Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik poets dus kantoren, incl, toiletten. Nou flikkeren die kerels hun resten koffie altijd in het wasbakje i.p.v. het door de wc te spoelen. Gevolg: het meurt naar oude koffie en het laat een vieze gele kleur achter. Ik heb er dus een keurig briefje opgehangen, of ze drankresten door de wc willen spoelen. Wat zie ik vandaag? Juist, iemand negeert het briefje en deponeert zijn koffie mooi in de wasbak -en ernaast. Eikel.
|
![]() |
||
Citaat:
En waar ik nog meer van baal..... Ik moet 3 maanden stufi terugbetalen omdat ik zelf mn giro's niet goed in de gaten heb gehouden ![]() |
![]() |
|
vandaag nix
![]() gister.... ![]() 2 meisjes uit me klas. het feit dat ze me nu met de nek aankijken. iemand die op me ging happen, terwijl ik t niet bedoelde. iemand die me onnodig jaloers probeerde te maken. iemand die ruzie uitlokte. en ga zo maar door, gister was een kut dag ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148 Verwijderd | 500 | 16-08-2009 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 |