Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat is voor jou vreemdgaan?
vriend(in) die teveel interesse toont in een ander 17 9.39%
vriend(in) die meer met hem/haar omgaat dan met jou 13 7.18%
kus op mond 39 21.55%
tongzoen 133 73.48%
strelen oid 43 23.76%
sex 61 33.70%
iets anders 18 9.94%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 181. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2003, 18:41
summer1986
summer1986 is offline
Ik vind het lastig om te zeggen. Ik vind het veel erger als hij verliefd is op iemand anders waar hij niks mee doet alleen veel mee omgaat, dan dat hij in een dronken bui met iemand seks heeft. Dus ik ga voor 'iets anders'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2003, 19:22
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
tongzoenen & sex.. en strelen heb ik niet gedaan, maar wat versta je eronder?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 19:43
blacky
blacky is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 17:15:
alles van tongzoen en verder.
Oud 21-10-2003, 19:51
Marsel
Marsel is offline
Echt vreemdgaan vind ik pas tongzoen

Echter vind ik dat je opzich ook vreemdgaat als je meer dan vriendschappelijke gevoelens hebt voor iemand anders dan je vriend. Dan is alles bijna vreemdgaan, tot bepaalde dingen doen voor diegene, te diepzinnig praten tot aanraken...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 06:54
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2003 @ 14:11:
Ik snap sowieso die verdeling niet. Vreemdgaan is volgens mij geestelijk, niet lichamelijk. Ik heb liever dat m'n vriendin sex heeft met een jongen waar ze niks voor voelt, dan dat ze over een andere jongen fantaseert als we sex hebben.

Vreemdgaan is voor mij verliefd zijn op een ander, iedereen wordt in wel eens al dan niet beschonken in de verleiding gebracht te zoenen (ofzo) met iemand anders dan je partner.
Verliefdheid is binnen, flirten en kijken is buiten.
Oud 22-10-2003, 07:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-10-2003 @ 17:31:
Nee, fantaseren doet iedereen.
Ik hoop voor je vriend dat je niet over een andere jongen fantaseerd als jullie aan 't neuken zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 08:32
Bird-one
Bird-one is offline
hm. mijn vriend gaat best veel met meisjes om en ik met jongens. dus daar ga ik geen moeite mee hebben.. maar vreemdgaan; tongzoenen. denk ik toch. kus op mond vind ik nog best kunnen. ik geef mn vrienden ook wel eens 'n kus op hun mond. maar verder.. nee. dat vind ik niet meer kunnen.
Oud 22-10-2003, 08:37
Verwijderd
bij seks ligt voor mij de grens...

Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2003 @ 19:58:
Vanaf sex, maar dan is het niet meteen uit. Als we het uit kunnen praten krijgt ze een 2e kans.
een 2e kans? Kom op zeg. Dan zou je echt met jezelf laten spelen. Als ze vreemd zou gaan zou ze duidelijk niet hetzelfde voelen als jij. En dan lijkt het me zinloos om verder te gaan met die relatie. Tenzij je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg verliefd bent...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 09:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bertbart schreef op 22-10-2003 @ 09:37:
Tenzij je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg verliefd bent...
Laat dat nou net het probleem zijn

Ik heb ook seks aangevinkt hoor, en in princiepe is het dan uit. Het probleem is alleen dat theorie en praktijk niet altijd overeen komen, met veel sorry en een set puppy-eyes krijgt ze waarschijnlijk alles van me gedaan.

En wat is seks? Kijk, in beschonken toestand na het uitgaan je lust botvieren op iemand is IMHO compleet wat anders dan met voorbedachte rade een dag bij iemand langsgaan ("ik ga met een vriendin winkelen") je mekaar daar meerdere keren helemaal sufneuken. Of erger: er gewoon een tweede relatie op na houden. Ik vind geval 1 ook te ver gaan, maar dat zou ik nog kunnen begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 22-10-2003 @ 10:10:
En wat is seks? Kijk, in beschonken toestand na het uitgaan je lust botvieren op iemand is IMHO compleet wat anders dan met voorbedachte rade een dag bij iemand langsgaan ("ik ga met een vriendin winkelen") je mekaar daar meerdere keren helemaal sufneuken. Of erger: er gewoon een tweede relatie op na houden. Ik vind geval 1 ook te ver gaan, maar dat zou ik nog kunnen begrijpen.
precies...

dat eerste zou ons allemaal kunnen overkomen... mij tenminste wel

maar met voor bedachte rade vreemd gaan en de heleboel bij elkaar liegen is fout!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 09:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bertbart schreef op 22-10-2003 @ 10:13:
maar met voor bedachte rade vreemd gaan en de heleboel bij elkaar liegen is fout!
Vooral dat laatste, dat is voor mij ook ongeveer de definitie van ontrouw, liegen. Als ze me dat de dag daarna eerlijk op zou biechten, en het zou compenseren, zou ik er nieteens zo heel erg zwaar aan tillen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:25
U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2003 @ 21:42:
Als ze sex zou hebben met een jongen (zonder mij erbij natuurlijk) zou ik wel erg kwaad zijn, en ook jaloers, maar het zou niet per definitie uit zijn. Iedereen maakt fouten.
Fouten? Ok..
Een tongzoen kan een foutje zijn.. Al vind ik dat ook stom..
Maar als je sex met iemand hebt, ben je toch een paar stapjes verder. Dus dan heb je jezelf al 10 keer kunnen bedenken, of heb je al 10 keer tegen jezelf kunnen zeggen; "Ben ik niet verkeerd bezig?" Dus ik vind een foutje als je vreemdgaat door sex met iemand anders te hebben erg zacht uitgedrukt.

Owee als mijn vriend sex met een ander meisje heeft,
dan vliegt (Neem dit helemaal letterlijk) hij de deur uit.
Tongzoenen valt misschien nog wel over te praten, al zou ik dan ook heel erg boos zijn.. Maar ik denk dat het dan toch geen zin zou hebben voor mij om verder te gaan met mijn vriend, omdat ik dan zo jaloers zo zijn, dat het allemaal niet meer leuk zou zijn..
Ik zou het denk ik telkens voor zijn voeten gooien enz.. Ik denk niet dat ik hem dan ooit echt helemaal zou kunnen vergeven.
Mijn vertrouwen in hem is dan zo ongeveer weg, en hij zou wel HEEL erg zijn best moeten doen om die terug te winnen.
Ik vind namelijk dat als 2 mensen voor elkaar kiezen, ook daadwerkelijk helemaal voor elkaar moeten gaan..

Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 10:28.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 12:11
marlies
marlies is offline
tongzoen, strelen oid, sex
Oud 22-10-2003, 12:12
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 17:15:
alles van tongzoen en verder.
Oud 22-10-2003, 12:37
Nobody-Here
Nobody-Here is offline
tongzoenen is vreemd gaan maar het zou niet direct uit zijn.. als ik echt van hem houd zou ik hem nog een kans geven

moet ie daarna natuurlijk wel mij beschouwen als wonder-wezen.
Oud 22-10-2003, 19:00
juno
juno is offline
Ik heb gestemd op Iets anders.

Vreemdgaan is verschrikkelijk erg, het is het ultieme verraad, maar ik zie het meer als iets geestelijks. Sex is alleen maar sex, en verliefdheid alleen maar een bevlieging, maar zodra er een band ontstaat die verder gaat dan alleen het fysieke genot, als het niet meer alleen lekker is maar vooral ook fijn, zodra er tedere gevoelens de kop opsteken, dan zit je in de gevarenzone. Zelfs als er helemaal geen sex aan te pas zou komen.

De ergste ontrouw is die van het hart.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:54
bassgirl
bassgirl is offline
ik vanaf zoen, omdat ik weet dat mn vriend niet iemand zomaar een zoen op d'r mond zou geven, maar is denk ik verschillend per jongen, maar das nog tja kan nog bij 1x.. tongzoen flikkert ie maar op > zo denkt ie ook dus das fijn dat we 't van elkaar weten ghehe
Oud 22-10-2003, 23:14
Verwijderd
Bdw...ik zie hier staan: totaal 152 stemmen. Hoe kan dat nou? Het totaal is veel hoger
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:23
Shitonya
Shitonya is offline
Bij tongzoen en verder zeg ik al

Als je een vriend(in) hebt, moet je daaraan al genoeg hebben en trouw blijven zoiets is normaal in een relatie... Andere strelen / kussen / neuken enz betekent gewoon dat je niet meer verliefd bent op je echte vriend(in) of dat je dronken was (dat erg stom is) of dat je niet genoeg heb aan 1 iemand (dat dus betekent dat je beter vrijgezel kan blijven.
Je weet vantevoren dat je gewoon niet moet vreemdgaan En waarom zou je vreemdgaan als je al een vriend(in) hebt?
Daar is gewoon geen enkele reden voor te bedenken....
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 01:45
DutchGirl
DutchGirl is offline
kus op de mond heb ik al zoiets van: eey ! eey!

maarja wie ben ik
Oud 23-10-2003, 03:02
Verwijderd
Ik realiseer me net dat ik een beetje hypocriet gestemd heb, ik stemde zoen op mond... Ik zelf geef soms een goede vriend van me wel es een zoen op de mond... ehm jah. Kweetniet, mijn vriend zoent niemand op de mond behalve ik dus voor hem geld het wel denk ik dat als hij een meiske op de mond zoent dat het dus fout zit tussen mij en hem.
Voor mijzelf... ik ben, heel eerlijk, veel meer flirterig dan hem, en uitdagender dan hij Ik bedoel als ik sjans heb, ik zie het even aan en vertel wel dat ik een vriend heb, en gewoon een beetje flirten doe ik ook wel... en mn vriend vind het ook niet erg ik bedoel er immers niets mee en dat weet hij, en hij ziet het graag als ik 'gewild' ben omdat hij dan zo trots al seen pauw op komt dagen en ff komt laten zien dat ik van hem ben... lol.....
(en omdat ik nadien vaak bij hem zit zo van "whahaha wat een sufferd die jongen ook heh") Ik weet het niet....
Het is voor mij ook cultuurverschil, bij felicitaties drie kussen op de wang, en ik zie niks fout aan met een goede vriend lekker te bankhangen.... ach kweetniet moeilijk uit te leggen.
I revise my vote ik zeg 'iets anders': Vreemdgaan is mijn vriend negeert mij en staat schaamteloos voor mijn neus te sjansen.. teken dat de relatie stuk aan het gaan is. En ik zou het uitmaken als hij iemand zou tongzoenen...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 07:56
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
een tongzoen is wel heel erg intiem.... dat vind ik echt vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 08:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-10-2003 @ 00:14:
Bdw...ik zie hier staan: totaal 152 stemmen. Hoe kan dat nou? Het totaal is veel hoger
Dat is het aantal mensen dat gestemd heeft, je kon meerdere hokjes aanvinken.

Dom overigens, want zo zeggen die percentages dus helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:09
juno
juno is offline
Het is een poll met meerdere keuzes, geen glijdende schaal. Je mag dus best meerdere hokjes aanvinken.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 12:06
Miracle
Miracle is offline
tongzoen
strelen oid
sex

Heb ik aangekruist. Maare strelen is wel op intieme plaatsen toch? [een aai over de wang vind ik namelijk niet echt vreemdgaan]

Eigenlijk wilde ik ook vriend(in) die meer met hem/haar omgaat dan met jou aankruizen. Dat vind ik wel een vorm van vreemd gaan, maar ik zou daarvoor de relatie niet verbreken. Alleen zeker weten dat ik er wel iets van ga zeggen.
Oud 23-10-2003, 12:12
josdebos
josdebos is offline
tongzoen en verder.. moet ie niet flikken! En ik trouwens ook niet! Maar dat lijkt me nogal logisch. Ik heb een paar goede vrienden die ik wel es een kus op de mond geef, maar dat moet kunnen vind ik..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 21:27
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-10-2003 @ 21:52:
vanaf de tongzoen.
Een kus op de mond kan ook als vrienden.
Reageren

Regels voor berichten