Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2003, 19:48
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 05-11-2003 @ 20:16:
'Serieuze feel'? Wat is dat?

En wat is er mis met 90 minuten tegenover 60?
Ik vind meestal hoe langer hoe beter. Ik ga daarom van LotR3 niet die kort schijtversie van 3 uur kijken, ik wacht gewoon tot de extended 6uurs versie komt

En om de een of andere reden heb ik bij 60 minuten altijd zo'n gevoel alsof het erg gerushed gaat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2003, 15:44
Verwijderd
Ik ben bang dat ze in 60 minuten niet erg veel diepgang kunnen geven aan de film..de opbouw zal dan wel erg snel en compact moeten zijn. Of ze moeten de introductie van de characters overslaan (ervan uitgaande dat de 'fans' ze al goed kennen) en zich focussen op het verhaal - maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
Hoe dan ook, ik ben heel erg benieuwd wat ze ervan weten te bakken. Ik hoop dat het mee gaat vallen ;\
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 18:42
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Het is gewoon een keuze die je maakt, een kortere film van een uur of juist anderhalf uur. Hollywood standaart is natuurlijk 90 minuten. Het gaat natuurlijk ook om de aandachts curve van je publiek.

Alternative films zijn vaak korter, en ik denk dat een final fantasy film sowieso geen concurrent kan zijn van hollywood speelfilms, en dat ze dat ook niet proberen. Het zijn en blijven japaners. Ook kost een film van zestig minuten natuurlijk 33% minder dan een film van 90 minuten, omdat ze al die computers gebruiken

Naja, veel zinnigs kan ik natuurlijk niet zeggen, maar zestig minuten geeft in ieder geval al aan dat het een afwijkende film is dan niet zo zeer zo maar een (hollywood) film is die met de computer is gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 23:57
Verwijderd
De duur van een film zegt natuurlijk niks over de al dan niet afwijkende stijl. Er zijn zát "alternatieve" films die gewoon tussen de anderhalf en twee uur duren.

Hoe je het ook wend of keert, hoe korter de film, hoe minder tijd je hebt om het verhaal uit te werken (dus vaak geldt: hoe korter de film, hoe oppervlakkiger het verhaal). Als ze daar voor gekozen hebben (en dat hebben ze schijnbaar), vind ik dat eerlijk gezegd gewoon jammer.

Ach ja, ik hoop gewoon dat ze een mooi, "compleet" spel als FFVII eer aandoen met die film. That's all.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten