Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ja ik ben niet zo'n kotster.
3x op de WC 1x in de bosjes in Limburg Niet zo raar allemaal. 1 van die keren was wel naar een paar liter limonadesiroop in 5 minuten. Dat is op zich wel raaaaarrrrrrrrrrrrr. ![]()
|
oh
![]() en ik zat in het midden en naast mij zaten er een groep vriendinnen en dat meisje op de 1 na laatste stoel moest kotsen ![]() dus ik zag al dat kots als een [denk aan soep in een ruimteschip ![]() ![]() en dat kwam toen op mijn broek ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe
![]() ![]() |
![]() |
|
Twee jaar geleden voelde ik me niet lekker op school en ik ging dus naar huis. In de bus op de terugweg begon ik steeds misselijker te worden en ik had geen plastic zak in de buurt. Ik heb toen overgegeven in een krant die iemand had achtergelaten. Ik geloof dat het het Nieuwsblad van ht Noorden was.
Ik wilde de krant niet in de bus achterlaten, dus ik heb hem maar bij de bushalte in de prullenbak gegooid.
|
![]() |
Stoep.. naast de ingang van 't buurthuis waar er toen kinderdisco was
![]() Verder toen ik klein was wel 's naast bed, maar dat was heel onverwacht want daarvoor was ik niet ziek. Er stond dus ook geen kotsbak ![]() Nog een keer tegen een verkeersbord, was wagenziek, vader parkeerde de auto, ik gooide de deur open, sprong uit de auto en daar kwam 't al ![]() ![]() Maar ik heb al jaren niet meer gekotst eigenlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
twee meisjes van school moesten een keer overgeven omdat ze te veel snoep hadden gegeten (geen rare plek wel grappig verhaal) . Ze waren allebei boven de wc van het station gaan hangen, maar bij een van hen is om de een of andere reden het bloed zo naar haar hoofd gestegen dat de adertjes in haar ogen zijn geknapt. Ze had dus nogal bloeddoorlopen ogen. Een vrouw sprak hen aan en vroeg of ze hulp nodig hadden omdat ze dacht dat ze drugs hadden gebruikt
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedenk me net dat ik ook een keer heb gekotst in de MacDonalds. Was op een verjaardag van iemand en ik voelde me niet zo lekker, dus ik naar de wc, maaaaaar ik was te laat, dus te zat op de muur en op de grond en niet in de wc
*ben daarna eigenlijk nooit meer bij MacDonalds geweest* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet nog dat mijn moeder een keer poffertjes had gebakken met extra veel olie, zodat de katten ze niet zouden lusten (
![]() ![]() ![]() En een keer 10x ofzo in de wasbak, ik haalde nét de wc niet, maar nét de wasbak wel. Echt vies... Ennn... mja, op Werchter ook heel vaak op van die chemische wc's, maar dat was meer goor dan raar... Ennehm.... oh ja, 1 keer in een museum ![]() ![]() Mja, ook een keer in een bos op vakantie... Ik heb echt zelden in een wc gekotst ![]() |
![]() |
|
-van boven tot benedenaan de trap > op weg naar de wc
![]() -kamer van mn broertje > deur open *kots* oeps... wou ff zeggen dat ik buikpijn had ![]() -op mn werk in de wasbak op school middenin de gang en verder net naast de wc > erin is zeldzaam bij mij ![]()
|
paar keer prullenbak
mijn bed aantal keer over mijzelf in de wasbak van de wc in de wasbak van de badkamer 2 keer op het werk in de wc bij een vriendin voor op de stoep en de raarste plek... bij mijn opa en oma thuis in de gang.... daar heb ik de hele gang ondergekotst....
|
![]() |
Hmm.. in de tweede van de middelbare school was dat. We zaten toen drie dagen op Ameland. Ik was de hele avond al misselijk maar ik was de hele tijd aan het beweren dat ik bijna nooit kotste.. Najah toen kwam het er toch van, en ik lag lekker op mn matrasje tussen twee andere bedden in dus dat ging over het kussen van een vriendin van mij
![]() ![]()
|
vlak voor de wc
in bed (toen ik klein was ) zat ik er echt zelf ook hellemaal onder in had er eerst nog in liggen rollen voordat ik wakker werdt [bah]
|
![]() |
heerlijk topic
![]() Mijn raarste plek: in Turkije (1996 Alanya - was bijna 10) over een tafel in een restaurantje daar, nou ja meer op n terras, want met die warmte ga je natuurlijk niet binnen zitten. Maar het kwam dus door die warmte, had die dag al n paar keer gekotst, en we gingen s avonds eten, ik kip besteld, nog wat andere dingen, ok paar hapjes gegeten, één stukje kip genomen en bwleeh!! das toch wel t raarste denk k! ![]() |
![]() |
|
Ik heb nog nooit op een rare plek gekotst... wel een achterlijke hoeveelheid
![]() Ik was bij een vriend en ik had al zoveel op dat ik niet meer begreep dat ik jenever niet meer uit limonade-glazen moest drinken. Ik lag totaal wasted op de bank, wat doen die gekken? gaan ze bovenop me scpringen, om zich daarna totaal onder te laten kotsen ![]() Ik ben de hele nacht doorgegaan, en heb daar mijn grens geleerd
|
|