![]() |
|
zucht, ja, in het bos, btje achterin wel, maar er waren bijna geen bomen
![]() oja, en ook een keer na een concertje in leiden in een steegje, dat ging beter, geen mensen en donker ![]() maargoed ik had mn gekregen drumstokje vergeten waark zo blij mee was dus de volgende dag even daarlangs "hij ligt er nog" met een meneer en zijn auto ernaast, die zei datti m al had zien liggen en afvroeg wat dat ding daar deed, en hij keek nogal vaag. hm
Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 18:30. |
![]() |
|
ja, is erg leuk. Weer eens wat anders he.
Met mijn ex heb ik heb vlak voor mijn huis gedaan (snachts in een steegje). Was wel spannend, minder tof was dat wat vrienden van mij me op kwamen zoeken omdat ze bang waren dat er iets was gebeurden mij dus aantroffen in dat steegje. We zouden anmelijk nog wat dingen uotpraten, naja veel gepraat was het dus niet! ![]()
|
Beetje handwerk langs het kanaal en dr kwamen steeds meer boten langs (hadden wij t idee)
![]() En 'het' op een stenen trappetje en da was nie zo prettig (heb er zelfs een hele wond aan overgehouden en ik aan iedereen vertellen dat ik gevallen was met skaten) ![]()
|
Ja, we waren fietsen met hemelvaartsdag. Even ergens gaan zitten bij de Dinkel, maar het was daar zo druk dus rustiger plekje uitgezocht.
Heel mooi plekje ![]() Het is een weilandje naast de dinkel, en daaromheen bos en aan de overkant nog een klijn weilandje met koetjes. We lagen precies onder zo'n mooie wilg.... *zwijmel* Was wel tof, konden zoveel lawaai maken als we wilden ![]()
|
in open lucht dus...ja paar keer, was altijd wel grappig. Vaak in het mini-parkje achter m'n hoek (ma dan wel 's nachts als er geen kindertjes zitten), op die schommels
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Brr... jullie zijn durfallen! Dat zou ik dus ech nie durven...! Help, wie oh wie heeft er een medicijn?
Een vriendin van mij heeft het weleens met haar vriend in een zwemmeer gedaan, terwijl het ongeveer 29 graden was en het strand plus het water propvol... Naja, was troebel water. En nu ik nog. *RIL* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
heb het wel eens in een bos gedaan en in de duinen en t was allebei wel voor herhaling vatbaar (is ook al herhaald inmiddels
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Stiekeme plekjes Danisports | 78 | 12-01-2017 22:49 | |
Lifestyle |
Uitgaan Antwerpen Grandu | 13 | 11-06-2009 11:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Broer en zus willen legale seksrelatie Love & Peace | 130 | 08-03-2007 11:16 | |
Seksualiteit |
wat vinden meisjes van pijpen Jagged07 | 113 | 12-05-2003 15:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |