|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is voor jou vreemdgaan? | |||
vriend(in) die teveel interesse toont in een ander |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 9.39% |
vriend(in) die meer met hem/haar omgaat dan met jou |
13 | 7.18% |
kus op mond |
39 | 21.55% |
tongzoen |
133 | 73.48% |
strelen oid |
43 | 23.76% |
sex |
61 | 33.70% |
iets anders |
18 | 9.94% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 181. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hm. mijn vriend gaat best veel met meisjes om en ik met jongens. dus daar ga ik geen moeite mee hebben.. maar vreemdgaan; tongzoenen. denk ik toch. kus op mond vind ik nog best kunnen. ik geef mn vrienden ook wel eens 'n kus op hun mond. maar verder.. nee. dat vind ik niet meer kunnen.
||
Verwijderd
|
bij seks ligt voor mij de grens...
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook seks aangevinkt hoor, en in princiepe is het dan uit. Het probleem is alleen dat theorie en praktijk niet altijd overeen komen, met veel sorry en een set puppy-eyes krijgt ze waarschijnlijk alles van me gedaan. En wat is seks? Kijk, in beschonken toestand na het uitgaan je lust botvieren op iemand is IMHO compleet wat anders dan met voorbedachte rade een dag bij iemand langsgaan ("ik ga met een vriendin winkelen") je mekaar daar meerdere keren helemaal sufneuken. Of erger: er gewoon een tweede relatie op na houden. Ik vind geval 1 ook te ver gaan, maar dat zou ik nog kunnen begrijpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat eerste zou ons allemaal kunnen overkomen... mij tenminste wel ![]() maar met voor bedachte rade vreemd gaan en de heleboel bij elkaar liegen is fout! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een tongzoen kan een foutje zijn.. Al vind ik dat ook stom.. ![]() Maar als je sex met iemand hebt, ben je toch een paar stapjes verder. Dus dan heb je jezelf al 10 keer kunnen bedenken, of heb je al 10 keer tegen jezelf kunnen zeggen; "Ben ik niet verkeerd bezig?" Dus ik vind een foutje als je vreemdgaat door sex met iemand anders te hebben erg zacht uitgedrukt. Owee als mijn vriend sex met een ander meisje heeft, dan vliegt (Neem dit helemaal letterlijk) hij de deur uit. Tongzoenen valt misschien nog wel over te praten, al zou ik dan ook heel erg boos zijn.. Maar ik denk dat het dan toch geen zin zou hebben voor mij om verder te gaan met mijn vriend, omdat ik dan zo jaloers zo zijn, dat het allemaal niet meer leuk zou zijn.. ![]() Ik zou het denk ik telkens voor zijn voeten gooien enz.. Ik denk niet dat ik hem dan ooit echt helemaal zou kunnen vergeven. Mijn vertrouwen in hem is dan zo ongeveer weg, en hij zou wel HEEL erg zijn best moeten doen om die terug te winnen. Ik vind namelijk dat als 2 mensen voor elkaar kiezen, ook daadwerkelijk helemaal voor elkaar moeten gaan..
Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 10:28. |
![]() |
|
tongzoenen is vreemd gaan maar het zou niet direct uit zijn.. als ik echt van hem houd zou ik hem nog een kans geven
![]() moet ie daarna natuurlijk wel mij beschouwen als wonder-wezen. ![]()
|
Ik heb gestemd op Iets anders.
Vreemdgaan is verschrikkelijk erg, het is het ultieme verraad, maar ik zie het meer als iets geestelijks. Sex is alleen maar sex, en verliefdheid alleen maar een bevlieging, maar zodra er een band ontstaat die verder gaat dan alleen het fysieke genot, als het niet meer alleen lekker is maar vooral ook fijn, zodra er tedere gevoelens de kop opsteken, dan zit je in de gevarenzone. Zelfs als er helemaal geen sex aan te pas zou komen. De ergste ontrouw is die van het hart. |
![]() |
|
ik vanaf zoen, omdat ik weet dat mn vriend niet iemand zomaar een zoen op d'r mond zou geven, maar is denk ik verschillend per jongen, maar das nog tja kan nog bij 1x.. tongzoen flikkert ie maar op > zo denkt ie ook dus das fijn dat we 't van elkaar weten ghehe
|
Bij tongzoen en verder zeg ik al
![]() ![]() ![]() Als je een vriend(in) hebt, moet je daaraan al genoeg hebben en trouw blijven zoiets is normaal in een relatie... Andere strelen / kussen / neuken enz betekent gewoon dat je niet meer verliefd bent op je echte vriend(in) of dat je dronken was (dat erg stom is) of dat je niet genoeg heb aan 1 iemand (dat dus betekent dat je beter vrijgezel kan blijven. Je weet vantevoren dat je gewoon niet moet vreemdgaan ![]() ![]() Daar is gewoon geen enkele reden voor te bedenken.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik realiseer me net dat ik een beetje hypocriet gestemd heb, ik stemde zoen op mond...
![]() Voor mijzelf... ik ben, heel eerlijk, veel meer flirterig dan hem, en uitdagender dan hij ![]() (en omdat ik nadien vaak bij hem zit zo van "whahaha wat een sufferd die jongen ook heh") Ik weet het niet.... Het is voor mij ook cultuurverschil, bij felicitaties drie kussen op de wang, en ik zie niks fout aan met een goede vriend lekker te bankhangen.... ach kweetniet moeilijk uit te leggen. I revise my vote ![]() |
![]() |
|
tongzoen
strelen oid sex Heb ik aangekruist. Maare strelen is wel op intieme plaatsen toch? [een aai over de wang vind ik namelijk niet echt vreemdgaan] Eigenlijk wilde ik ook vriend(in) die meer met hem/haar omgaat dan met jou aankruizen. Dat vind ik wel een vorm van vreemd gaan, maar ik zou daarvoor de relatie niet verbreken. Alleen zeker weten dat ik er wel iets van ga zeggen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |
Wat is voor jou vreemdgaan? Kirk22 | 55 | 13-04-2010 08:05 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |