Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien is D@mien wel motorisch gestoord ofzo, je weet maar nooit ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ze zijn nu bezig met FFx-2
Een soort vervolg op ffx die het verhaal vertelt over Yuna na ff10 SPOILER SPOILER SPOILER Ik vraag me af of Tidus er in voor zal komen, voor de goede opletters onder ons, hij leefde weer op het eind. Net zoals in ff8 met ´if you call me i´ll be there´ of zoiets. Als je fluit kom ik.(nee, niet zo viespuiken) SPOILER END SPOILER END SPOILER END Er zou ook nog een versie komen met Rikku. Verder schijnt ff12 al in de maak te zijn en die schijnt niet online te worden(ff11 liep nie zo goed geloof ik). |
![]() |
||
Citaat:
*Naast de kosten van het spel zelf (ongeveer €67.95) moet je een modem kopen, een hardeschijf, een toetsenbord, misschien zelf wel een muis...en als je dat allemaal heb ben je nog niet klaar: je moet maandelijks een pittig bedrag betalen (naar wat ik heb gelezen zo'n €10) om gebruik te mogen maken met het netwerk...en natuurlijk moet je dokken voor de character registratie... Dit alles is bij mekaar natuurlijk veel te duur voor een Game...zelfs voor een FF...misschien dat ze nog wat sponsoren gaan werven om de service gratis te maken..die dan in et spel reclame maken ofsow..(ipv een Potion een Red Bull, en ipv een Inn een Golden Tulip ofsow.. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Biggs en Wedge ook......vertaling verschilt per game.
FFX komt hoogstwaarschijnlijk NIET voor de PC uit Square is bezig met FFX-2, wat voortboduurt op de avonturen na FFX, yuna, rikku en (waarschijnlijk) lulu zijn de hoofdpersonen. Het is een RPG, maar wel mission based, dus we zijn benieuwd (check de betere game site). FF11 is een online game, in japan is ie al voor de PS2 uit, maar hij komt ook voor de PC uit. of FF11 ook naar europa komt blijft maar de vraag. en Square en Enix zijn samengegaan. Het team wat verantwoordelijk was voor FF10 is nu bezig met FF12, voor de ps2. de "echte" final fantasy games ( dus de numerieke serie, 1 2 3 etc) blijven waarschijnlijk bij sony, aangezien sony redelijk wat aandeeltjes Square bezit, de andere consoles krijgen de FF games die van de serie zijn afgeleid
|
Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen FF leuk vinden.... Ik geef toe dat het verhaal en de graphics okee zijn.. Maar de gameplay met voornamelijk de combatmode is zo verschikkelijk eentonig. Snap werkelijk waar niet waarom ze dat niet aanpassen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik Las een tijdje terug de OPM 2 waar het in stond. |
![]() |
|
voor degene die et nog niet weten: in FFX-International (de rerelease in Japan) heeft als enige een extra einde die de inleiding is tot FFX-2
Gewoon ff via Kazaa zoeken op 'FFX Another Story' Dan kom je een file tegen van zo'n 100mb, en dat is de ondertitelde versie......geloof me....het is et downen waard...
|
Ik heb toch neerezet dat het een file betreft van zo'n 100Mb?
maargoed..k post voor de dial-uppers wel ff een soort walkthrough van de ebeurtenissen...et is innet engels, maar so be it... Note: Enorme Spoilers!!! niet openen als je het spel nog niet hebt uitgespeelt!!!!!!!!! http://db.gamefaqs.com/console/ps2/f..._as_script.txt
||
Citaat:
komt volgens mij ook maar 1 "sidestory" voorlopig.
|
Verwijderd
|
Die knakker die die FAQ heeft getypt heeft het ook over twee versies, een met Rikku en 1 met Yuna, dus het zou me niks verbazen, al lijken die spellen me niet interressant, want als ze het filmpje zouden vervolgend, dan zou het verdomd onzinnig als je in het begin rondhuppelt met alleen Valefor of Ifrit als Summon terwijl je in FFX Anima net loeisterk hebt gemaakt.
|
![]() |
||
Citaat:
En misschien krijg je nu andere Aeons...of kan je de powers importeren ofsow....van de FFx savegame...of iets anders revolutionairs.. Ik heb wel trailers gezien, en dat ziet er gelikt uit...maar dat zegt natuurlijk niets....
||
Citaat:
|
nu had ik laatst ook iets gelezen van dat er een vervolg op ff7 zou kunnen komen, een soort FFVII-2....
lijkt me wel vet als ze zoiets zouden doen naast een FFVII-remake ![]()
|
De remakes komen pas veel later...Square moet nog herstellen van de FF film... http://www.gamewinners.com/playstation/index.html
En het vervolg op Vii is idd een issue..alleen twijfelen ze zeer...omdat ze et vervolg minimaal zo goed willen maken als et eerste deel..
|
Verwijderd
|
Ik snap het nut niet. De big badguy Seffie is dood. Waar zou een strekere vijand vandaan moeten komen? Als ze nu nog aankomen met een of andere knakker die uit de ruimte komt of een gast die opeens ontwaakt is het wel erg lomp.
En als ze dat doen vraag ik me af of het einde dan nog wel klopt(die met redXIII bedoel ik). Wat altijd een punt is geweest met rpg´s is dat ze bijna altijd vrij van elkaar af staan.(behalve Breath of Fire en star ocean natuurlijk) Simpelweg omdat het gewoon lomp is dat je het ene moment de überman man bent en het volgende moment opeens zo wordt verrot geslagen door de 1e boss die je tegenkomt. |
![]() |
||
Citaat:
wat is het verschil tussen de "echte" final fantasy games en de andere ff games. voor zover ik weet is elk ff game aparte spellen met aparte verhaal lijnen, numeriek ofniet btw de hoofdrollen zijn rikku yuna en pine |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wat is jouw top 5 van beste spellen die je ooit hebt gespeeld? Ghidorah | 122 | 15-09-2009 22:27 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Leuke RPG Xendrome | 54 | 05-11-2003 23:38 | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 | |
Games |
waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger. GpMaStEr | 7 | 13-07-2002 01:54 | |
Games |
Heb jij een Xbox, PSone, PS2, PC, of andere... Bonzi2oo2 | 44 | 29-11-2001 13:16 |