Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij mij lopen verdraaid veel van die nigga's rond.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Negers met FUBU-pakjes, wijde broeken en scheve petjes op het hoofd hebben het heel slecht en wonen in een ghetto! Je weet wel, het leven van de straat in Nederland..... |
![]() |
|
whahaha
ik vin jullie ten eerste eg heel erg lollig plus ik ben het totaal met jullie eens maar van vinden jullie van die gangster-meisjes dan.. tis eg zo: de jongens hebben eg veel te veel aan (10miljoen zakdoeken all over...) en de meisjes... ehm.. een inie-mini-bikini en verder ehm... nx? En maar die tong uit de bek IE! ![]()
|
![]() |
Sorry hoor, maar ik vind dit persoonlijk onzin, ze gedragen zich misschien kut maar dat word ook over mij gezegd als ik door de stad hiero loopt, alleen omdat ik kisten draag met me broek erin en met shirt en hanekam, daardoor ga ik me juist afzetten tegen die lui, maar waar jullie het wel goed in hebben, die lui doe express gangstah maar ze weten niet dat als je later oud bent dat je je dan niet nog steeds zo erbij kan lopen, ik was eerst 100 % street punk maar word nu meer skater, en als je van die lui volgende keer zie lopen denk dan maar aan hoe ze later er uit zullen zien en hoe ze wonen, Denk dan maar aan jezelf en wees blij dat jij niet zo bent, voor de duidelijkheid : Ik was eerst ook anders dan de rest en ik weet hoe kut het is om eruit te komen!
||
![]() |
Citaat:
Lifestyle makat niks uit!
|
![]() |
Tja er zijn verschillende kledingsmaken en iedereen moet zich maar naar zn eigen smaak kleden.
Waarom zou gangsterstyle welmoeten worden afgekraakt en jullie stijl niet? Er zullen ook vast genoeg mensen zijn die jullie stijl weer afschuwelijk vinden. Als mensen er zo, of anders bij willen lopen, laat ze dan... |
![]() |
||
Citaat:
|
Vervelend van die sociaal gewenste, politiek correcte antwoorden... Als mensen nou gewoon allemaal eens eerlijk en recht voor zijn raap zouden zijn... dat huichelachtige gezannik...
![]()
|
Breezahs, alto's, thugs... allemaal fases.
Ik weet ook zeker dat minstens de helft van de mensen die in dit topic stoer doet en ze afkraakt, zelf vroeger ook zoiets was. Daarbij komt, dat ookal heb je het verdrongen/ontken je het, dat het een hele leuke tijd in je leven was. we don't have to pretend we're so divine
||
Citaat:
"Play chickies, dat is de motto, van ons, we doen wat we willen en slikken van die gekke pillen!" ![]() ROFL! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Dit is Donn-E zijn freestyle rap, aanrader als je 't mij vraagt!
klik hier! Rechtermuisknop en dan opslaan als werkt het best! ![]()
||
Citaat:
heey dat klinkt wel goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
DE BIJLMER k zou daar nie willen wonen ![]()
||
Citaat:
P.Diddy en Nelly hoeven thuis niet te stofzuigen .. daar hebben ze .. mensen .. voor! En k ga naar Nelly Concert ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lekker iedereen zn eigen kleding laten uitzoeken .. Daarom zijn er ook zoveel kledingwinkels .. Check mn Signature: |
![]() |
||
Citaat:
we zijn de grootste players van Weesp????? whaha Play chickies dat is de motto! mmm.. ze staan te springen om die grote ballen ![]() FOUT!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() die vent kan ook ni rappen ![]() eiglijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |