Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2003, 15:49
Verwijderd
ik heb thuis een stijltang en dat werkt echt goed, in een kwartiertje is mijn (heel erg dikke) haar helemaal stijl. en het blijft prima zitten, tot ik het weer was, of totdat het nat wordt.
Nadeel is dat mijn toch al redelijk droge haar nu echt heel, heel erg droog geworden is..vooral als het gestijld is en het regent gaat het enorm pluizen. Ik denk er nu ook over om mijn haar gewoon permanent te laten straighten zodat ik niet elke dag hoef te stijlen.
Weet iemand of dat kan met gwn europees haar ipv kroeshaar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2004, 15:20
KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
WanderingStar schreef op 05-11-2003 @ 16:49 :
ik heb thuis een stijltang en dat werkt echt goed, in een kwartiertje is mijn (heel erg dikke) haar helemaal stijl. en het blijft prima zitten, tot ik het weer was, of totdat het nat wordt.
Nadeel is dat mijn toch al redelijk droge haar nu echt heel, heel erg droog geworden is..vooral als het gestijld is en het regent gaat het enorm pluizen. Ik denk er nu ook over om mijn haar gewoon permanent te laten straighten zodat ik niet elke dag hoef te stijlen.
Weet iemand of dat kan met gwn europees haar ipv kroeshaar?
Als je haar daarna erg droog is doe er dan een kein btje vet in van Palmers gwn over al te koop - +4 euro. En super goed voor droog haar. Wat voor stijltang gebruik jij dan merk etc..?
Oud 12-12-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
KiimmiieJ schreef op 12-12-2004 @ 16:20 :
Als je haar daarna erg droog is doe er dan een kein btje vet in van Palmers gwn over al te koop - +4 euro. En super goed voor droog haar. Wat voor stijltang gebruik jij dan merk etc..?
trut een fucking jaar
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 16:53
Snuitermans
Snuitermans is offline
Stijltang?
Oud 12-12-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 12-12-2004 @ 16:40 :
trut een fucking jaar
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 17:35
Al Murphy
Al Murphy is offline
Een vriendin van me heeft dat wel een aantal keer gedaan. Haar haar was erg fel krullend, maar ook weer net geen kroeshaar.

Bij een Afrikaanse kapper kan je het laten doen. (to straighten your hair, is het, een Nederlandse vertaling ken ik niet). Zij had dan zowat anderhalve maand stijl haar, maar ze kon het dan best toch telkens droogföhnen. Anders waren er altijd wel haren die serieus begonnen te krullen.

Op zich kan je - als je elke dag goed wil föhnen, of met het krulijzer aan slag wil/kan, wel een maand of drie met stijl haar rondlopen.

Het product kan je ook gewoon bij die Afrikaanse kappers kopen, om het dan zelf te doen. Maar hiervoor moet je echt wel met zijn tweeën zijn. Bij haar hield het op die manier wel wat minder lang. Na een week kwam er alweer een slag in.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 18:09
Verwijderd
Strijkijzer d'r overheen en hoppaaaa.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:21
kandyrat
kandyrat is offline
wow oud topic.. maar ok omdat ik het toch 'pas' heb laten doen .. hehe. in september heb ik het laten stijlen bij een chinese kapper in rotterdam. ze zeggen dat het 2 maanden blijft zitten maar bij mij zit het nu nog en ik vind het wel best het is niet goed voor je haar zeggen ze maar ik heb er (nog?) niets van gemerkt... m'n haar ziet er zelfs beter uit lijkt het?
Oud 15-12-2004, 21:16
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
kandyrat schreef op 15-12-2004 @ 16:21 :
wow oud topic.. maar ok omdat ik het toch 'pas' heb laten doen .. hehe. in september heb ik het laten stijlen bij een chinese kapper in rotterdam. ze zeggen dat het 2 maanden blijft zitten maar bij mij zit het nu nog en ik vind het wel best het is niet goed voor je haar zeggen ze maar ik heb er (nog?) niets van gemerkt... m'n haar ziet er zelfs beter uit lijkt het?

hoeveel kost zoiets nou?
Oud 15-12-2004, 21:52
Verwijderd
mijn mama deed dat voor mij, gewoon zon doos zooi bij de toko halen en het in je haar smijten
bah dat meurt en is slecht voor je haar
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 12:54
Zopje_temp
Zopje_temp is offline
Citaat:
cut_off schreef op 24-10-2003 @ 19:28 :
ja
Nee, alhoewel dat grammaticaal en logischerwijs wel correct zou zijn, heet het in de volksmond op de Antillen en in Suriname toch echt straighten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten