Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2002, 11:07
toemba
toemba is offline
Misschien een makkelijke vraag maar

Komt FF X uit op PC (Of istie al uit?!?) ??

Ik ben een FF addict maar deel X draait niet zo best meer op mijn oude PSone.. En om nou voor Final fantasy X een PS2 te kopen..
Oud 25-11-2002, 12:38
Sephiroth
Sephiroth is offline
Helaas niet.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 13:09
neilpryde
neilpryde is offline
Er komt lekker wel een normale adventure van FF op de gamecube
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 13:43
Duq
Duq is offline
dat is ook een RPG hoor
Oud 25-11-2002, 14:40
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
toemba schreef:
Misschien een makkelijke vraag maar

Komt FF X uit op PC (Of istie al uit?!?) ??

Ik ben een FF addict maar deel X draait niet zo best meer op mijn oude PSone.. En om nou voor Final fantasy X een PS2 te kopen..
FFX draait niet lekker meer op je psx??? bedoel je FFIX??
aangezien FFX een Ps2 game is...
Oud 25-11-2002, 14:45
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
D@mien schreef:
aangezien FFX een Ps2 game is...

En ik ben 12 en jij 19?
Oud 25-11-2002, 17:35
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
.Mpje Dual schreef:

En ik ben 12 en jij 19?
Wat bedoel je hiermee?
toemba zegt dat FFX niet goed meer draait op zn PsOne en ik vraag aan hem of hij zich niet vergist...
Oud 25-11-2002, 17:48
Hellracer
Hellracer is offline
Ik weet wel dat ff 11 wel naar de pc komt. Maar (jammer genoeg) komt ff 10 niet naar de pc.
Oud 25-11-2002, 18:13
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Wat bedoel je hiermee?
toemba zegt dat FFX niet goed meer draait op zn PsOne en ik vraag aan hem of hij zich niet vergist...
Volgens mij was dat gewoon een typisch antwoord voor een 12-jarige. Het is een te groot leeftijdsverschil. Ik snap je nog net wel
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:23
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Volgens mij was dat gewoon een typisch antwoord voor een 12-jarige. Het is een te groot leeftijdsverschil. Ik snap je nog net wel
Maar ik was de eerste met een opmerking, en ik ben 12
Misschien is D@mien wel motorisch gestoord ofzo, je weet maar nooit
Oud 26-11-2002, 10:54
toemba
toemba is offline
Ever heard of the word cynism?
Oud 26-11-2002, 11:18
moison100
moison100 is offline
en 9? komt die nog????
Oud 26-11-2002, 18:46
Verwijderd
Nope, 7 en 8 liepen erg slecht, dus hebben ze 9 meteen laten hangen. En ach, ik zie genoeg posts van D@mien om te weten dat ie heel erg sane is(vergeleken met mij dan )
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 19:32
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
toemba schreef:
Ever heard of the word cynism?
sarcasm klinkt leuker
Oud 29-11-2002, 23:19
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
.Mpje Dual schreef:
sarcasm klinkt leuker
maar cynisme is erritanter
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 23:42
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Nope, 7 en 8 liepen erg slecht, dus hebben ze 9 meteen laten hangen.
Klopt, men vond de grafix bagger enzo....maar hoor de PC dudes maar es piepen als de Next-Gen remake van FF7,8 en 9 uitkomen.....damn...hoe lang laten die Square dudes ons w88??
Oud 30-11-2002, 18:43
Verwijderd
Ze zijn nu bezig met FFx-2

Een soort vervolg op ffx die het verhaal vertelt over Yuna na ff10

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Ik vraag me af of Tidus er in voor zal komen, voor de goede opletters onder ons, hij leefde weer op het eind. Net zoals in ff8 met ´if you call me i´ll be there´ of zoiets. Als je fluit kom ik.(nee, niet zo viespuiken)
SPOILER END
SPOILER END
SPOILER END

Er zou ook nog een versie komen met Rikku.
Verder schijnt ff12 al in de maak te zijn en die schijnt niet online te worden(ff11 liep nie zo goed geloof ik).
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 01:03
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Verder schijnt ff12 al in de maak te zijn en die schijnt niet online te worden(ff11 liep nie zo goed geloof ik).
Het concept ligt al klaar, maar ze willen eerst afw88 hoe et met FF11 afloopt in de VS en Europa...maar ik gok dat FF11 gaat floppen (véééél te duur*) en dat FF12 een 'normale' game gaat worden....

*Naast de kosten van het spel zelf (ongeveer €67.95) moet je een modem kopen, een hardeschijf, een toetsenbord, misschien zelf wel een muis...en als je dat allemaal heb ben je nog niet klaar: je moet maandelijks een pittig bedrag betalen (naar wat ik heb gelezen zo'n €10) om gebruik te mogen maken met het netwerk...en natuurlijk moet je dokken voor de character registratie...
Dit alles is bij mekaar natuurlijk veel te duur voor een Game...zelfs voor een FF...misschien dat ze nog wat sponsoren gaan werven om de service gratis te maken..die dan in et spel reclame maken ofsow..(ipv een Potion een Red Bull, en ipv een Inn een Golden Tulip ofsow..) maar hierover heb ik maar heel in et begin wat gelezen, dus ik ga er van uit dat dat kul is....maargoed...we shall wait and see...
Oud 01-12-2002, 02:50
Verwijderd
FF12 zou sowieso een singleplayer game worden, ongeacht of FF11 flopt of niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:52
black crow king
black crow king is offline
Ben wel benieuwd ofdat Wedge, Biggs, Vicks[?] of Cid wéér terugkomen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 12:37
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
black crow king schreef:
waarschijnlijk wel, zijn bij Square(+Enix??) grote fans van Star Wars en daar halen ze die namen vandaan, ze zitten tot nu toe in elk deel.

Citaat:
neilpryde schreef:
Er komt lekker wel een normale adventure van FF op de gamecube
het blijft een RPG, alleen zijn de gevechten wel Real-Time Eindelijk...
Oud 02-12-2002, 13:43
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
ABrules schreef:
waarschijnlijk wel, zijn bij Square(+Enix??) grote fans van Star Wars en daar halen ze die namen vandaan, ze zitten tot nu toe in elk deel.
vanaf 4 toch pas?
Oud 02-12-2002, 18:16
Verwijderd
Citaat:
black crow king schreef:
Volgens mij bedoel je Viggs.
Wegde en Biggs zijn geloof ik ook eens op een andere manier in FF voorgekomen, namelijk Viggs en Bedge of zoiets
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 17:48
Carn
Carn is offline
Biggs en Wedge ook......vertaling verschilt per game.

FFX komt hoogstwaarschijnlijk NIET voor de PC uit

Square is bezig met FFX-2, wat voortboduurt op de avonturen na FFX, yuna, rikku en (waarschijnlijk) lulu zijn de hoofdpersonen. Het is een RPG, maar wel mission based, dus we zijn benieuwd (check de betere game site).

FF11 is een online game, in japan is ie al voor de PS2 uit, maar hij komt ook voor de PC uit. of FF11 ook naar europa komt blijft maar de vraag.

en Square en Enix zijn samengegaan.

Het team wat verantwoordelijk was voor FF10 is nu bezig met FF12, voor de ps2.

de "echte" final fantasy games ( dus de numerieke serie, 1 2 3 etc) blijven waarschijnlijk bij sony, aangezien sony redelijk wat aandeeltjes Square bezit, de andere consoles krijgen de FF games die van de serie zijn afgeleid
Oud 07-12-2002, 19:13
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen FF leuk vinden.... Ik geef toe dat het verhaal en de graphics okee zijn.. Maar de gameplay met voornamelijk de combatmode is zo verschikkelijk eentonig. Snap werkelijk waar niet waarom ze dat niet aanpassen.
Oud 08-12-2002, 00:59
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen FF leuk vinden.... Ik geef toe dat het verhaal en de graphics okee zijn.. Maar de gameplay met voornamelijk de combatmode is zo verschikkelijk eentonig. Snap werkelijk waar niet waarom ze dat niet aanpassen.
De drang om het verhaal te ontrafelen is groot, de battles zijn vaak spannend (grotere battles dan), en de gameplay is gevarieerd door de vele subgames (met name deel 7) en het verkennen van de wereld.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef:

Square is bezig met FFX-2, wat voortboduurt op de avonturen na FFX, yuna, rikku en (waarschijnlijk) lulu zijn de hoofdpersonen. Het is een RPG, maar wel mission based, dus we zijn benieuwd (check de betere game site).

Uhm, dat zei ik ook al en er komen dus (waarschijnlijk) 2 versies, 1 met Yuna en 1 met rikku. Het is een paar jaar na deel X en Yuna avontuurt in elk geval samen met 2 vrouwen, maar niet Rikku of Lulu.

Ik Las een tijdje terug de OPM 2 waar het in stond.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 22:12
D@mien
D@mien is offline
voor degene die et nog niet weten: in FFX-International (de rerelease in Japan) heeft als enige een extra einde die de inleiding is tot FFX-2
Gewoon ff via Kazaa zoeken op 'FFX Another Story' Dan kom je een file tegen van zo'n 100mb, en dat is de ondertitelde versie......geloof me....het is et downen waard...
Oud 09-12-2002, 17:20
Verwijderd
Hmm, ik heb helaas geen kabel, zou je misschien met een waarschuwing voor hen die het niet weten ff willen posten? of een linkje posten of mail me anders. Ben best benieuwd hoe dat zit met Tidus(of was dat het eind van die japsen?)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 00:10
D@mien
D@mien is offline
Ik heb toch neerezet dat het een file betreft van zo'n 100Mb?
maargoed..k post voor de dial-uppers wel ff een soort walkthrough van de ebeurtenissen...et is innet engels, maar so be it...

Note: Enorme Spoilers!!! niet openen als je het spel nog niet hebt uitgespeelt!!!!!!!!!

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/f..._as_script.txt
Oud 10-12-2002, 23:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Uhm, dat zei ik ook al en er komen dus (waarschijnlijk) 2 versies, 1 met Yuna en 1 met rikku. Het is een paar jaar na deel X en Yuna avontuurt in elk geval samen met 2 vrouwen, maar niet Rikku of Lulu.

Ik Las een tijdje terug de OPM 2 waar het in stond.
de screenshots tot nu toe van x2 zijn met yuna en rikku, en iemand die op lulu lijkt.

komt volgens mij ook maar 1 "sidestory" voorlopig.
Oud 11-12-2002, 17:28
Verwijderd
Die knakker die die FAQ heeft getypt heeft het ook over twee versies, een met Rikku en 1 met Yuna, dus het zou me niks verbazen, al lijken die spellen me niet interressant, want als ze het filmpje zouden vervolgend, dan zou het verdomd onzinnig als je in het begin rondhuppelt met alleen Valefor of Ifrit als Summon terwijl je in FFX Anima net loeisterk hebt gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 17:56
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Die knakker die die FAQ heeft getypt heeft het ook over twee versies, een met Rikku en 1 met Yuna, dus het zou me niks verbazen, al lijken die spellen me niet interressant, want als ze het filmpje zouden vervolgend, dan zou het verdomd onzinnig als je in het begin rondhuppelt met alleen Valefor of Ifrit als Summon terwijl je in FFX Anima net loeisterk hebt gemaakt.
Nadat deze FAQ gemaakt is, is er veel veranderd...ze maken nu hoogstwaarschijnlijk nog maar 1 deel, met Yuna in de hoofdrol (coole outfit, en met guns *kwijlt*)...en qua verhaal weet ik niets...ik hoop alleen maar dat het voor goede aanvulling zorgt, en niet de game verkloot...maar ik hou maar vertrouwen in de story dudes....ik zie wel...
En misschien krijg je nu andere Aeons...of kan je de powers importeren ofsow....van de FFx savegame...of iets anders revolutionairs..
Ik heb wel trailers gezien, en dat ziet er gelikt uit...maar dat zegt natuurlijk niets....
Oud 11-12-2002, 18:38
Verwijderd
Ik had al iets gehoord van yuna Meets Lara croft of zoiets, maar dat lijkt me gruwlijk verknaakt. Maar dat het een FF is betekent natuurlijk niet dat het ook een rpg MOET zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 19:53
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
square wou FF7 op nieuw uitbrengen voor PS2, opgepoetst ect, maar door geld gebrek dankzij de film is daar niet zoveel van gekomen

weet even geen bron...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 12:04
toemba
toemba is offline
een opgepoetste Tifa..

*kwijl*

Oud 12-12-2002, 16:05
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:
square wou FF7 op nieuw uitbrengen voor PS2, opgepoetst ect, maar door geld gebrek dankzij de film is daar niet zoveel van gekomen

weet even geen bron...
Voor zover ik weet doen ze het nog hoor....maar ik zal wel ff zoeken...ik kijk er nl erg naar uit...
Oud 12-12-2002, 17:54
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
nu had ik laatst ook iets gelezen van dat er een vervolg op ff7 zou kunnen komen, een soort FFVII-2....

lijkt me wel vet als ze zoiets zouden doen naast een FFVII-remake
Oud 13-12-2002, 21:54
D@mien
D@mien is offline
De remakes komen pas veel later...Square moet nog herstellen van de FF film... http://www.gamewinners.com/playstation/index.html

En het vervolg op Vii is idd een issue..alleen twijfelen ze zeer...omdat ze et vervolg minimaal zo goed willen maken als et eerste deel..
Oud 14-12-2002, 14:33
Verwijderd
Ik snap het nut niet. De big badguy Seffie is dood. Waar zou een strekere vijand vandaan moeten komen? Als ze nu nog aankomen met een of andere knakker die uit de ruimte komt of een gast die opeens ontwaakt is het wel erg lomp.

En als ze dat doen vraag ik me af of het einde dan nog wel klopt(die met redXIII bedoel ik). Wat altijd een punt is geweest met rpg´s is dat ze bijna altijd vrij van elkaar af staan.(behalve Breath of Fire en star ocean natuurlijk) Simpelweg omdat het gewoon lomp is dat je het ene moment de überman man bent en het volgende moment opeens zo wordt verrot geslagen door de 1e boss die je tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:57
SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
Carn schreef:

FF11 is een online game, in japan is ie al voor de PS2 uit, maar hij komt ook voor de PC uit. of FF11 ook naar europa komt blijft maar de vraag.

en Square en Enix zijn samengegaan.

Het team wat verantwoordelijk was voor FF10 is nu bezig met FF12, voor de ps2.

de "echte" final fantasy games ( dus de numerieke serie, 1 2 3 etc) blijven waarschijnlijk bij sony, aangezien sony redelijk wat aandeeltjes Square bezit, de andere consoles krijgen de FF games die van de serie zijn afgeleid

wat is het verschil tussen de "echte" final fantasy games en de andere ff games. voor zover ik weet is elk ff game aparte spellen met aparte verhaal lijnen, numeriek ofniet

btw de hoofdrollen zijn rikku yuna en pine
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:59
knappe jongen
knappe jongen is offline
pine is ckur sweet
Oud 17-12-2002, 23:02
lorenzo30
lorenzo30 is offline
en ze heeft de goede leeftijd ook nog

18jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reageren

Regels voor berichten