Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind die Adrianne opzich mooi maar ze iriteert me. Gisteren zat ze heel de tijd zo van Nou mijn familie zou dit echt niet kunnen betalen ..bla bla zo van kijk mij ik ben arm ..
![]() En die hmm hoe heet ze Elsy ofzo ? Die met kort donkerbruin haar die is leuk ![]() En ooh die Robin kon ik ook wel schieten dom mens en dat mens met zo'n paardenhoofd die om de 5 min om haar vriendje moest bellen die gelukkig eruit is gestemd!
|
Oeh die Robin!
![]() ![]() gezeik over hoeren haar .. pff En die blonde : Nicole? vond ik wel dom hoor, ik bedoel dan doe je toch niet mee als je er soms geen zin in hebt. Dat irritante vriendje ook van der, maakt ze eerst ruzie en toen ze eruit ging, ging ze snèl naar haar vriendje ![]() (wie gaat er dan ook hair-extentions nemen als je model wilt worden, dan weet je toch dat je steeds een andere coupe krijgt) maar ja wel tof dat elyse had gewonnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Robin is idd heel irritant, en dat Nicole eruit is vind ik niet zo erg.. ze ging met haar vriendje bellen in plaats van mee met Elyse, dat werkt toch niet echt overtuigend om te laten zien dat zij zo graag wil winnen, als je zo'n kans afslaat vanwege zoiets..
Ik vond het koel van Adrianne dat ze zo ziek was en toch nog kwam. Op foto's vind ik haar vaak heel erg mooi, maar zo in dat huis valt het wel mee.. en haar stem en manier van praten zijn idd enorm irritant.. maar ze gedroeg zich zo'n beetje als enige normaal met die slangen ![]() |
![]() |
|
Echt cool trouwens dat Robin met d'r borsten had geschud voor die man! Ze stond nou echt dik voor lul met al d'r zogenaamde 'principes'.
En helemaal leuk dat Tyra het gezien had en dat Robin het nou nog goed probeerde te praten ![]() ![]() Met dat ex-model: "Waar was je bijbel toen je dat deed?" ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hè weet je wat ik nu opeens bedenk.. verleden week vond ik het al zo raar dat het opeens afgelopen was, want er was ook niemand uitgestemt. Dat kwam dus omdat ze deze aflevering hebben opgesplitst.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eindelijk Robin eruit! Wat een vreselijk mens is dat zeg
![]() Ik ga voor Elyse ![]() ![]() Maar Elyse en Adrienne vind ik vanaf het begin al de leukste mensen ![]() |
![]() |
|
Jee Robin is echt een dom wijf. Shannon ook trouwens maar die vliegt er de volgende keer wel uit. Over 2 wekend dus. Wat een onzin om de aflevering op te splitsen
![]() Elyse is zo mooi. Adrienne ook trouwens, al vind ik haar in haar gewone kleren absoluut stijlloos met die verschrikkelijke bril en dat legerhoofddoekje. Als ik die serie kijk hoop ik zo dat ze er een Nederlands versie van gaan maken, dan wil ik echt meedoen, ik vind het echt supervet.
||
Citaat:
![]() Dat all-american mens gaat er volgende keer zeker wel uit ![]()
|
Oh ik kon die Robin wel schieten zeg ..
Ooh ik ga niet naakt poseren ooh jeej stel je voor .. En dan Adrianne en Elsye afzeiken omdat hun het wel deden .. DUUUH het was een opdracht ! Als je de top wil bereiken moet je soms naakt voor de camera. Echt triest .. Het heet toch niet voor niks America's next TOP model ...nou dat moet je van alles kunnen dus ook naakt poseren en niet zeiken ! Ik zou ze eigenlijk allebei eruit schoppen omdat ze een opdracht hebben geweigerd uit te voeren. Maar idd die Shannon vliegt er zo uit de volgende keer !
|
Verwijderd
|
Hmm ja, dat naakt poseren.. ze mochten toch ook poseren met een doek om ofzo? Ik zie het probleem dan niet echt. En Shannon en Robin zeiden eerst allebei dat ze het zo wel wilden proberen, maar ze hebben het toch niet gedaan?
Ik had ook het idee dat Shannon zich een beetje liet beïnvloeden door Robin.. En ik denk ook wel dat Shannon er volgende keer uit moet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hm ik ben echt blij dat Robin weg is! Al dat stomme religieuze gewauwel van haar
![]() Ik gun het qua uiterlijk Elyse het meest maar ook Adrianne gun ik het echt, ze heeft het hard nodig en op foto's is ze bloedmooi ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
wel irritant zeg, al die programma's die ze verplaatsen voor een film ![]() alleen gtst is aardig, daar krijgen we een dubbele aflevering ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar onder sommigen, zoals ik, nog niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus ik denk dat het helaas in amerika is ja.. ![]() |
![]() |
|
Volgens mij is het in Amerika al begonnne, want op de site staan al de volgende 10/12 (?) modellen die ze uitgekozen hebben, dus dat is meestal aflevering 1 dus.. ik denk in jan, dat het dan in NL komt.. maar by the way.. de eerste moet toch eerst nog af.. ? dan zal het wel eind Jan. zijn...By the way.. Elyse rules.. !! (maar was eigleijk in het begin fan van Nicole..)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik hoop niet dat ze gaan stoppen nee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||