Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik liep laatst door de stad, stond er ook zo'n blanke jongen van een jaar of 15 verkleed als een of andere gangster. Gaat zn mobiel, zegt ie; yo nigger, wazzup?!
Sorry hoor, maar dat klinkt zo belachelijk lachwekkend uit zo iemand. Maar okee, als ze het fijn vinden om elke ochtend zakdoeken om hun hoofd willen knopen, mij hoor je niet klagen. Hooguit heel hard lachen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
leuke discussie : http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=thug
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die 3 zakdoeken zijn voor bepaalde dingen.
Stel je voor op straat loopt opeens een honds dolle kat langs. Dat beest maakt me een jump midden op je hoofd en haalt flink uit. Je geeft em een klap dat beest valt op de grond. Het beest probeert nou je been open te halen en door te bijten. door je been. Als iedereen die krassen ziet, denkt iedereen bij zichzelf die heeft gevochten met Chantal en verloren. Dan sta je dus echt wel voor lul bij je homeys. Je kan dan moeilijk zeggen nee het was een honds dolle kat. Andere stel je voor je denkt bij je zelf ik wil op kickboksen. Je gaat naar je eerste les. Je trainer wijst het verkeerde 12 jarige jongentje aan jij bet zelf 16. Dit jongentje blijkt het neefje van Loyd van Dams[een dikke beroemde kickbokser]. Dat jongentje laat je alle hoeken zien van de ring banden tot elke centimeter van de grond van de ring. Dan kan je dus moeilijk naar je homeys toe gaan met die pimpel paarse beurse plekke op je voor hoofd. Een ding is hier wel een voordeel je hoeft niet meer alsof te doen dat je mank bent. Die lowkicks van dat 12 jarige jongentje komen echt wel aan. Dit kan heel vaak voor komen 0.5 % in iemands leven.
|
Verwijderd
|
die jeugd van tegenwoordig
![]() ![]() maar ik vind een aantal nogal irritant ja...vooral wanneer ze 15 zijn...dan willen ze erbij horen met hun veel te grote broek/jas, zogenaamde niggahtaal en asociale gedrag... wat ik er ook trouwens erg lomp uit vind zien is je trui of jas maar half aan hebben... en gothics natuurlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat ik me nou afvraag is of de "echte" gangsters zoals P Diddy, Nelly en de rest er in hun vrije tijd nou ook zo gangster uitzien, of dat het gewoon een artiestenimago is. Ik bedoel, de zangeres van within temptation loopt thuis tock ook niet in een baljurk en de gemiddelde black-metal zanger smeert zich ook niet in met nepbloed als ie thuis aan't stofzuigen is?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Precies. Ik vraag me vooral af wat die gasten de hele dag doen als ze niet een clip aan het opnemen zijn of een nummer aan het inzingen zijn. Hangen ze dan echt de hele dag rond met bitches bij een groot zwembad? Of hebben ze ook nog een parttime kantoorbaan, of hobbies, of doen ze vrijwilligerswerk ofzo?
|
![]() |
|
Ik vind het gewoon zielig, en vréselijk irritant, zoals ze praten
![]() De meeste zijn ook gewoon ronduit onbeschoft, gebruiken "kankah" voor elk woord dat ze zeggen "ey kankah niggaz, kankah man wazzup?! ech woeaar jonge??!!, kaaaaaaaankah!ey check die smatje, kankah man"...dit is het gemiddelde gesprek wat ik bijna dagelijks hoor. En dat irriteert. Snel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en ik vind het ook stom. en dan vind ik die clips nog het ergst. stoerdoen en vrouwvernedering en maar *blingbling* met die Walgelijke Kettingen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
fototopic dansen op papier II Diary of Dreams | 501 | 13-11-2005 22:58 | |
Lifestyle |
rap kleding EmiNeM GaNgStEr | 74 | 21-02-2003 10:02 |