Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2003, 13:18
Verwijderd
Goes je hebt gelijk, d.w.z. alleen als je voor jezelf praat.......
Ik doe het wel met condoom, omdat we dat allebei willen, maar ik moet eerlijk zeggen dat het zonder ( gebeurt wel eens ) lekkerder is
Oud 30-10-2003, 13:28
DeadNation
DeadNation is offline
Met condoom is klote. Voel je niets.
Oud 30-10-2003, 13:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 30-10-2003 @ 14:08:
dikke vette bull! Als jij niet accepteert dat jou vriendin het zo liever heeft. Dan is er geen sprake van liefde en wederzijds respect... Dan ben je gewoon een egoïst en dan neuk je omdat je je kwakkie kwijt wilt!!! En om niets minder.
Zeik niet.

Ik zeg nergens dat ik de wens van m'n vriendin niet accepteer. Ik heb ook een pak Elite in m'n nachtkastje liggen. Maar het is onzin dat het exact hetzelfde is, je pik is gevoelig voor wrijving, en dat is gewoon veel minder met zo'n condoom om.
Oud 30-10-2003, 14:11
Verwijderd
tja en daar heeft chimera een punt, hoewel je je kunt afvragen of een condoom dan niet te los zit.
Oud 30-10-2003, 14:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 30-10-2003 @ 15:11:
tja en daar heeft chimera een punt, hoewel je je kunt afvragen of een condoom dan niet te los zit.
Als het condoom op en neer kan schuiven heb je een te kleine maat.
Oud 30-10-2003, 14:31
Verwijderd
owww ik dacht te groot.........maar ja daar heb ik geen last van. Het zit als gegoten
Oud 30-10-2003, 14:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 30-10-2003 @ 15:31:
owww ik dacht te groot.
Dat is afhankelijk van je referentiepunt.
Oud 30-10-2003, 14:51
Verwijderd
Goes, wat nou 'als hij niet meteen doet wat jij wil kun je hem maar beter dumpen'... dat geldt dan toch ook andersom? Zij doet ook niet meteen wat hij wil, moet hij haar dan ook maar dumpen? Dump jij altijd zodra iemand niet meteen 100 % rekening met je houdt?
Oud 30-10-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-10-2003 @ 15:51:
Goes, wat nou 'als hij niet meteen doet wat jij wil kun je hem maar beter dumpen'... dat geldt dan toch ook andersom? Zij doet ook niet meteen wat hij wil, moet hij haar dan ook maar dumpen? Dump jij altijd zodra iemand niet meteen 100 % rekening met je houdt?
Aj!! Raak.

En zoiets als overleg plegen in alle redelijk heid??
Meestal kom je er wel uit met zijn tween, en zo erg zijn condooms nou ook weer niet, liever goed beschermd dan op mijn 22ste al vadertje te moeten spelen ( bij wijze van spreken dan he??)
Oud 30-10-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-10-2003 @ 15:51:
Bij seks is het heel belangrijk dat je zoeiets accepteert... het 'gevoel' issue is dikke bull! Condooms zijn tegenwoordig zo flinterdun dat het echt niks maaruit maakt! Het is gewoon een dikke vette smoes, en dat is het gedeelte wat mij stoort in haar verhaal.

Chimera.
Ik denk dat jij of een te kleine lul hebt, of een groot condoom... Zo'n ding zit er goed (niet te strak) omheen, en beweegt gewoon mee met je huid... dus dat argument klopt niet
Oud 30-10-2003, 19:36
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 30-10-2003 @ 19:40:
Bij seks is het heel belangrijk dat je zoeiets accepteert... het 'gevoel' issue is dikke bull! Condooms zijn tegenwoordig zo flinterdun dat het echt niks maaruit maakt! Het is gewoon een dikke vette smoes, en dat is het gedeelte wat mij stoort in haar verhaal.
't is toch maar goed dat ze in goes altijd condooms gebruiken he, anders zou je je zusje nog een keer zwanger maken.
Oud 31-10-2003, 00:29
Verwijderd
Citaat:

Chimera.
Ik denk dat jij of een te kleine lul hebt, of een groot condoom... Zo'n ding zit er goed (niet te strak) omheen, en beweegt gewoon mee met je huid... dus dat argument klopt niet
Ja, maar waarom is het wel belangrijk dat hij dat accepteert en niet dat zij hem accepteert? Ik dacht altijd dat je een relatie met z'n tweeen had...
Oud 31-10-2003, 07:45
Verwijderd
wel een beetje opgefokte discussie hierzo........
Oud 31-10-2003, 09:02
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:

Chimera.
Wat ben jij, een promootertje van Durex of wat? Praat voor jezelf, er zijn ook meisjes die toevallig niet zo dol zijn op seks met een condoom. Als dat iets te maken zou hebben met het feit dat Chimera minder respect voor mij zou hebben dan ik voor hem weten we dat prima zelf op te lossen, dank je vriendelijk.
Oud 31-10-2003, 09:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kijk, dat jij zo'n gevoelig oh-sorry-schat-ik-ben-al-gekomen pikkie hebt is fijn voor je, maar voor mij, persoonlijk, is het gevoel zo veel minder dat ik gewoon niet meer klaarkom. Het is gewoon een feit, en ik heb nooit gezegd dat ik het als argument gebruik om geen condoom te gebruiken.

En als je zo benieuwd ben naar m'n pik kom je toch gezellig eens langs?
Oud 31-10-2003, 12:30
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Goes steekt zn lul volgens mij alleen in zn opblaasvriendin, dus ik snap wel dat dat extra beetje kunststof bij hem niet meer uitmaakt.
Oud 31-10-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 31-10-2003 @ 13:30:
Goes steekt zn lul volgens mij alleen in zn opblaasvriendin, dus ik snap wel dat dat extra beetje kunststof bij hem niet meer uitmaakt.
hoppa die zit
Oud 31-10-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 31-10-2003 @ 13:30:
Tjeezus, wat een laag pokke niveau van jou zeg!!! Damn, maar om maar met je mee te gaan:

Stak me lul gisteren nog in je moeder, moet eerlijk zeggen dat ik het idee had dak een haring aan het neuken was... maar dat terzijde. Jij moet eerst maar eens de verkering met je rechterhand uitmaken...

Goezz
Oud 31-10-2003, 21:54
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 30-10-2003 @ 20:36:
't is toch maar goed dat ze in goes altijd condooms gebruiken he, anders zou je je zusje nog een keer zwanger maken.
Sorry, maar Goes is mn lastname...? jammerlijk figuur
Oud 31-10-2003, 21:57
Verwijderd
helaas, het was een redelijk topic, maar dit is uitgelopen op een ordinaire ruzie.....

Maar vlak na oorlogs tijd schijnen er wel de meeste kinderen geboren te worden, dus vrede en gij zult liefhebben
Oud 31-10-2003, 22:11
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 31-10-2003 @ 22:53:
Tjeezus, wat een laag pokke niveau van jou zeg!!! Damn, maar om maar met je mee te gaan:

Stak me lul gisteren nog in je moeder, moet eerlijk zeggen dat ik het idee had dak een haring aan het neuken was... maar dat terzijde. Jij moet eerst maar eens de verkering met je rechterhand uitmaken...

Goezz
Gossiemijne goes, heb je nou nog niet genoeg verhalen verzonnen om belachelijk genoeg te zijn? Iedereen met het iq van hoger dan een kamerplant kan zien dat mijn moeder veel te goed is voor jou .

Geef gewoon toe dat je een schijnheilig boontje aan het spelen bent met je "condooms veranderen nix aan het gevoel" en "jongens moeten alles doen wat vrouwen maar willen anders zijn het zwijnen" gepraat en dan doen we zand erover en even goede vrienden. In jouw geval heel even.
Oud 31-10-2003, 23:13
Nona
Nona is offline
Yes, mijn eerste daad als fb van seksualiteit. Wat ben ik trots...

Geen ruzie zoeken schatten.

Regels voor berichten