
|
Jack 2 Leeftijd: 17 3 Geslacht: Man 4 Hoogst genoten opleiding: VWO 5 Afkomst: Hollander 6 Vind je het kunnen dat mensen van dezelfde afkomst bijelkaar gaan wonen? Spreekt voor zicht, natuurlijk 7 Moet daar iets tegen gedaan worden? NEEEEN!!! 8 De oplossing van het probleem? wat is HET PROBLEEM ?
|
![]() |
|
|