Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2003, 19:06
Tulpje6
Tulpje6 is offline
'k zag laatst in de stad een vent lopen die van van die hollandse postzakken (bruin linnen of jute met rood-wit-blauw van holland erop) een jack had gemaakt Wel creatief hehe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2003, 19:30
concito
concito is offline
De beste Punch (voor speldjes) zat in Utrecht, maar die is volgens mij dicht.
In Rotterdam http://www.uktoday.nl/ en in Amsterdam zit er ook een.
Vooral Skinhead/Mod/Ska merken.
Oud 05-11-2003, 12:02
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
concito schreef op 04-11-2003 @ 15:07:
Shit man, en dan moet je aan ons gaan vragen hoe je meer skaterig kan worden. (Wat een kutwoord is skaterig trouwens.)
Als je een skater bent weet je toch wat je met die jas kunt doen.
Of ben je er toevallig zo een die er alleen skaterig wil uitzien, omdat het in is.
AAARGGHH!! Lees dan op z'n minst goed. Ik heb helemaal nerges nooit gezegd dat ík meer skaterig (idd een kutwoord) wil worden, ik wil mijn jas wat meer in die stijl. Ik heb het al eens nader toegelicht, lees en huiver:

Citaat:
Even voor de duidelijkheid: mijn kledingstijl wordt door veel mensen gezien alszijnde een skaterstijl, daar mijn stijl op "de" skaterstijl lijkt. Ik ben niet eens een skater (laatste keer dat ik geskateboard heb is 6 jaar geleden), maar ik noem het dus skaterstijl om aan te duiden dat mijn eigen stijl daar op lijkt. Aan anderen om te bepalen in hoeverre mijn stijl op die skaterstijl lijkt. Middels deze topic hoop ik mijn stijl te verbeteren na mijn wens.
Oud 05-11-2003, 14:37
concito
concito is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 05-11-2003 @ 13:02:
AAARGGHH!! Lees dan op z'n minst goed. Ik heb helemaal nerges nooit gezegd dat ík meer skaterig (idd een kutwoord) wil worden, ik wil mijn jas wat meer in die stijl. Ik heb het al eens nader toegelicht, lees en huiver:
Waarom wil je er skaterig uitzien als je geen skater bent.

En stel dat je kleren een waarde hebben van 7 op de schaal van skate. En je jas een waarde van 5. Dan doe je dus iets skaterigs met je jas, zodat die een waarde van 6.5 heeft. Dan is je totale skate waarde dus van 12 naar 13.5 gestegen en ben je dus meer skaterig geworden. Je doel is dus WEL om meer skaterig te worden.
En weet je wat je doet? Je koopt gewoon een nieuwe jas, doet er lekker allemaal patches en buttons op die stoer staan maar waar je nog nooit van hebt gehoord en voila, je (neppe) skate-imago is compleet.
Reageren

Regels voor berichten