![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoiets als overleg plegen in alle redelijk heid?? Meestal kom je er wel uit met zijn tween, en zo erg zijn condooms nou ook weer niet, liever goed beschermd dan op mijn 22ste al vadertje te moeten spelen ( bij wijze van spreken dan he??) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Chimera. Ik denk dat jij of een te kleine lul hebt, of een groot condoom... Zo'n ding zit er goed (niet te strak) omheen, en beweegt gewoon mee met je huid... dus dat argument klopt niet |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En als je zo benieuwd ben naar m'n pik kom je toch gezellig eens langs? |
![]() |
|
Goes steekt zn lul volgens mij alleen in zn opblaasvriendin, dus ik snap wel dat dat extra beetje kunststof bij hem niet meer uitmaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stak me lul gisteren nog in je moeder, moet eerlijk zeggen dat ik het idee had dak een haring aan het neuken was... maar dat terzijde. Jij moet eerst maar eens de verkering met je rechterhand uitmaken... Goezz |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geef gewoon toe dat je een schijnheilig boontje aan het spelen bent met je "condooms veranderen nix aan het gevoel" en "jongens moeten alles doen wat vrouwen maar willen anders zijn het zwijnen" gepraat en dan doen we zand erover en even goede vrienden. In jouw geval heel even.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie hiervan? Verwijderd | 106 | 17-09-2005 22:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
Lifestyle |
wat vinden jullie hiervan? Aguy | 12 | 05-07-2003 18:50 | |
Seksualiteit |
Meiden wat vinden jullie van gebeft worden? Some | 103 | 03-06-2003 09:52 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan?? diamondvoodoo | 12 | 29-08-2002 18:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vinden jullie ervan dat Nederland POLITIEK INCORRECT is? Nieuwe Nationale Partij | 89 | 21-01-2002 21:21 |